Boruto 139
Tým 40 je po nehodě bez senseie a z tohoto důvodu nesplní misi. Onikuma Enko je posedlá a nezvládá své kuchiyose. S ovládnutím strachu přijde na pomoc mistr v mučení a vyslýchání Morino Ibiki, který zaujímá místo jejich senseie! Ten tým kvůli Enko ihned rozpustí a zbytek týmu postupně učí ovládat strach. Nic však nepomáhá, dokud se nedozví, že jejich kamarádka v nesnázích a přestává se ovládat. Běží jí ihned na pomoc a strach je tentam. Tým je konečně celistvý a s Ibikim v čele se jim konečně podaří misi splnit.
Překlad je hotový.
Aligátor za filet!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
je neuveritelny jak jsou najednou vsichni cim dal vic neschopny
ted uz i ibiku ...
Rozhodne to tak vypadá ale cielom nebolo jej useknúť ruky alebo ju zbiť do bezvedomia...
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
tak se radeji nechal zridit ? branit se mohl .....
deje se to skoro u vsech ...
Nechte ho chudáčka starého, vždyť mu tam musí být dost přes čtyřicet. Ale hodně by mě zajímalo z jakého materiálu má ten příšernej kabát, že je drápuvzdornej a kdo mu poradil, tuhle kombinaci oblečení. No celkově bych řekla, že si raději přečtu tady na Konoze ffku než koukat na tohle.
presne toto si hovorím
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Díky
Příběh čím dál horší
Prakticky už neví co vymyslet a dávají dohromady strašné slátaniny, ale lepší než nic
že?! ..kdyby se fakt drželi mangy, vynechali by filery, tak by to nemuselo byt tak zle..beru ještě ze začátku trochu zaneseni do děje, rozdělení žáků do týmů, pak tu Chuninskou zk. ..ale postupem času..pfff
..nejvic me mrzi ty boje, jako ted Boruto vs. ten cizinec..to je skoro jako ty v manze (jakoze manze jsou lepsi), jen chybi slovni popisy "ffchh" "boom" "chshchss"..nebo tak něco ..
ale furt mi to neda a poctive koukam..tak díky moc konoho, ze stale prekladate a tak
díky moc konoho
Děkuji! Jdu se koukat
Po několika letech tichého navštěvování Konohy jsem do ní nakonec doopravdy vstoupila. Tak mě tu máte!
Arigato
Arigato
Programátor se slabostí pro anime. Nyní zejména sleduji i čtu Boruta. Rád vyhledávám detaily, které nejsou na první pohled zřejmé a vymýšlím teorie.
Díky
Arigato!
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Vďakááá