Boruto 129
Boruto a Sasuke se ocitli v Listové v době, kdy byl Naruto mladý a dojde jim, že jde po chakře Kyuubiho, a tak se rozhodnou Naruta tajně chránit. Nesmí se ale prozradit, což se jim málem nepodaří, protože Boruto doslova vrazí do mladého Naruta s Jirayiou. Zamaskují se tedy jako potulní umělci, ale protože nějaký genin opustil vesnici, nemají volný pohyb a Naruto je musí hlídat.
Překlad je hotový.
Nádhernej díl
Ďakujem za diel, ale popravde mi nesedi to ze vcera odisiel genin. Nakolko tie casti si velmi dobre pamätam a viem ze hned na druhy den rano isli Naruto, Neji atd. po Sasukem a dokonca aj toho nahanali viac ako den takze vlastne by Naruto nemal byt v Listovej teraz.
NJestli z toho byl Naruto tak smutnej, tak to musel být Sasuke... Ale se*em na to... budem si užívat novou epizodu Boruta!
Idk omegalul
Pozri predchádzajúce komentáre, kde sme sa nad tým už zamýšľali. Nikde nezaznelo, že by išlo o Sasukeho - takže je skoro isté, že to nebude on.
No já si nemyslím, že se o tyhle menší nesrovnalosti až tak starají a že to nikdo jiný než Sasuke ani být nemůže Ale inak sem fakt zvědavej, co vše nás ještě v minulosti čeká.
Ale môže! Sakura bola príliš bezstarostná a Lee už v upútavke nemal barle. Jiaraiya tesne pred útekom Sasukeho odišiel z Konohy a Naruto by s tým vedomým nešiel s ním na šmírovanie.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Sasuke každopádně není ve vesnici, takže je to někdy až po té, co se se Sasukem střetli v údolí konce.
Každopádně ten genin nemůže být Sasuke a jestli Lee už nemá berle může to být klidně několik týdnů po té.
Aj ja sa pripájam, po pol roku sa teším z novej časti
Ukončená sériovka SASUSAKU 699:
Sériovka TEAM Konohamaru
Arigato.
díky moc konoho
Diel nesklamal. Výročie oslávili pekným sposobom.
Páčil sa mi Sasukeho výraz, keď sa Boruto zrazil s Narutom ("To je des.") Jediné, čo mi nepasovalo, bolo Sasukeho vysvetlenie, prečo sa nechce stretnúť so Sakurou. "Veľmi blízki" ich vzájomný vzťah naozaj nevystihuje (ani v časoch Boruta). Mohli radšej operovať s obavou, že by si Sakura niečo všimla a domyslela po stretnutí s ním. Predsa len bola najchytrejšia v ročníku, kým sa Shikamaruovi nechcelo.
Po velmi dlouhé době opravdu velmi zajímavý díl , těším se na další , konečně Boruto pozná Naruta jakým opravdu byl a možná ho konečně mnohem víc pochopí, nicméně mám trochu obavy že Boruto nebude rozumět Sasukeho odchodu a bude tam trochu konflikt ale to se jako vždy vyřeší. ARIGATO
Nemyslím, že bude ktokoľvek rozoberať Sasukeho odchod - je to totiž dosť citlivá téma, čo bolo vidno aj na Narutovej reakcii pri zmienke, že predošlého dňa ušiel nejaký genin. Celkom by ma zaujímalo, kto.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Tiež si myslím, že nepôjde o Sasukeho. Na to mi prídu všetci príliš kľudní. Naruto po Sasukeho odchode nehovoril o ničom inom. A tiež som mala pocit, že nebol hneď na druhý deň fit (prepustený z nemocnice). A tu hovoria, že sa to stalo včera. Ale možno len až tak nehľadia na detaily.
Nahovoriac, že následná "naháňačka" trvala aspoň dva dni a takmer všetci aktéri, okrem Shikamara, si to namierili do nemocnice...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Děkujeme!
Já za sebe musím říct, že se po dlouhé době těším na nový díl. Na Boruta nekoukám, ale tohle vypadá zajímavě. Tak snad to nezklame
pekny diel
Arigato hned to stahuju
arigato moc moc. Tenhle díl byl tak sladký a hlavně ten konec Taka nostalgie. Miluju vás konoho
Musím uznat po dlouhé době úžasný díl
díky vy Konožští
Arigato
Arigato ( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ)
Dpč vy ste super ešte dnes stihnúť tlmočenie mangy a budete luxusný
Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...