Boruto 080
Mitsuki se vydal sám bez Boruta se svými novými společníky. Co se mu ale honí v hlavě a co mají společného? Čtvrtá Tsuchikage Kurotsuchi chce navštívit svého dědečka Oonokiho, bývalého Třetího Tsuchikageho, aby vyšetřila záležitost, před kterou jí Naruto varoval, když v tom na ji přepadnou další uměle vytvoření ninjové. Mezitím Mitsuki si povídá o přátelství s umírajícím Sekieiem. Ten je nakonec zachráněn a s ostatními směřuje za jejich vůdcem Kuuem.
Překlad je hotový.
Arigato
http://www.youtube.com/user/Qvenox
Arigato Konoho!
Arigato konoho!
Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3
Arigato !
Arigato
Arigato
Arigato
děkuju jsem zvědav kdy začne pořádna akce
děkuju
Vďaka, ale teda hrôza, ze Kurotsuchi bojuje ako genin ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
to je ta nedokonalost a nesrovnalost v borutovi a narutovi. V naruto se učil rasengan strašně dlouho měl i ruce popálene z chakry. A boruto? ten se naučí Techniku kterou yondaime no Hokage studoval 4 roky za pár dnů. Další nesrovnalost jsou chunninské zkoušky atd.. Chunninské skoužky byly taky jenom pár dílů. Chápu chcou urychlit hlavní linku ale fillery natahujou.
Jinak Arrigato za překlad
Boruto rasengan ešte úplne neovládol... zatiaľ vie spraviť len jeho zmenšenú verziu.
Sice je to zmenšená střela která zmizí ale má to úplně stejný účinek. Pokud si pamatuješ na díl kde Jirayia vysvětloval Narutovi kroky Rasenganu a následně mu předváděl že jenom s dvoumá krokama udělá tohle. Vytvořil se na stromu jenom takový vzor. A potom mu ukázal kompletní rasengan a to jakoby ten strom přepulilo. A když Boruto ukazoval sasukemu rasengan a následně utekl tak Sasuke ukazal na strom. A ten strom byl taky takový přepůlený. Takže Boruto umí kompletní rasengan a ještě k tomu to má i výhody protože je neviditelný.
Tak chuninské zkoučky Borutovi byly hlavně zklamání.
Ale i tak, jak dlouho se učil Naruto podstatu chakry a boruto už ji uměl hned s rasenganem takže asi tak.
díky moc konoho
Arigato
Veľká vďaka
arigato
Díky moc