manga_preview
Boruto TBV 15

Skutečný shinobi 02

sasori.jpg

Ráno ho vzbudilo klepání na dveře.
„Rinji – san! Hokage – sama vás chce vidět!“ uslyšel za dveřmi hlas, podle kterého poznal Sakuru.
„Hned tam budu!“ zavolal jako odpověď. Rychle se oblékl a spolu s růžovovlasou dívkou šli do kanceláře Hokage. Rinji tušil, že po něm bude chtít, aby šli na misi zachránit Gaaru, protože vesnice byla ve stavu ještě před útokem Peina, tak odhadoval, že je na začátku Shipuudenu.
Ukázalo se, že se nemýlil, Tsunade ho požádala, jestli by mohl jít se záchrannou skupinou s tím, že jeho znalost budoucnosti by jim mohla pomoci. Rinji však rozhodně neměl v plánu řídit se originálním příběhem a už vůbec jim nechtěl říct o svých schopnostech. Do hodiny se všichni sbalili a vyrazili do Písečné vyléčit Kankurou.

*****

Všechno proběhlo hladce, Kankurou byl zdráv a oni byli na cestě do jeskyně, kam odnesli členové Akatsuki Kazekageho.
„Sakura porazila Sasoriho díky tomu protijedu, musím se ho nějak zbavit.“ Řekl si v duchu. Jeho momentálním cílem bylo zachránit Sasoriho a ostatní členy Akatsuki.
Cesta byla dlouhá a skupina byla donucena přenocovat na odlehlé louce.
„To je moje šance!“ řekl si Rinji.
Když už byla dlouho tma a všichni až na hlídku hluboce spali, vstal mladý věštec ze svého lůžka a potichu se kradl ke spící Sakuře. Své tělo obalil vrstvou fialové energie, aby nevydával žádné zvuky a aby ho hlídka nedokázala nijak vycítit. Lehce spící dívce prohrabal kapsy, až nakonec našel dvě malé injekce se žlutou kapalinou.
„Jak se toho zbavím? Ona si je určitě zkontroluje a pak bude všechno v háji. Musím to nahradit nějakou jinou žlutou kapalinou, ale jakou?“ Pak mu to došlo a následně si přitiskl ruku k obličeji ztrapněním.
„Asi mi nic jiného nezbude.“
Odešel dál od skupiny k nedalekým stromům, kde obě injekce opatrně vyprázdnil. Nadechl se. A rozepl si zip u kalhot.
„Tohle je fakt ponižující.“
Když vykonal část potřeby do injekcí a zbytek do mechu, opatrně injekce zašrouboval a vrátil Sakuře do kapsy, kde je našel.
„Tohle fakt může napadnout jenom mě.“ Říkal si, než usnul.

*****

Další den dorazili k jeskyni, kde byl mrtvý Gaara. Všichni se rozešli bojovat buď porůznu s Akatsuki, nebo se svými klony. Rinji zůstal u jeskyně, aby mohl využít příležitosti, až Sasori vyhraje. Dvě ženy si vedly dobře ze začátku, dokonce se jim i podařilo zničit loutku 3. Kazekage, ale tam jejich štěstí skončilo a obě – asi – podlehly následku jedu, Rinji se o ně nezajímal, místo toho vstoupil do jeskyně a při tom lehce tleskal.
„Výborně Sasori – sama, vedl jste si tak skvěle jak jsem věděl, že budete.“
Loutka se zamračila.
„A ty jsi kdo?“
„Mé jméno je Rinji a mám zájem se stát členem Akatsuki, tak jsem doufal, že by jste se za mě mohl třeba přimluvit u Peina.“
Loutkař se zasmál.
„Proč bych měl?“
Rinji zvedl jednu prázdnou injekci ze země a hodil ji Sasorimu.
„V tomhle byl před nějakou dobou protijed, na jed, který vy používáte. Vyrobila ho ta dívka, která je žačkou slavná Tsunade z Konohy. Díky mě bylo uvnitř něco jiného, než Sakura čekala.“
Sasori si k lahvičce čich a zašklebil se.
„Nelžeš, ale do Akatsuki se nedostaneš jenom výpomocí, musíš i něco umět.“
Rinji natáhl k loutkaři ruku, ze které vyletěl fialový blesk a robil Sasoriho tělo na kusy, které se rozletěly po jeskyni.
Člen Akatsuki se hned zase složil dohromady s udiveným výrazem na tváři.
„Dobrá, přimluvím se za tebe, ale jeden hlas nestačí.“
„Nebojte, jsem si jist, že přemluvím i ostatní. Zatím sbohem!“
„Sbohem!“
Nyní šel Rinji za Narutem, aby nemohl být obviněn ze Sakuřiny prohry, naštěstí věděl, že Deidara přežije, tak nemusel nic vymýšlet. „Nyní přijde fáze 2. Získání skutečné chakry.
“ Zazněl mu v hlavě hlas jeho anděla.“
„To co používám teď, není chakra?“
„Ne, je to andělská energie, vy smrtelníci tomu někdy říkáte magie.“
„A k čemu mi chakra bude? Jsem dost silný.“
„Bez chakry neovládneš doujutsu, což by znamenalo chybu v tvých plánech.“
„Aha. A jak ju získám?“
„Naruto se za chvíli změní do formy Kyuubi, v tom okamžiku bude jeho chakra mimo tělo a pomocí andělské energie ju budeš moct chytit a vtáhnout ji do svého těla a tím se ti rozproudí v žilách.“
„Rozumím.“
Přišel akorát v čas, Naruto zrovna chytal záchvat hněvu a Kyuubiho chakra lezla na povrch.
„Počkej, až bude mít kompletní ocas.“ Radil mu jeho strážce.
Když byl 1. Ocas kompletní, vyslal Rinji tenkou deku své magie, kterou přikryl shinobiho a sledoval jak rudá chakra proudí do jeho těla. Za několik minut odsál všechnu chakru, kterou měl sám Kyuubi k dispozici a Naruto se probral.

*****
O pár pohřbů později.
*****

„Brzy přijde čas, kdy Shikamaru a ostatní budou bojovat s Hidanem a Kakuzem. Tři hlasy celkem by měly stačit.“ Mumlal si pro sebe.
„Jak je jenom zachráním? U Hidana by asi stačilo jenom zahrabat tu propast v tom lese a dát pryč provázky s výbušnými lístky ale co s Kakuzem? Proti Kakashimu si moc velké šance nedělám. Co bych tak mohl…možná zabránit Hidanovi odejít z toho místa? Nebo sejmout Shikamara sám? Rozhodně nemám zájem bojovat, důvěra Konohy by se ještě mohla hodit. Mám to! Zabráním Konožákům, aby ty dva našli! To znamená zneškodnit Ino. Ale zabít holku? Nejsem přece ho*ado. Tak ju prostě uspím nějak a bude to.“ Dokončil debatu sám se sebou.
„Proč mluvím sám se sebou?“ zeptal se sám sebe nahlas?

Poznámky: 

Po dlouhé době je to pokračování! Laughing out loud Velice se omlouvám za "lehké" zpoždění, mám ted hodně práce ve škole, navíc píšu povídky pro jiný web a taky se mi moc nechtělo. Jinak oblíbil jsem si černý humor, nevím jestli je dobrý v mém podání, tak to nechám na vás Laughing out loud Jinak tuhle sérii mám v umyslu dokončit, tak se nebojte Laughing out loud

4.833335
Průměr: 4.8 (6 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele gerod-cz
Vložil gerod-cz, Pá, 2013-03-22 15:14 | Ninja už: 4854 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

Neboj, uvědomuju si to, jinak bych to nenapsal Laughing out loud

Se*e mě, že je Naruto úplný kok*t.

Obrázek uživatele BB20
Vložil BB20, Pá, 2013-03-22 14:55 | Ninja už: 4592 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

„O pár pohřbů později.“ Laughing out loud Tak to byl dobrý postřeh! Smiling
Ale bacha, někdo by ho při té samomluvě mohl slyšet... Evil

Zkuste si říct byť jen jedno křivé slovíčko o Hvězdné bráně (Stargate), a poznáte, proč se mi ve florbalu přezdívá „Řezník“.