Vložil V1K1NG, Čt, 2013-01-31 21:51 | Ninja už: 4341 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže
Naruto moc stastne nevypada. Spis mi to prijde jako ztvarneni osamelosti Naruta, vsak sa stoji s natazenou rukou, netvari se stastne a z dalky kouka na Minata s Kushinou, to nezni jako stastna rodina.
Myslim ze kdyby to bylo ztvarneni stastny rodinky nebude se tvarit jak kakabus.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Souhlasim ,ale kazdopadne myslim ,ze hezky obrazek
Můžeš si věřit čemu chceš,ale moc to s tím sněním nepřeháněj,aby ti pak neopravdové nepřipadalo jako opravdové a opravdové jako neopravdové.
Každý je takový je takový jaký je. -To je má cesta ninji!
jj taky sem dal 10
Naruto moc stastne nevypada. Spis mi to prijde jako ztvarneni osamelosti Naruta, vsak sa stoji s natazenou rukou, netvari se stastne a z dalky kouka na Minata s Kushinou, to nezni jako stastna rodina.
Myslim ze kdyby to bylo ztvarneni stastny rodinky nebude se tvarit jak kakabus.
Přesně tak. Ale jak už bylo řečeno, je to krásné.