Rozhovor s Kishimotem a Ikemotem
Vložil Ivanitko, Po, 2018-08-27 21:34 | Ninja už: 4419 dní, Příspěvků: 2095 | Autor je: Editor všeho, Manga tým
Jak se vlastně potkali Masashi Kishimoto a Mikio Ikemoto? A který z nich chodí doma bos?
Čištění a překreslování:
Editace:
Stažení kapitoly:
Chyba v Manze:
Je třeba být přihlášen, abys mohl informovat o chybách mangy.
Online čtení mangy:
take no ... dikes
Tak Kishimoto urobil všetko co chcel. Mohol to ukončiť po boji s Painom ale nakoniec stále pokračoval. Musel sa dostať na úroveň bohov aby to mohlo skončiť.
Len neviem kde sú ti ninjovia. V Boruto je to nuda. Samé sluníčko nic sa tam nedeje. Ešte k tomu nic moc znelka z ktorej mi je zle. Ikemoto musel zničiť Konohu aby zaujal a teraz sa čaká iba na pohromu.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
No tak ukončiť ako ukončiť - hlavne nemal skĺznuť do "spasiteľského" motívu, lebo práve ten tlačil celý príbeh smerom k ďalšiemu turbovaniu a turbovaniu techník ... (to už bolo v čase útoku Peina rozbehnuté).
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Ikemoto a Kishimoto jako dva bratři jako Naruto a Sasuke Dva mistři svého řemesla
Som veľmi rada a asi poviem aj za všetkých fanúšikov, že sa chopil tej predstavy a pokračoval na tvorbe ďalšej generácie detí hrdinov z Naruta
Veľmi sa teším a dúfam, že v tom bude pokračovať. Pretože sa teším na časy, kedy aj ich uvidím ako dospejú.
Ja mám Boruta náhodou rada. Nielenže som znova uvidela Orochimara ( ), ale pribudol mi k tomu ešte aj Mitsuki. :3 Som rada, že sa toho nakoniec ujal, čo je asi nečakané vzhľadom k tomu, koľko kritiky na Boruta padá. Síce mi to občas príde strašne podobné deju Naruta, ale čo už.
A ja sa naopak ani príliš nedivím, že nezačal s ničím svojim. Naruto svet je príliš návykový.
You can run, but you can't hide.
FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!
Naruto je zdroj nevyčerpatelného potenciálu A Borutův příběh mě neskutečně zaujal
Zajímavý rozhovor! Každopádně Ikemota nechápu, proč se nepokusil o něco vlastního, když talent rozhodně má, protože Boruto je podle mě jedna z nejzbytečnějších mang, co vznikla... ten svět už je naprosto vyčerpaný a je to ve výsledku jen obyčejná recyklace.
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Toz trochu jo ale na druhou se na otevre trochu svet otsutsuky
Díky za překlad! Rozhodně zajímavé. Tak teď se divím Ikemotovi ještě víc. Být v tom kolotoči taky 15 let a ještě se mu chce pokračovat! Navíc, když ví, že navazuje na něco, co shledává lepším, hm...Hlava mi to nebere.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE