Michi
Čtvrtek, Červen 19, 2014 - 15:44
Mise
Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)Michi se žádných misí neúčastnil(a).
Anime a Manga
Okej,nebudem tu vytvárať nejaké bohnevieakésiahodlhé zoznamy,lebo nikoho (ani mňa) nebaví hrabať sa tým.
Takže favoriti:
Neon Genesis Evangelion : Na toto anime nikdy nič nebude mať. Bolo to prvé mecha,ktoré som videla a zároveň ma to presvedčilo,že človek musí mať v sebe istú dávku šialenstva,aby to zvládal pochopiť. Keď sa na to pozriem bližšie,je to skoro dokonalý odraz ľudskej psychiky,hociako šialene to vyzerá.
Jigoku Shoujo/Futakomori/Mitsunagae: Napriek tomu,že scénár je v podstate vo všetkých dieloch rovnaký-niekoho nenávidíš,napíšeš jeho meno do Hell Correspondence,zjaví sa Enma Ai,dá ti bábiku a potom je to už len na tebe-je každý príbeh a ľudský osud osobitná kapitola.A priznám sa...nie je super sledovať ako "obete" najprv na smrť vydesia a potom pošlú do pekla?
Je.
Higurashi No Naku Koro Ni: Nikdy som nenarazila na nič,čomu by status "psychóza" sedel lepšie ako toto. Pokojné prostredie tichej dediny,krásna príroda,priateľstvo,roztomilé dievčatká v typickom shoujo štýle a jeden chalan,ktorý má tento "hárém" okolo seba...toto všetko sa v momente zmení na krvavý masaker a kolotoč ilúzií v ktorom nič nie je isté. Vhodné pre silnejšie žalúdky.
Ghost In The Shell Stand Alone Complex:
Bakuman: Aj keď toto anime je u mňa zatiaľ iba v kolónke "rozpozerané",stalo sa mojou srdcovkou.
Suzumiya Haruhi no Yuutsu: Šialené dievča v šialenom svete.
Naruto
Nindža karta
Môže mať človek len jeden sen,za ktorým pôjde ako za svetlom na konci tunela? Neviem či by som to niekedy dokázala-moje krátkodobé sny by zaplnili pár veľkých škatúľ. Ja túžim jednoducho po šťastí-nech to už znamená čokoľvek.