Alchemi-chan
Čtvrtek, Leden 19, 2023 - 21:08
Mise
Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)Alchemi-chan se žádných misí neúčastnil(a).
Fan Art a Fan Fiction
Počet Fan Fiction: 13Anime a Manga
Boku wa Imouto ni Koi wo Suru, Naruto, Bokura ga Ita
Naruto, Naruto Shippuuden, Bleach, Shaman King, Ghost Stories, Pokémon, Oban, Paradise Kiss, Death Note, Jigoku Shoujo, Clannad, Clannad – After Story, Air, Bokura ga Ita, Kimi ni Todoke, Boku wa Imouto ni Koi wo Suru, Vampire Knight, Rosario to Vampire, Chobits, Nana, Kaleido Star, Spirited Away, Honey and Clover, Detectiv Konan, Slayers, 5 Centimeters per Second, Elfen Lied, I''s Pure, Lovely Complex, Blood +, Hotarubi no Mori e, Mononoke Hime, Zámek v oblacích, Sukitte Ii na yo, Ef - A Tale of Memories, Karigurashi no Arrietty,Sword Art Online, ToraDora!, Mirai Nikki, Special A, Ouran High School Host Club,…
Naruto
Nindža karta
Z interpretů nejvíc poslouchám a nechám se unášet na sjetý vlně Lany Del Rey, dále pak mě minulost pojí ke k-popíku z kterého si občas taky něco pustím, občas si ujedu na nightcoru a často na klavírní hudbě. Miluju melodický tón rozezvučené harfy, mám ráda i flétnu a pokud se to umí s kytarou, tak to taky nezní špatně. OST k různým anime samozřejmostí.
Nějak se tím životem protlouct a občas si užít i nějaký to štěstí... Popřípadě udělat štěstí někomu jinému.
Podpis
Jsem naivní a zasněná holka.
Ale ta naivita je sladká.
By the way... SasuSaku & NaruHina fan!