Boruto (Film)
Nová generace hrdinů je tu a s ní i Narutův syn Boruto!
Po velmi dlouhé době vám přinášíme překlad filmu Boruto, který vyšel už v roce 2015, ale my jsme se k němu dostali až teď.
Pokud jste ještě neviděli, tak se mrkněte i na speciál Boruto, který jsme vydali na Vánoce, případně si to vše a ještě víc přečtěte v manze, která současně vychází. Boruto svazek 1, Boruto svazek 2.
arigato gozaimasu!
mám otázku, už je ideální doba mrknout na tento Boruto film? má to být o chuninské zkoušce a o té mluví i v anime (seriálu). Chtěla bych to co nejlíp vychytat ...díky ^_^
Joooo, tak to si ještě chvilku počkáš Boruto film je spíš až fáze těsně před Ch. zkouškou a samotná ch. zkouška + ... (to by už byl spoiler)
V.x V.
stáhnul sem si : Uloz.to Boruto 1080p h265
a je to pouze audio soubor
já to dělám tak že před poslední minutou si to přepošlu do flešky a mám to normálně jako video s titulky (ve flešce)
Dattebane
Ahoj,
chci se zeptat zda Naruto stále vládne této schopnosti ? U Sasuke si tu můžeme všimnout využívání Rinneganu, ale naruto neukazuje svojí sílu.
Navíc po tom co do něj v poslední bitvě vrazej čakrový tyče, není schopen se chybat(pro něho by to nemělo platit, pokud se nepletu)
Arigato
Nehýbe sa nie kvôli tyčiam, ale kvôli znehybňujúcemu Jutsu klanu Nara.
Je ale fakt, že silu pustovnika šiestich ciest v Borutovi nepoužíva (snáď asi len raz, keď levitoval, ale to bolo v seriáli a bolo to len okrajové). Používa len Kuramu a pustovnícky mód.
Arigatougozaimasu !!
Boruto vidi nultyho demona (Reibiho - Bezchvostého)
Zdravím, mám dotaz ohledně filmu Road to Ninja, který jste nějak slíbili a říkali, že se na něm pracuje, ale nějak to vyšumnělo a nikdy jsem ho tu na webu neviděl. Pokud se pletu tak se omlouvám, ale plánujete dopřeložit filmy, které jste ještě nepřeložili?
Ed.: Road to Ninja je dávno přeložený, najdeš ho tady.
I slzička ukápla, jak to bylo chvílema fakt dojemný (a může to znít jak chce, myslím to vážně ne ironicky).
Boruto je správnej pubertální fracek a doufám, že nás bude s*át ještě hodně dlouhou dobu
Arigato
arigato
Tak schválně ... kdo to dokoukal až na konec titulek a všiml si potilkové scény s Mitsukim v hlavní postavě ? A celkově k tomu ... Co myslíte? Otec, nebo matka?
Ja by som čakala, že bude jeho matka, lebo v poslednej (dlhej) dobe je v ženskom tele. Pričom Mitsuki sa nápadne podobá na Suigetsa.
Navštívte stránku Zakázaného ovocia! -->
Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/
Ještě že má Orouš tu drzost vlézt do Konohy. A jinak - otec samozřejmě. Navíc, pokud jsem to správně pochopila, vytvořil Mitsukiů spoustu, takže vznikl v laboratoři.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Arigato...
Dobrá práce, 1080p H265 PogChamp.
PS. Prasátko nestálo by ještě jednou za úvahu zvážit jestli má cenu dělat pořád ještě H.264?
ja jsem to nedavno zkusil ale zase si lidi pak stezovali, ze jim to nejde prehrat... tak ja nevim
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Prosím co je H.264 popř. H.265?
Prosím co je H.264 popř. H.265?
https://cs.wikipedia.org/wiki/H.264
https://cs.wikipedia.org/wiki/High_Efficiency_Video_Coding
Kdyz neco neznas zeptej se strycka googla Smiling
Boruto vidi nultyho demona (Reibiho - Bezchvostého)
proč Boruto říká 5 kage když jsou tam jen 4? 70tá minuta
5 kage je niečo podobné ako 7 šermiarov
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
když potkáš 3 šermíře z mlžné, taky neřekneš to je 7 šermířů ze skryté mlžné, řekneš ti patří k 7 šermířům ze skryté mlžné. Navíc to je oficiální přezdívka 7 šermířů ze skryté mlžné.
5 kage nikdy nebylo nějak oficiální.
Kdyby se řeklo sraz 5 kagů a jeden se omluvil nemohlo by se tomu říkat sraz 5 kagů, ale sraz kagů.
Já teda neumím japonsky a jestli to Boruto řekl tak neumí počítat.
Furt si pouštím scénku s "kore" kdo tohle vymýšlí?
Arigato
Díkes
Arigato
Super práce!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
dííííííííííííky moc
Skvelá práca, opäť musím len poďakovať
Děkujů ^_^
Něco do nudy aneb moje skromná sbírka povídek ^_^
Moje nejnovější FF počiny: Itadakimasu, Otravná manželka