RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Sasuke jednoznačně nádherný - s tím culíčkem.
LOL
Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.
omg
aby vas itachi kopl do ksichtu.. co to je za hnusnoi modu delat z kluku holky? chudak sasan..
jééééj ony sú tak zlatýýýý (7).A ten Sasuke on je rozkošný
Kyaaa jé to je hezký :3
Jak si tak člověk čte své staré komentáře, říká si na co proboha myslel, že tohle napsal!
som rada, že sa obrázok páči :3
sasanka! ^^
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
tak to je vístižné :DD
Takoví ňunínci .... Také zlaté je to!
Pouze život, který žijeme pro ostatní stojí za to.
Einstin
zlatý ale najviac sa mi tam páči Naruto Sasuke je tak fakt ako dievča
Možná je to holka ?
Všechni obrázky co mám na konoze jsou mojí mladší sestry ..
Sasuke tam vypadá jak holka o,O
PEWDIEPIE! =33 : http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2012/233/1/c/pewdiepie_by_leonifa-d5bw...
CRY: http://24.media.tumblr.com/22314546ba9e8e7382ab5e01d24adbae/tumblr_mif7j...
hej tak trochu hej :DD
ten Sasuke je jednoducho rozkošní :3