Shina-chan
Čtvrtek, Listopad 10, 2022 - 21:32
Mise
Hodnost: Obsluha v Ichiraku (bodů: 77) (info)Výsledky misí, kterých ses účastnil(a).
Typ mise | Splněno | Nesplněno | Vzdáno | Aktivní | Celkem |
---|---|---|---|---|---|
C | 7 | 0 | 0 | 0 | 7 |
Fan Art a Fan Fiction
Počet Fan Fiction: 69Anime a Manga
Darren Shan: Jedna z mých srdcovek, i v knižní podobě. Dokonce až tak, že na blogu mangu překládám do češtiny: http://i-love-neji.blog.cz/rubrika/darren-shan-manga
Gravitation: Prvních 5-6 volume je fakt dobrejch, pak to jde ale, tím svým ujetým humorem, který mně osobně vůbec nepřipadá vtipný, do kytek...
Inuyasha: Tuhle jsem ještě nečetla celou, ale stejně ji miluju =^_^=
Love Hina: Moje první manga. A taky asi nejoblíbenější Keitaro je best
Naruto: Taky jen pár volume, stejně jako u Inuyashy
5 Centimeters per Second: Tak nějak jsem nepochopila, co je na tom tak super. Možná se na to někdy kouknu ještě jednou, abych to zjistila.
Air: Krásné anime, viděla jsem ho až dokonce a snad se na něj kouknu ještě
Bleach: Viděla jsem asi dvacet dílů. Pak jsem to už nevydržela, zavřela a zařekla se, že už se na to nikdy nekouknu. Nudnost tohohle anime mě dost překvapila, nechápu, jak to někdo může srovnávat s Narutem...
Boku wa Imouto ni Koi wo Suru: Další anime, které stojí za to shlédnout.
Children Who Chase Lost Voices from Deep Below: Další pěkný film, i když by bylo lepší, kdyby skončil už tak po půl hodině. Vězte, že ve zbytku času jeho trvání vás už nic moc nenadchne... Na jeho překladu zrovna pracuju s Kimm-senpai.
Chobits: Zajímavá myšlenka, jen by si mohli odpustit pár scén...
Code Geass: Další anime, které jsem ještě nedokoukala. Tohle bych ale měla v šuplíku "Navždy rozkoukané" dost nerada.
Colorful: Přestože vás bude hlavní hrdina příšerně štvát, opravdu to stojí za to dokoukat do konce...
Death Note: Famozní začátek, nemožný konec.
Digimon: Pár dílů, co jsem vydržela
Elfen lied: Nejsem ani na potoky krve ani na ecchi, takže dle mého názoru nic extra.
Gedo Senki: Doporučuji. Nebudete litovat "promarněného" večera
Gin'iro no Kami no Agito (Origin): Nádherné anime, ale po tom úvodu jsem čekala trošku víc.
Gokujou Koibito: Viděla jsem dabovanou colorovanou mangu na Youtube. Kdyby to bylo anime, tak asi většinu přetočím. Takhle jsem jen tlumila zvuk na nulu a odvracela oči xD
Gravitation: Moje první shounen-ai anime. Hodnocení? Stejně jako manga: začátek v pohodě, konec - děs. A navíc mě neskutečně irituje dabing hlavního hrdiny...
Higurashi no Naku Koro ni: Psycho anime . Doufám, že ho někdy dokoukám.
Howl's Moving Castle (Zámek v Oblacích): Tak tohle anime prostě miluju. Tisíckrát jsem ho viděla a minimálně ještě jednou tolikrát se ho shlédnout chystám.
I My Me Strawberry Eggs: Krásné anime plné humoru se sympatickým hlavním hrdinou. Nebo hrdinkou!?
Inuyasha + Kanketsu-hen: Moje láska. Radši ani nebudu počítat, kolikrát jsem to viděla
Jigoku Shoujo: Ta deprese, prostupující celé tohle anime, na mě byla trochu moc. Nedokoukáno, ale jednou bych se k tomu ráda vrátila.
Junjou Romantica: Nenávidím Misakiho! Větší tupec snad na planetě zemi neexistuje! Ostatní se dají. Nepočítáme-li medvídky.
Kaichou wa Maid-sama!: Ha, tak tohle je typické shoujo anime. Vlastně ani necím, proč jsem se na to koukala...
Kaze no Tani no Naushika: Tenhle hádherný film mě jen utvrdil v tom, že nenávidím otevřené konce...
Kuroshitsuji: Přežila jsem jen pár dílů. Žádná extra zábava.
Love Hina: Celkem v pohodě anime. Koukla jsem se na to, protože mám ráda mangu. Té ale tenhle seriál nesahá ani po kotníky.
Kyou Kara Maou: Prvních 30 dílů jsem byla nadšená. Do padesátého dílu jsem to prospala. Pak jsem to vzdala. Ale ráda bych se někdy dosvěděla, jsk to skončí.
Loveless: Vypadalo to zajímavě, ale konec to zabil
Lovely Complex: Docelá milé anime, když máte hodně času a málo povinností. Ale opět nic, co by člověka nějak extra nadchlo.
Mononoke Hime: Klasika, kterou viděl snad každý. Nádherné anime se sympatickými hrdiny, které nepostrádá myšlenku.
Nana: Tak tohle je opravdu jedno z těch, které bych opravdu ráda dokoukala...
Naruto + Naruto Shippuuden: Netřeba se více vyjadřovat. První anime, co jsem viděla (Ano, na pokemony a digimony jsem opravdu přišla až potom) a které mě zatím nejdéle drží.
Night Head Genesis: Jedno z mých oblíbených anime. A to i přesto, že jsem ho neviděla do konce.
Ouran High School Host Club: Jo, tak tohle bych jednou taky ráda dokoukala...
Papa to Kiss in the Dark: Tak tohle je naprostá ujetost. Přetočila jsem víc, než jsem viděla.
Pokemon: Jen pár dílů, víc jsem nerozdejchala.
Princess Princess: Na to, jak na tohle anime všichni nadávají, mě celkem bavilo, jen by si zasloužilo jasnější konec. Ale na dorama, na to se nekoukejte...
Rurouni Kenshin + Seissouhen + Tsuiokuhen: Jedno z nějkrásnějších anime, co jsem kdy viděla. Když se řekne "samurai", tohle je to první, co se mi vybaví
Saiunkoku Monogatari: Další z oddechovek pro volné dny. Warning: Shoujo xD
Sekai Ichi Hatsukoi: Děsný název, ale nelekejte se. Anime docela ujde. Patří k těm, které mám radši.
Sen to Chihiro no Kamikakushi (Spirited Away/Cesta do Fantazie): Jo tak tohle je jedno z mých nejoblíbenějších. Ať se na něj kouknu kolikrát chvi, nikdy pro mě tohle anime neztratí své kouzlo. Ale dám vám jednu radu: Nedívejte se na to s českým daingem! Ani za nic!
Shakugan no Shana: Zezačátku jsem byla nadšená. Potom mě toto anime začalo utápět svou monotónností a téměř se nepohybujícím dějem.
Shaman King: Pár dílů, do kterých mě dokopala Kimm-senpai
Summer Wars: Anime, které vás ze začátku neskutečně nadchne, pak se ale začne utápět v nudě. Konec vás zklame.
Sword of the Stranger: Jeden z anime skvostů, na něž jsem měla tu čest narazit.
The Borrower Arrietty: Tak tohle anime je u mě momentálně na vrcholu žebříčku oblíbenosti. Kdo neviděl, rozhodně se podívejte. A na konec si nezapomeňte kapesníky. Nedoporučuji lidem, co potřebují uzavřené konce. protože otevřeněji tohle anime snad ani skončit nemůže...
Time of Eve: Krátké anime, které ale rozhodně stojí za zhlédnutí.
Togainu no Chi: Viděla jsem asi polovinu. Snad to někdy dokoukám, jsem zvědavá na konec.
Toki wo Kakeru Shoujo: Nádherné anime. Viděla jsem ho dvakrát. A nestačí mi to.
Uragiri wa Boku no Namae wo Shitteiru: Tohle anime jsem viděla dvakrát. Děj se dobře rozvíjí, můžete si vybírat z hodně postav tu svou oblíbenou. Konec mě zklamal na plné čáře.
Vampire Knight: Na tohle anime jsem se koukala během své upírofilské mámie. S odstupem času ho hodnotím jako průměrně nadpůměrné
Wolf's rain: Šedo, tma, deprese. Jen pro silné povahy. Já to do konce nevydržela.
Vsadím se, že jsem ještě na něco zapomněla... Hmmm... Co to asi bylo....?
Naruto
Nindža karta
Podpis
Sometimes I can hear my bones straining under the weight of the lives I’m not living.
Moje povídky