It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Mě se líbí ten detail RUDÝ OČI !
Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.
No, u Sasukeho (nebo Naruta) si s tím nadšením nejsem tak jistá, ale u Saie...
Ale je to moc pěkné, dávám 10.
Život je boj, který chtějí lidé často vzdát, ale ve skutečnosti jsoou jen líní naučit se bojovat...!
Fakt hustý. Rozhodně 10.
No mne by sa nepáčilo keby ma niekto vyrušil pri hre neznášam to Ale tento obrázok sa mi páči ten Sai aký v poho a Naruto a Sasuke
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Milé
✌
Hezký
Hin je roztomilá a Sakura má vtipný výraz!
Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.
Ta Sakura.. *jako bych skoro viděla samu sebe..*
Kishimoto by si mohl vzít z tohoto obrázku příklad! :P
Moc se mi to líbí. ^^
http://youtu.be/nSvkYCzX9kg
mno tak nevim jestli by se jim libilo takove vyruseni ze hry:D
jinak docela souhlasim s Natailia-Chan:)
Live and Die.
Hej tak to je luxus Co si asi myslí Kurama ? :DD
No skoro podľa mojej predstavy, ale strašne mi tak chýba Shikamaru a Temari
Hlavne, že sme zdravý ..
Jakou hrajou hru? Moc pěkné.
Chci být Sai !
Takhle kdyby to skončilo to by se mi fakt líbilo , stačí jen doufat
ta sakura tam nema chybu...je to fajn...10 bodu
Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme
"Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží!"
Ne, 2013-07-07 22:29 Autor: T.T
Pár výmyslov z mojej hlavy
It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.
Naruto vypadá jako by nadával Sasukemu za to,že kopíruje jeho skill sharinganem...nebo tak něco
Ták takhle si představuju páry v Narutovi,ale jejich mnohem víc samozřejmě... ... krásný je to