manga_preview
Boruto TBV 15

Odsouzená 12

„Uzumaki Naruto.“ Zašeptal jméno blonďatého chlapce, ale ve vězení se jméno rozlehlo a vytvořilo ozvěnu.
„A v čem, že mi má bránit?“
„Ve štěstí.“ Zopakoval.
„Uzumaki naruto? Vážně?“ Pozvedla pochybovačně obočí.
„Ano.“ Hinata propukla v histerický smích, to bylo to jediné, co jí v tuto chvíli napadlo. Mohla by tím zachránit Naruta.
„Ach prosím, to mi nedělejte, nebo se udusím. Uzumaki…. Uzumaki Naruto mi má bránit ve štěstí, no to je gól-“
„Čemu se směješ?“
„No tomuhle… jak ste na to přišel?“ podívala se na něj stále s cukajícími koutky.
„Viděl jsem vás!“
„Hmm… to je možné…jsme ninjové s misemi a občas se společnými… tudíž je možnost, že jste nás viděl…“
„Nemyslím to tak, že jsem vás viděl na misi, ale u tebe v pokoji. Ležela jsi v jeho náručí.“Hinata jen udiveně zírala, sledoval ji? Ten parchant...
„Vy mě sledujete?“ Zavrčela naštvaně, „na to, nemáte žádné právo.“
„Mýlíš se, moje malá snoubenko. Mám na to práva a to sakra velké. Musím vědět, s kým se zahazuješ, abych se ho mohl později zbavit, a ty jsi byla se mnou šťastná.“ Uvedl ji svoji teorii.
„Eh?“
„ Eh? Vážně? Jak jsem mohla ze sebe vydat něco tak hloupého, jako je ´eh´?“
„Ano Hinato, slyšela jsi dobře. Zabiju pro tebe syna čtvrtého Hokage a prokážu tím čst vesnici, že jsem ji dokázal zbavit břemene s Kyuubim v těle.“
„Uzumaki Naruto není žádné břemeno,“ Namítla okamžitě s tvrdým podtónem. „Zachránil několikrát vesnici před zničením, ninjové mu skládají poklony, děkují mu za jeho statečnost a odhodlanost položit za ně vlastní život. Tomuto řikáte břemeno?“
Montaro přikývl.
„Pak jste hloupí,“ dodala. Mladíkův pohled stvrdnul.
„Jak se opovažuješ?“ dlaně sevřel v pěst.
Dívka ignorovala jeho varovný pohled, nedělala si z toho absolutně nic. „Pokud mě teď omluvíte, za pár hodin mám soud. Musím se vyspat, chci být plná sil. Ale pokud bych si vás měla vzít, raději strávím v této cele, celý zatracený zbytek svého života. Bylo by to klidnější a milovanější místo, než to po vašem boku.“

„Hinato,“zasyčel hlas v jejím podvědomí. „Vstávej, jdou si pro tebe,“ pokračoval neklidným hlasem. Dívka jen něco zamručela a přetočila se na záda. Nechtělo se jí vstávat, a už vůbec ne, jít před soud. Věděla, že nic dobrého, jí tam nečeká, ale už se s tím smířila.
„Nemá cenu se litovat.“ Opakovala si neustále.
Železné dveře se s zaskřípěním otevřely, do cely vletěli dívčiny šaty které ji sebrali při jejím příchodu.
„Oblečte si je Hinato-sama,“ nařídil jeden policista. Modrovláska se trochu zarazila při oslovení, kterým ji nazval. Nečekala, že ji budou stále oslovovat Hinato-sama, zvláště od policistů.
„Hmmm, možná to nebude tak zlé,“ pomyslela si při převlíkání. Trochu se zarazila, když si chtěla sundat pytlové šaty a podívala se směrem k policistům, ti se na ni však nedívali. Stáli zády k ní, bez jediných pokusných pokusů zahlédnout něco z ženského těla.
Hodila na sebe rychle své staré známé šaty složené z fialovo černé mikiny a kalhot stejné barvy a s opatrným krokem, přešla k mřížím. Chvíli se nejistě dívala před sebe. Nebyla si jistá, jestli ji to nesežere, až opustí celu, ale její domněnky se naštěstí nevyplnily.
Policisté ji okamžitě stáli po boku a jeden si stoupl za ní. Byli uvolnění, neočekávali její útěk, věděli jak na tom je.
Zvláště jeden.
Několik dnů ji nosil jídlo, ale moc z něj neubývalo, kolikrát zůstalo ve stejné nedotknutelné poloze. Jediné z čeho žila, byla voda. Ale ani ta, kolikrát moc neubyla. Bylo mu té dívky líto, něco mu říkalo, že ona to nebyla, nespáchala to, v co ostatní věří. Znal ji už z dob, kdy byla batole, viděl ji vyrůstat, viděl její srdce, tak čisté, neschopné někomu ublížit. Překvapilo ho, když se přihlásila na akademii, pilně trénovala, stávala se lepší a lepší, přesto její srdce pořád zůstávalo stejné, stejně tak loajalita k Hokage, tak proč by ji napadala? Stejně tak se tu s tučnými písmeny a otazníky zračila otázka: proč by si to jejich Hokage vymyslela?
Konečně se vymotali z toho bludiště a vyšli ven. Dívka si zakryla obličej dlaněmi a zastavila se. Do očí jí uhodila po několika dnech teplé paprsky slunce. Pomalu si začala přivykávat a stahovat dlaně z obličeje. Usmála se na zářící slunce na modré obloze. Všude okolo byli bílá i černá mračna, překrývající se navzájem. Nyní pohltili i slunce, a den pohltila tma.
„Bude pršet,“ prohlásil policista stojící za ní. „Pokud nechceme zmoknout, měli bychom si pospíšit.“ Ostatní jen přikývli a vykročili do ulic. Dívka šla za nimi, o útěku nepřemýšlela. Pokud by se o to pokusila, okamžitě by ji zastavili a ona si jen zhoršila svůj nevyřčený a neznámý trest, který ji jistě čeká. A navíc, kam by asi utekla? Nikde by tu pro ni nebylo bezpečno, všude by ji dostali. Musela by utéct to do jiné vesnice a tím opustit všechny, které tolik milovala, a to nehodlala dopustit. Musí jím být na blízku, kdyby to znamenalo být zavřená v cele, na do smrti.
„Stát,“nařídil policista po dívčině pravém boku. „Něco není v pořádku. Jsme sledováni.“ Začal se spolu s kolegy rozhlížet a plně soustředit. Modrovláska je napodobovala, chtěla zjistit, co se děje? Proč by je někdo sledoval? Co by si tím získal?
„Za vámi,“ zašeptal chraplavý hlas. Dívka poznala, že to byl úmyslný chrapot, jelikož dotyčný nikdy nechraptil.
Dívka spolu se spolu s ninji otočila za hlasem, nikdo tam ale nestál. Byli v opuštěné uličce staré a rozpadlé části města, která se měla co nejdříve zrekonstruovat, a zabudovat zde několik budov pro přistěhovalce.
„Tak tedy teď za vámi,“ tentokrát byl hlas pobavený. Hinata se otočila se zamračeným pohledem. Vůbec se jí nelíbilo, co se děje, a hlavně proč se to děje. Ve tmě však nebyl narušovatel vidět, obloha byla už černá, déšť propukne co nevidět.
„Ukaž se a vzdej se. Stojíš proti policii ze Skryté Listové, nejmocnější policii všech vesnic. Radím ti, nechtěj mít s námi problémy.“ Ninja po levém boku dívky udělal krok v před.
Až teď si dívka něčeho všimla. Měl jiné oblečení. Zatímco ninja po jejím pravém boku a za jejími zády měli klasické uniformy policistů z Konohy, ninja stojící před ní neměl modro černou uniformu, ale černo zelenou.
Z přemýšlení Hinatu vyrušili blížící se kroky, zvedla hlavu a podívala se přímo před sebe. Několik metrů před ní stanul mladík.
„Uzumaki Naruto?“ zašeptal překvapeně ninja, odpovědí mu byl pouze nebezpečný a přitom jemný úsměv.
V tom zazněl hrom, oblohu ozářil blesk a spustil se prudký liják. V okolí byli slyšet rány od dveří a oken, jak se obyvatelé vesnice snažili schovat v bezpečí svého suchého obydlí. Nikdo se nestaral o druhé, nikdo si nevšiml skupinky stojící venku v silném dešti.
„Uzumaki Naruto,“ promluvil klidným hlasem druhý ninja. „Vraťte se okamžitě do svého domu, nebo vás nechám odvést.“
Modrooký chlapec na něj zaměřil svůj pohled. Jasným hlasem pronesl: „Přišel jsem si pro Hinatu, a bez ní neodejdu.“

Poznámky: 

Ani nevím, jak to mám říct. Ale nějak se pokusím.
Víte, nebaví mě to už moc psát. Mám toho hodně a ohlas není moc velký. Já vím, co bych s takovou povídkou chtěla, že? Ale jde o to, že na začátku bylo 12 komentářů a 27 lidí ohodnotilo hvězdičkou. Alespoň tak jsem věděla, že to někdo čte. A teď? 2 komentáře a 8 ohodnocení. Jsem ráda, že to čtete alespoň vy, ale také jistě chápete, že se mi to pro tak málo lidí nechce a ani na to není čas a nálada, psát.
Nejspíš si teď dám pauzu, a třeba se za nějakou dobu sledovanost zlepší.
Takže vás prosím, každý kdo máte účet a přečtěte to, napiště alespoň smajlíka podle toho jak se vám to líbilo a hoďte tam nějakou hvězdičku. Každý komentář mě potěší, ať je to chvála, či kritika, protože já se ráda přiučím.
Díky.

5
Průměr: 5 (30 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele YoshieH
Vložil YoshieH, Pá, 2016-10-07 12:35 | Ninja už: 4983 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Konohamarova chůva

Jéé, to je škoda, že to není dokončený. Tak teď ti nevím... Byla jsem tak napnutá, kdo za to všechno může a já se to nedozvím. Tak teď ti nevím...
Ale přesto všechno, se mi ta povídka moc líbí. Smiling

Naruto Online OAS - Bandai
TADY

Obrázek uživatele drtikost
Vložil drtikost, St, 2016-01-20 20:35 | Ninja už: 5060 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

Pokráčko Tak teď ti nevím...

Naruhina Forever
Smrt Sasukemu

Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Pá, 2013-12-20 11:54 | Ninja už: 4130 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Ať už je další dílek Smiling

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/

Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, So, 2013-08-03 19:16 | Ninja už: 4198 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Uz aby bylo pokracovani Laughing out loud

Obrázek uživatele kunoichi-jana
Vložil kunoichi-jana, So, 2013-07-13 10:55 | Ninja už: 4202 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Moc pěkné, ale chtělo by to pokračování Smiling

Obrázek uživatele Kobetsu no kage
Vložil Kobetsu no kage, Ne, 2013-03-31 19:56 | Ninja už: 4286 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Pěkně napsané , moc se mě to líbilo .Hlavně nepřestávej psát je to moc a moc napínavé ! Tak jen s chutí do dalšího dílu !! Smiling Budu se těšit . Děkuji Smiling

Obrázek uživatele Zukateki
Vložil Zukateki, Pá, 2013-03-08 21:13 | Ninja už: 4576 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Prostý občan

Díky, vaše komentáře mě potěšily. Ještě uvidím, jak říkám, čas není a navíc teď se staly ještě jiné věci, které mě dost ovlivnily, takže uvidím, jak se k psaní dostanu. Díky za hvězdičky a smajly Mrk

Děkuju moc všem, co čtou a komentují moje povídky "Lásku smrt nepřekoná" a "Odsouzená". To Vy, mi dáváte sílu psát.

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, St, 2013-03-06 00:07 | Ninja už: 4460 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

prosím ťa Laughing out loud kašli na to koľko ľudí to číta, dáva komenty a hodnotí Laughing out loud mne dlho čítal, dával komenty a hodnotil iba jeden človek Laughing out loud na začiatku som mala 12 hviezdičiek a asi 4 komenty, potom dlho všetko iba po jednom a teraz mám 3 hviezdičky a 1 alebo 2 komenty Laughing out loud ver mi kebyže čakáš či to začnú ľudia čítať tak sa nedočkáš Laughing out loud nemá to zmysel... ja svoju poviedku píšem (no momentálne mám pauzu kedže nechytám žiadnu múzu) aby keď si ju niekto o niekoľko rokov prečítal aby ju mal celú Laughing out loud a mimochodom pekný dej, forma, obsah Smiling je to veľmi dobre vymyslené Eye-wink

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Út, 2013-03-05 19:26 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Souhlasím, byla by škoda tuhle povídku nedokončit. Pravda také je, že jsem si všimla zhoršení od pvního dílu a nyní už vím i proč, ale myslím, že by se to kldině mohlo vrátit do původních kolejí - alsepoň ten začátek byl totiž hodně povodený Eye-wink

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Vanar
Vložil Vanar, Út, 2013-03-05 15:21 | Ninja už: 5010 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Možná by té povídky byla i škoda, kdyby se stopla. Docela rád si vždycky udělám čas, abych si jí přečet. Čtenářů je snad dost, i když asi není každý zaregistrovaný.

Ale rozhodhodni se sama podle sebe. Teď sem hodim ještě toho smajla, aby se neřeklo. Smiling

Obrázek uživatele MuckQ
Vložil MuckQ, Po, 2013-03-04 23:08 | Ninja už: 4482 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Pěknej díl. Škoda jen, že to teď stopneš. Kakashi YES

„Kdo se umí smát sám sobě, má právo smát se všemu ostatnímu, co mu k smíchu připadá.“
- Jan Werich

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Po, 2013-03-04 21:27 | Ninja už: 5987 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Né, to mi nedělej. Chápu, že chceš psát pro více lidí, kdo by nechtěl. Jenže co, když náhodou tou pauzou ztratíš i těch pár čtenářů? Každý večer netrpělivě pořád dokola aktualizuju konohu, jestli se náhodou neobjeví nový díl.
Tvoje povídka je vyjímečná, originální. Upřímně mě sice hrozně děsí, držíš ve svých rukou osud mé nejoblíbenější postavy a můžeš jí kdykoliv nechat popravit, COŽ PROSÍM NEDĚLEJ!

Tenhle díl se ti vážně povedl, jako všechny. Jsem hrozně zvědavá, jak to bude s tím snoubencem a taky jsem hrozně zvědavá, jak to dopadne s Narutem. Jsem napnutá jak kšandy, je mi líto, že toho máš moc a chápu to. Jsem na tom stejně. Jenže věřím, že máš jistě mnoho věrných čtenářů, kteří nemjí účet, nebo jsou jen líní kliknout na hvězdičku, občas to dělám taky.

tak prosím, piš dál, je to krása. Budu se těšit Smiling

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Sillas
Vložil Sillas, Po, 2013-03-04 21:18 | Ninja už: 4614 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

Díl pěknej, zdělení blbý. Ale což, tvoje volba. Doufám, že se ale ke psaní ještě vrátíš Smiling

We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!

Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death