Madara
Tento výtvor (jestli se to vůbec dá takhle nazvat) jsem nakreslila jen tak z hlavy, bez předlohy 1. a 2. tužkou o hodinu počítačů. Má to být pohled tak napůl shora, proto je takový placatý. Osobně si myslím, že povedený není, ale kamarádky mě donutily to sem dát. Protože já moc s tužkou kámoška nejsem, ráda bych se dozvěděla vaše názory, rady, hodnocení a kritiku. (Na vlasy jsem antitalent)
Výsledek
Skóre: 8.7, Hlasů: 10
Je to dobré, len na tých vlasoch (ako si už povedala) treba ešte zapracovať
Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.
Takovéhle vyšinuté výrazy ti vážně jdou, pokračuj. Ta tužka se mi náhodou líbí, i bez fix jsou tvé výrazy dost kruté. Je to vážně krásné.
je to hezký, líbí se mi ten výraz. tužka ti jde taky, ale stejně jsou ty fixy mnohem lepší.
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
Souhlasím s tvými kamarádkami, že je to povedené. Opět se mi moc líbí výraz, zejména určitá pokřivenost nosu a úst, což ladí s charakterem
Ty vlasy bych asi kreslila jednosměrným tahem (netahala bych tužkou cikcak tam a zpátky, protože vlasy se taky na hlavě neobracejí). Ale nejsem si zcela jista, zda by to ve výsledku vypadalo lépe.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ja bych to lip nedokazala 10/10 ,ja nevim proc ,ale pripomina mi to mého spolužáka i když takovehle haro nemá
Můžeš si věřit čemu chceš,ale moc to s tím sněním nepřeháněj,aby ti pak neopravdové nepřipadalo jako opravdové a opravdové jako neopravdové.
Každý je takový je takový jaký je. -To je má cesta ninji!