Susanoo - Uchiha Sarada
Vložil Ake, Čt, 2014-11-20 19:05 | Ninja už: 6137 dní, Příspěvků: 152
Když sundá brejle, vemte do zaječích!
Nakreslil Mike Nesbitt.
Výsledek
Skóre: 8.8, Hlasů: 9
Když sundá brejle, vemte do zaječích!
Nakreslil Mike Nesbitt.
Koho asi zabije aby získala MS?
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Pitomce Bolta!!!
miluju
Nádhera.
Jen dodávám, že Sarada by neměla stejnou barvu Susanoo,
jako Sasuke.
"Alespoň ses usmál, před koncem svého příběhu."
- Xeranthemum
Brutal!
Perfektní kontrola čakry po mamince a síla Uchihů po tatínkovi, no... to jde už o život
Spojení Sakuřiny pečetě a síly Uchihů? Velmi zajímavá představa Palec nahoru.
"I kdybychom měli více mužů, nic by to nezměnilo. Jeho učitel je legendární Sannin. Klan Uchiha z Listové a sedm Šermířských pánů z Mlžné jsou proti němu hadr."
To je luxus toto :'3
Nejlepšího člověka hledej mezi těmi, který svět odsuzuje.
Občas poví někdo něco maličkého a zapadne to přímo do prázdného místa ve vašem srdci.
BLOG JOSHINY A KARIMAO TOSHIKY http://tosh-n-josh.blogspot.sk/ - určitě se podívejte ^^
Díky za upozornění. Lepší?
Mine is the fury
Ta první složka je dobře, ale stačí opravdu jenom ta jedna. Volně do Obrázků z Naruta ani do Mixu to nedávej.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Upozorňuji, že oba obrázky jsou špatně zařazené. Prosím, přečti si tuhle stránku a zkus to spravit.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.