Vložil StephenRed, Čt, 2013-02-21 14:34 | Ninja už: 4656 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky
[spoiler]Jedná se o Mokuton Sennin mód, takže těžko říct, zda by měla, co okoukávat :)[spoiler]
"I kdybychom měli více mužů, nic by to nezměnilo. Jeho učitel je legendární Sannin. Klan Uchiha z Listové a sedm Šermířských pánů z Mlžné jsou proti němu hadr."
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
výtečné
Sugoii *__*
"If there's a light there is always gonna be a shadow. You can't bring the peace in this world if your peace means somebody’s hell" -Uchiha Madara
pokud se ti dva zase spolu pustí do boje tak to bude úchvatný a celý svět se bude otřásat v základech (těším se nato)
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
fajnový obrázek
ti dva si nedaj pokoj!Madaro tentokrát ho zab definitivně
Ataeru koto de, watashi wa sore ga ninja no watashi no hōhōdesu shinu koto wa arimasen.
Prečo mám taký pocit že dejiny sa budú opakovať, a Hashirama znova porazí Uchihu Madaru ? No uvidíme čo ešte Kishi vymyslí.
http://147.32.8.168/files/images/tumblr_m6wrpvzn9K1r0ehyxo2_500_large.gi...
Ja som skôr rozmýšľal, že či to znamenie na čele, Tsunade neodkukala od Hashiramu ..
Hlavne, že sme zdravý ..
[spoiler]Jedná se o Mokuton Sennin mód, takže těžko říct, zda by měla, co okoukávat :)[spoiler]
"I kdybychom měli více mužů, nic by to nezměnilo. Jeho učitel je legendární Sannin. Klan Uchiha z Listové a sedm Šermířských pánů z Mlžné jsou proti němu hadr."
..,šak hey ja len tak rozmýšľam + spoiler je zbytočný, kedže celý tento obsah je pod názvom ,,SPOILER" ..
Hlavne, že sme zdravý ..
Tak todle je super:D. Madara a Hashirama. Lepší obrázek jsem s nima ještě neviděl.