Popisky anime 20
CKS nám zdárně skončilo a rozjíždíme další mise.
Zadání úkolu zní:
Vytvořte popis dílu (česky nebo slovensky), ve kterém stručně shrnete, co se v něm dělo. Text popisku musíte sami vytvořit, takže žádné ctrl+c, ctrl+v z cizích webů! Nebojte se spoilerů a napište děj dílu, nejedná se o upoutávku na díl. Dejte pozor na opakování slov a jmen postav, pište stručně, ale aby to dávalo smysl, necpěte tam zbytečně názvy technik. Délka popisku by se měla vejít +/- do 400 znaků (u dvoudílu napište každý díl o cca 200 znacích a zvlášť do formuláře). A hlavně nezačínejte větou "V tomto díle jsme viděli..."
Podmínky uznání mise: Vytvořit popisky ke všem pěti dílům 121-125 základní série Naruta (nikoli Shippuuden). Popisky musí být v odpovídající kvalitě (nezapomeňte si to po sobě přečíst a také projet kontrolou pravopisu) a délce. Ze zaslaných popisků pak vybereme jeden ke každému dílu a ten použijeme (popisek bude samozřejmě označen vaší přezdívkou). Každý popisek zvlášť zašlete pomocí tohoto formuláře: Vložit popisek dílu. Pozor! Formulář lze odeslat jen 5x !!!
Pokud nemáte k dispozici staré díly, mrkněte sem: Díl 121-125
Pár bodíků a nehynoucí sláva.
Vím že to tak trochu sem nepatří ale bdou sa dělat popisky aj na filmy?
"War. War never changes..."
Kdo ví... =) Teď se zaměřujeme na jiné věci, takže možná někdy v budoucnu.
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
Misia splnená len mi príde zvláštne že sa prihlásilo tak málo ľudí
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Tak zájem o popisky už nejspíš poklesl. A já sa přihlašuju na misu vždy až mám všechny zadané díly napsané takže většinou až ke konci termínu . Ale dokud budeme popisky psát my a vlastně každý kdo je píše pravidelně tak se admini na Konoze nemusí strachovat že by neměli z čeho vybírat.
"War. War never changes..."
Tohle Bude asi divná otázka ale chtěla by jsem se zeptat jestli by jste mi někdo poradil s pravopisem jmen předem děkuji za odpověď ( stačí k těmhle dílům )
Všechno je pouze iluze. Nic neexistuje, včetně pohybu. Bůh je mrtev a má duše také. Vítejte ve světě nihilismu, vy hříšníci. Učte se nauku Aristotelovu, přidejte Akvinského a nakonec i Nietzeho a dostanete mne. Pac a pusu, slepí beránci.
Co potřebuješ vědět? Jinak by ses měla podívat i na pravopis češtiny, protože jestli ty popisky budou vypadat podobně jako tvůj komentář, moc to na schválení nevidím... ;o)
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
Ahoj tak vkladal som popisky ale nejde mi vložit jeden. Začal som od zadu 125 124 123 122 a pri vkladani 121 mi napísalo toto: You have submitted this form the maximum number of times (5). pozries sa mi na to pls ??
To ti napsalo, protože jsi odeslal pátý popisek, takže tam máš všechny =)
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
super dakujem ... a ak sa mozem opytat kolk opresne je bodov za tuto misiu ??
No za C misiu zvyklo byť 11 bodov
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
ehm ... diely 121 a 122 som náhodou napísal ako 021 a 022
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Co mám s tebou dělat... =)
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<