Aoi
Pátek, Prosinec 31, 2010 - 14:48
Mise
Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)Aoi se žádných misí neúčastnil(a).
Anime a Manga
Inuyasha, Naruto, DN Angel, Chobits, Mew mew power, Full metal panic, Bleach, Gravitation, Read or die, Papa to kiss in the dark, Sailor moon, Love Hina, Fushigi yuugi, Death note, Fruit basket, YuYu Hakusho, Shaman King, Elfen Lied, Captain Tsubasa, Loveless, Spiral, Hakaima Sadamitsu, Kiddy Grade, Kaleido Star, Slayers, Kamikaze Kaitou Jeanne, Yu gi oh, Yu gi oh gx, Air, Ouran high school host club, Mermaid melody, Ah! My Goddess, Ranma 1/2, Onegai Teacher, Trigun, Arc the land, Blue Gender,Chrno Crusade,Green green, Kamichu, Wild Arms, Wolf's Rain, Steamboy, Full metal alchemist, LoveLove?, Maburaho, Ichigo 100%, Jigoku Shoujo, Blood+, Midori no Hibi, Vampire knight, Vampire knight guilty, Lovely compex, Tora dora, Yamato Nadeshiko Shichi henge, Special A, Kimi ni Todoke, Nana, Soul eater, Kaichou wa maid-sama!, Fairy Tail, Yosuga no Sora, B gata H kei, Bokura ga ita, D.Gray-Man, I love my little sister, Sekirei, .......
Naruto
Nindža karta
Oblíbená hudba? Hmm.. Metal,punk-rock,DnB,J-Pop, J-Rock a občas i hardcore a POP mno a anime endingy a openingy =)
Si nechám pro sebe xP