manga_preview
Boruto TBV 15

Miluju tě, Hinato 6

sfhsfh.jpg

„Co všechno jsi ochoten pro ni obětovat?“ otázala se osoba zahalená ve stínu. Naruto se překvapeně rozhlédl kolem sebe. Stál uprostřed temnoty. Před sebou viděl jen siluetu osoby, která s ním mluvila.
„Pověz mi,“ pokračoval záhadný klidným hlasem, „co všechno?“ Naruto se nemohl hnout. Jen tupě zíral před sebe, nevědě co odpovědět. Neznámý udělal krok vpřed. Temnota kolem nich se najednou rozplynula a oni stáli v jednom z pokojů nemocnice v Konoze. Uprostřed místnosti stálo lůžko, na kterém zdálo se, někdo ležel, překrytý bílým plátnem. Naruto sám od sebe pomalu k onu lůžku přišel a plátno stáhl. Vyděšeně ucuknul. Jeho ruce se rozklepaly, jeho tep se zrychlil.
„Ne!“ vydechl zoufale. Postava na lůžku byla bledá. Tváře od krve, avšak na obličeji žádná zranění neměla. Ústa lehce pootevřená, oděná ve svatebních šatech. Bílé oči slepě hleděly do stropu.
„NE!“ vykřikl Naruto. Padl na kolena.
„PTÁM SE TĚ NAPOSLEDY!“ zařvala ona záhadná osoba, stále stojící ve stínech, „CO JSI OCHOTNÝ OBĚTOVAT?!“
„ÚPLNĚ VŠECHNO!“ zakřičel Naruto v odpověď. Znovu se podíval na mrtvou Hinatu ležící na lůžku. Do očí mu vhrkly slzy. Najednou se vše znovu propadlo do tmy.

S šíleným výkřikem se Naruto probral. Sakura i Sasuke se lekli. Podíval se na ně. Oba na něj starostlivě pohlíželi. Odvrátil pohled. Sakura k němu opatrně popošla.
„Naruto?“ řekla tiše. Naruto zabořil obličej do dlaní.
„To nic,“ odvětil, „budu v pohodě. Pojďme.“

Cesta jim trvala asi dva týdny. Narutovi to však připadalo jako věčnost. Měl strach, že ztratili víc času, než si mohli dovolit. Sakura jej musela často utěšovat. Sasuke spíše mlčel. Většinu cesty moc nemluvil, avšak chápal a věděl jak se Naruto cítí. Jednotky ANBU po nich zdá se nešly. Zvláštní, pomyslel si Sasuke.
Po čtrnácti dnech konečně stanuli před Písečnou. Překvapilo je, že brána je dokořán. Co je však překvapilo ještě víc- sám kazekage Gaara se svým doprovodem je přišel přivítat.
„Jak o nás mohl vědět?“ zeptala se Sakura tiše Sasukeho. Naruto polkl. Pošle o nás zprávu Tsunade… Pokud to teda už neudělal… To není dobré; nechtěl jsem být pod dozorem, pomyslel si. Gaara došel až k nim. Usmíval se.
„Vítám vás v Písečné, Naruto, Sasuke a Sakuro,“ řekl. Všichni tři úsměv opětovali. „Pojďte za mnou prosím,“ vyzval je. Mlčky je vedl vesnicí. Naruto obdivoval krásy vesnice, která se tolik lišila od té jeho, a přitom měly tolik společného. Písečná jej vždy, znovu a znovu, dokázala uchvátit. Asi za pět minut chůze stáli před Gaarovým sídlem. Zavedl je dovnitř do kongresové místnosti a nabídl jim něco, co se vzdáleně podobalo suši. Nejdřív na to udiveně hleděli a váhali. O tamním jídle bylo známo, že je jen pro velmi silné žaludky. Nakonec se Sasuke pochlapil a rychle, aby to nemusel moc prožívat, kus zhltnul. Chutnalo to moc dobře. Teprve pak se konečně osmělil Naruto a po něm i Sakura.
„Tak,“ pravil Gaara když byli všichni najezení a spokojení, „čemu vděčíme za vaši návštěvu?“
Naruto pohlédl na Sakuru se Sasukem. Chtěl s Gaarou mluvit sám. Přikývli a opustili místnost. Naruto pohlédl Gaarovi do očí. Zahlédl v nich zvědavost a mírnou nedočkavost.
„Je to trochu složitější,“ řekl Naruto. Gaara se mírně zamračil a tázavě naklonil hlavu na stranu.
„Potřebuju někoho najít,“ pokračoval Naruto, „někoho, kdo žije tady ve vesnici. Musím s ním mluvit.“
„Oč jde?“ tázal se Gaara. Naruto se nadechl a zaryl pohled do stolu. Gaara chvíli čekal na odpověď, ale nedostalo se mu jí.
„Naruto,“ řekl vlídně, „naše slova neopustí tuto místnost, slibuji… Jsem tvůj přítel, můžeš se mi svěřit.“ Naruto mu znovu pohlédl do očí a posbíral odvahu.
„Hledám jistého Nejiriho…,“ promluvil pomalu. Gaara sebou trhl, když to jméno uslyšel, ale Naruto to nepostřehl.
„Proč?“ řekl Gaara zvláštním tónem.
„Osobní spor,“ odpověděl Naruto, „pro mě velmi důležitý. Víš, kde bych ho mohl najít?“ pohlédl na Gaaru. Ten dlouhou dobu mlčel a jen Naruta pozoroval.
„Co víš o rodu Taira, Naruto?“ zeptal se nakonec. Naruto nadzdvihl obočí.
„Co ten s tím má co dělat?“
„Odpověz mi, prosím.“ Naruto začal vzpomínat na těch pár dní, co za svůj život strávil v knihovně, i když naprosto nechápal, proč se jej Gaara ptá zrovna na tohle.
„Nějaký přes 700 let starý rod, který vyhladili… já toho víc nevím, nejsem žádný přiblblý knihomol Gaaro! Nijak to nesouvisí s žádostí, se kterou jsem k tobě přišel.“ Gaara složil ruce na prsou.
„Naopak, souvisí to s ní hodně,“ řekl klidně, „před dvěma měsíci vypuklo povstání, do kterého se zapojilo asi 800 lidí. A ten tvůj Nejiri je vede. Mě osobně dokonce vyzval, ať odstoupím z funkce… že jakožto potomek mocného rodu Taira, který tu kdysi měl své hlavní město, má právo na to vesnici vést,“ dodal a pohrdavě si odfrkl. „Já rozhodně odstupovat nehodlám. Kdyby chtěl na Písečnou zaútočit, i kdyby odhalil její slabiny, stejně ji ubráním!“ Hinatin byakugan! blesklo Narutovi hlavou. Kdyby ji přinutil ho použít, ani Písečná by se neubránila. Hinata svůj byakugan od války neuvěřitelně zlepšila. I díky té nejmenší slabině by Písečná mohla padnout.
„Kde se ti povstalci ukrývají?“ zeptal se Naruto nervózně.
„V písečných dunách severně od vesnice. Mí lidé je hlídají. Poslední dobou je tam ale nějak moc rušno.. Prý jako by se připravoval nějaký rituál.“ Že by už připravovali tu svatbu? To je tak nechutně zvrácené!
„Musím okamžitě poslat zprávu do listové!“ vyhrkl Naruto, „nejspíš vím, co se bude dít a nic dobrého to není!“ Gaara svraštil obočí.
„Co tím myslíš?“ otázal se.

Doufám, že je Naruto v pořádku, pomyslela si Hinata. Cítila se už poměrně dobře, avšak stále ji nechtěli pustit. Někdy za ní dopajdal její otec o berlích, jindy sestřička s matkou nebo za ní přišli kamarádi. Ale přesto si bez Naruta připadala osamělá. Růže od Kiby a Shina pomalu uvadaly. Vrať se mi! Někdo zaklepal. Hinatě poskočilo srdce.
„D-dále,“ řekla. Přišel za ní její otec. Své menší zklamaní na sobě nedala nijak znát. Od té události se jejich vztah o mnoho zlepšil. Hiashi mluvil jinak. Nebyl na ni tvrdý. A za to co udělal, se jí mnohokrát omluvil. Sedl si k ní a povídali si. Tak jako vždy. Hinata za to byla vděčná. Nebyla sama a čas utíkal rychleji.
„Hinato, já vím, že už jsme se o tom bavili snad dvakrát, ale stále jsi mi pořádně neodpověděla..,“ naznačil její otec téma o kterém se moc ráda nebavila. Ještě mi není 18 a už jsme dvakrát řešili svatbu, pomyslela si. Že by si Naruta najednou tak oblíbil? blesklo jí hlavou. No.. měl-li by to být on.. nebránila bych se, pousmála se a mírně se začervenala.
„Posloucháš mě, Hinato?“ řekl Hiashi téměř zlomeným, smutným hlasem, „dal jsem slib… a teď toho moc lituju!“ Co se děje? Zamyslela jsem se a neslyšela jsem ho. „Ale věřím, že se tam budeš mít dobře. Že se o tebe postará. Chci, abys věděla, že tě mám rád nade všechno, Hinato,“ Hiashi téměř plakal. Hinata stále nechápala, o čem to mluví a měla čím dál tím víc horší pocit. Znovu se ozvalo zaklepání. Hiashi Hinatu pustil.
„Dále,“ zavolal. Dveře se otevřely a dovnitř vešel muž zahalený v plášti. Uklonil se před Hiashim a sňal si kápi.
„Hinato,“ řekl Hiashi, „tohle je Nejiri... Ten muž, který si tě bude brát.“
Hinata ztuhla. Její oči se upřely na otce. Ne!... To ne!

Poznámky: 

Tak.. Po 50 letech vydávám 6. díl Smiling je o něco kratší než 5tka, ale víc se nám to rozjede Smiling romantika nám mírně ustoupí a teď se vrhneme víc do akce Smiling mimojiné Nejiri se v manze opravdu objevil a rod Taira není vymyšlený Smiling Jinak se opravdu omlouvám, že mi to trvalo tak dlouho, ale poslední 2 měsíce jsem v opravdu šíleném časovém pressingu a na psaní mám míň času, než bych sám chtěl Sad Snad se 6ka bude alespoň trochu líbit Smiling
http://www.youtube.com/watch?v=2koA9PWJsb0&list=PLE502725F7E7C4CBD
PS: Natalia-chan, bobor51, EliSVK - díky vám lidi za podporu Laughing out loud

5
Průměr: 5 (37 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sajlonix
Vložil Sajlonix, Čt, 2013-04-04 16:21 | Ninja už: 4591 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ahoj
Prepac ze tak neskoro..
Teraz k poviedke je skur**** uzasnaaaa Smiling Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
Jednoznacne za 5* a uz sa tesim na dalsi diel.. ked som to zacal citat tak som este raz pozrel na nazov ci som spravne lebo zaciatok bol ako z hororu.. Laughing out loud

Obrázek uživatele Katashi - 坚
Vložil Katashi - 坚, St, 2013-04-03 20:02 | Ninja už: 4396 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Díky lidi, díky moc Laughing out loud btw. cca půlka sedmičky je hotová Smiling

If being smarter means what you say it does, I'll remain a fool my entire life!
-Naruto

Obrázek uživatele EliSVK
Vložil EliSVK, Út, 2013-04-02 02:07 | Ninja už: 4371 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Recepční v lázních

smekam pred svojim menom :DD
myslim ze ty podpory tady mas o hodne vic nez jen od nas Eye-wink
kdyz pises tak hodne dobre dilo..tak se to ani nijak neda Sticking out tongue...tesime se na 7micku...at je lepsia nez predosla a horsia nez nasledujuca...tak ako to plati i u ostatnych Eye-wink

a dik za fakt super citanie...konecne po dlhej dobe som cital aj nieco ine ako veci do skoly Sticking out tongue

PS: pis dalej...ono je to fakt hodne dobre Eye-wink

Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme
"Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží!"
Ne, 2013-07-07 22:29 Autor: T.T

Pár výmyslov z mojej hlavy

It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.

Obrázek uživatele Katherine-chan
Vložil Katherine-chan, Po, 2013-04-01 18:04 | Ninja už: 4299 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Recepční v lázních

Bomba! Já se tak nemohla dočkat a už to tu je .. to je kawaii :33

If being smarter means what you say it does, I'll remain a fool my entire life! -Naruto Uzumaki

Pokud chytřejší znamená to, co říkáš, budu blbcem celý svůj život! -Naruto Uzumaki

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Po, 2013-03-25 06:14 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Hezký díl. Teď by mě zajímalo, kohopak asi Naruto v té vesnici najde, když ten, koho hledá, je v Konoze xD No nic, počkám si na další díl Smiling A mimochodem, dám 5 Eye-wink

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Hitoshi
Vložil Hitoshi, Út, 2013-04-02 20:49 | Ninja už: 4254 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Hodne se mi to libí ale řekl bch že se to zatím jen rozjíždí tak uvidíme jaký to bude v sedmičke. Doufám že lepší než jaýkoliv jiný díl. takže bych te chtel ješte o neco poprosit DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ NOVÝÝÝÝÝÝÝÝÝ DÍÍÍÍÍÍL DELEJ xDDDD. Ne fakt je to dobrý a teším se na další díl Smiling

Obrázek uživatele Kobetsu no kage
Vložil Kobetsu no kage, Ne, 2013-03-24 17:08 | Ninja už: 4285 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkné !!! Smiling Další díl prosím

Obrázek uživatele Kemba10
Vložil Kemba10, Pá, 2013-03-22 21:23 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

paráda Smiling

Obrázek uživatele Natalia-Chan
Vložil Natalia-Chan, Pá, 2013-03-22 13:20 | Ninja už: 4544 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Recepční v lázních

Konečně nádhera !! Smiling) A není zač podporu máš u mě jistou ! Smiling Tak to jsem zvědavá jak se to bude vyvýjet a doufám,že dobře protože u mě je NaruHina 4ever ! Laughing out loud

Obrázek uživatele EliSVK
Vložil EliSVK, Út, 2013-04-02 02:07 | Ninja už: 4371 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Recepční v lázních

u mne to plati dvojnasobne...lepsi nez so sakruou podle mne

Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme
"Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží!"
Ne, 2013-07-07 22:29 Autor: T.T

Pár výmyslov z mojej hlavy

It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Pá, 2013-03-22 08:01 | Ninja už: 4582 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

výborné ....dalšie pokračko prosím:-P

Obrázek uživatele dusicinko
Vložil dusicinko, Pá, 2013-03-22 00:26 | Ninja už: 6236 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Nice

userbarz.com

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Čt, 2013-03-21 21:53 | Ninja už: 5987 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Páni, konečně jsem se dočkala!
vůbec jsem si ani nepamatovala o co šlo, ale došlo mi to rychle.
to je perfektní:)

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky