Temný Fénix 04
Gennin Týmy
Čtyři hodiny po testu se sešlo devět jouninů a Hokage, aby mohli rozdělit letošní Rookie. Kakashi se nějakým zázrakem ukázal načas, ale pak se všichni dozvěděli, že mu Hokage pohrozil zabavením všech jeho oblíbených Icha Icha.
„Dobře. Konečně jsme se tu sešli všichni na čas,“ Hokage hodil očkem po Kakashim „tak můžeme začít s rozdělením týmů. Rozhodnutá bude genninům oznámeno příští Pondělí.“ Hokage poté začal číst jouniny a týmy, které měli dostat na starost.
„Byl bych rád, kdyby se Genma postaral o Tým 1, Aoba Tým 2, Inoichi Tým 3, Choma Tým 4. Isuna Tým 5, Makika má Tým 6. Teď je na řadě Kakashi s Týmem 7, Kurenai s Týmem 8, Tým 9 je pořád aktivní pod velením Gaie a Asuma se postará o Tým 10.“
Přítomní jouninové přikývli na znamení, že slyšeli a souhlasí.
„Pokud máte nějaké otázky ohledně vašich týmů, zeptejte se Umino Iruky. Vyučoval v této třídě poslední dva roky. Všichni až na Kakashiho, rozchod.“
Ihned nato se pomocí Shunshin přenesli pryč.
„Ohledně čeho jste se mnou chtěl mluvit Hokage-sama?“
„Máš na starost nejdůležitější letošní tým, Kakashi. Vím, že tě Rada bude nutit, abys nechal tým Uchihy projít, ale já po tobě chci, abys nedělal žádné vyjímky. Je to záležitost bezpečnosti vesnice.“ Promlouval Hokage, zatímco aktivoval skryté pečetě zajišťující soukromí. „ANBU, můžete jít prosím ven z kanceláře dokud s Kakashim neskončím?“
Čtyři skrytí ANBU opustili místnost.
„Zní to velmi důležitě, Hokage-sama.“ Zanalyzoval situaci Kakashi.
„Taky, že je. Víš kdo doopravdy je Uzumaki Naruto?“
„Ano, pravým jménem Namikaze Naruto, syn Minata-senseie.“ Odpověděl Kakashi se smrtelně vážným výrazem v jeho ‚obličeji‘.
„Správně. Předpokládal jsem, že to víš. Dva dny zpět jsem zjistil, že ví o svých rodičích a lišce. Zdaleka není na úrovni gennina. Normálně by už měl status jounina. Ale se vší tou nenávistí ze strany vesničanů a sabotáží ze strany vyučujících na Akademii svou sílu skrývá. Dneska jsem s Asumovou pomocí Naruta otestoval.
Ten kluk je vyjímečný. V ninjutsu, fuinjutsu, kinjutsu a taijutsu je na úrovni jounina. V oblasti genjutsu je jeho síla neznámá, protože vůči slabším genjutsu je imunní z důvodu jeho schopností senzora. Nevědomky si pokryl tělo tenkou vrstvou chakry která jej chrání. Medik mě informoval, že se to stává senzorům, kteří se učí sami. Tsunade tento fenomén objevila už před lety. Naruto také zná základy jedů a je docela chytrý.
Díky těm id*otům v Radě nemá Naruto vlastně žádné závazky vůči vesnici. Sice mi věří a má mě rád, ale nikoho jiného kromě Ichiraku už ne. Nikoho jiného z celé vesnice. Také se mi svěřil, že kdyby jej ihned nezačali stopovat ANBU, tak by se vypařil už dávno. Vím, že jsem starý a že až zemřu, tak Naruta v téhle vesnici už nebude nic držet. Dávám mu rok na to, aby dostatečně zesílil na to, aby jej už nezadrželi ani ANBU.
Nechce nechat Radu, aby s ním vytírali podlahu. Naruto také zdědil nadání po svých rodičích. Je dědicem klanů Namikaze, Uzumak a Senju. K čertu s tím. Je talentovanější než Itachi. Nemusím ti říkat, že jej nesmíme nechat odejít. Po tobě Kakashi chci, abys svůj tým trénoval opravdu dobře. Nemeškej víc než hodinu a půl. Co vím, tak Naruto také nesnáší oba zbylé členy týmu, ale má v plánu je vystát alespoň do chuuninských zkoušek za šest měsíců.
Naruto bude v budoucnu důležitá osoba pro vesnici. Pokud odejde, tak pravděpodobně zamíří do Kumo. K jinchuuriki sem tam chovají o hodně líp než kdekoliv jinde. Také ti nemusím říkat, že pokud se Naruto zařadí mezi shinobi z Kumo, tak to pro nás bude mít katastrofální následky. Umí Rasengan i Hiraishin svého otce.
Ve Fuuinjutsu je nejspíš mistr a jeho Ninjutsu jsou úžasná. Má primárná Fuuton, sekundární Suiton a pomocí pečetě, která převádí Fuuton na Ratiton si vytvořil náklonnost i k Raitonu. Nevím, jakým způsobem dokázal skrýt svůj trénink, ale řekl mi, že našel tajné místo, kde žije a trénuje. Také tam našel hromady svitků a dalších věcí.
V dalších šesti měsících musíš nějakým způsobem propojit Naruta a vesnici. Ujisti se, že Sasuke a Sakura budou na C-rank mise připraveni v co nejkratším možném čase. Se Sasukem by neměl být problém, ten kluk chce být silný, ale je také třeba roztříštit jeho komplex nadřazenosti. Větší problém bude Sakura. Ve fyzických testech neoslnila. Jediným důvodem, proč byla top kunoichi, byl ten, že měla písemné testy na 100% a její schopnost ovládat chakru je excelentní, ale zaplatila za to malými rezervami. Pokud budeš muset, zlom ji, ale Tým 7 musí být silný co nejdřív.“ Dokončil svůj proslov Hokage a vykolejil tím Kakashiho.
Kakashi byl velmi překvapen. Nevěděl, že je Naruto takhle silný, ale dokázal pochopit, že se to stalo jen díky silné nelibosti ze strany vesničanů. Přece jen Naruta zachraňoval z davu vesničanů když byl mladší.
„Rozumím Hokage-sama. Myslím, že Naruta něco naučím, abych jej zaujal. Také mu můžu říct víc o jeho rodičích, pokud by chtěl. Nevíte, jestli může používat Kyuubiho Chakru?“
„Ne, nemůže. Zatím ji ale dokáže docela dobře potlačit. Myslí si, že pokud dostatečně zesílí, tak nebude nucen používat tu nebezpečnou liščí chakru. Také ví, že lišce nemůže věřit. Potkali se krátce poté, co se dozvěděl, že je Jinchuuriki. Lišák se jej snažil přimět, aby jej pustil, ale to se mu nepovedlo. Naruto je dost chytrý na to, aby věděl, že když Kyuubiho pustí, tak ztratí sama sebe.“ Vysvětlil Hokage.
„To je dobře, protože bych stejně nevěděl, jak jej to naučit. Ujistím se, že se Naruto sblíží s někým jeho věku. Myslím, že bych mohl Asumu přesvědčit k tomu, abychom provedli nějaká ta týmová cvičení. Myslím, že tým typu Ino-Shika-Cho ještě nikdy nepropadl. Možná ještě tým od Kurenai vypadá, že projde.“
„Věřím ti, Kakashi. Máme půl roku, než se Naruto stane chuuninem. Jen tak mimochodem. Trénuj, aby ses dostal zpět na svou úroveň, jakou jsi měl v ANBU a pokud možno, ještě víc. V tuto chvíli jsi jediná osoba, která se nabízí jako můj nástupce. Další jsou Tsunade a Jiraiya, ale neumím si představit, že by se Tsunade vrátila zpět a také se bojím toho, co by tu Jiraiya v postu Hokage rozpoutal. Pokud se nenajde nikdo jiný, tak zde nejspíš skončí Danzo.“
„Rozumím, Hokage-sama.“
„Výborně, můžeš jít.“
Poté Kakashi opustil místnost.
V den, kdy se měly ohlašovat týmy, si Naruto poprvé obléknul své nové oblečení. Měl dlouhé černé kalhoty, které byly podchycené tmavě rudými obvazy. Měl tmavě rudé síťované triko pod tmavě šedé triko s kapucí a se tří-čtvrtečními rukávy. Také měl na sobě tmavě rudý opasek se dvěma váčky na zádech. V obou byly kapsy na shurikeny, jehlice a byly přítomny i černé obvazy. Přes triko měl tmavě rudou vestu s kapsami speciálně upravenými pro nošení svitků a několik kapes, ve kterých obvykle schovával ampule s jedy. Měl tmavě rudé rukavice s ocelovými pláty na hřbetu. V plátech měl také uschovanou Bo-hůl a Tanto. Kapuce jeho trika byla přehozena přes vestu na záda. Kapuci by si nasadil jen v případě, že by dostal misi, ve které by jej jeho zářivé vlasy prozradily.
Podíval se do zrcadla a jeho nový vzhled se mu zalíbil. Konečně vypadal jako opravdový shinobi. Zhasnul světla a vyšel schody. Ujistil se, že je v okolí samotný a poté prošel skrytým vchodem. Jakmile se vchod uzavřel, skočil na střechy a vydal se do Akademie. Když došel do třídy, tak si sednul do zadní lavice. Jen další dvě osoby zde už byly Aburame Shino a Hyuuga Hinata. Shino mu věnoval krátké pokývnutí a Hinata zrudla, když se na ni usmál. Naruto nevěděl, proč pokaždé zrudne, ale nikdy nebyla jako ostatní studenti. Líbila se mu.
Shino potřepal hlavou, když se mu vybavil obrázek Naruta a Hinaty. Naruto byl někdy opravdu zabedněný. Věděl, že Naruto nebyl tak špatný a hloupý, jak se tvářil. Jeho brouci mi řekli, že Naruto má skvělé ovládání chakry a záměrně kazil své jutsu a další. Chvíli nad tím přemýšlel, ale poté přišel s teorií, že Naruto chtěl být vespod třídy z nějakého důvodu. Sice neznal důvod, ale rozhodl se respektovat Narutovo soukromí.
Když Naruto vešel do třídy, tak měla Hinata co dělat, aby neomdlela. Byla opravdu šťastná, když se dozvěděla, že Naruto prošel. Nemálo doufalo, že neprojde. Nyní měl na sobě nové oblečení a vypadal v tom docela dobře. Ten starý pytlovitý, oranžový 'ihned mě zabij' obleček skrýval jeho vypracovanou postavu. Nové oblečení taktéž nenechávalo mnoho pro představivost, co se nachází vespod. Jak jen mohl dvanáctiletý kluk vypadat tak dobře?
Teď do třídy začali vcházet další studenti. Někteří byli Narutovou změnou překvapení, ale většina jej ignorovala. Všiml si, že některá děvčata mu věnovala uznalý pohled.
Pak přišla na řadu pravidelná hádka. Sakura a Ino závodily, kdo do třídy dorazí první a zase se hádaly, která z nich bude moci sedět vedle Sasukeho. Opravdu hloupé. Teď byly kunouchi, tak by se podle toho měly chovat. Naruto už toho měl dost. Už se na tu skvrnu mezi kunoichi vynadíval dost dlouho. Rychle na ně hodil jehlice, které zasáhly jejich stehna. Obě se tvářil šokovaně a pak měly problémy s pohybem.
„Co to?“ zeptala se Ino a pak už nemohla pohnout ani se rty.
„Konečně ticho.“ Zamumlal si Naruto pro sebe.
Jen Shino a Hinata zaznamenaly toho, kdo na Ino a Sakuru hodil ty jehlice. Oba byli překvapeni přesností a samozřejmě i tím, že na jehlicích byl paralyzující jed. Když do třídy vešel Iruka, tak ty dvě byly ještě pořád paralyzovány. Naruto si mentálně poznamenal, že by mohl krapet svou směs zředit. Od teď by měly být pod vlivem už jen půl minuty. Původně to mělo být pět minut. V souboji jeden-na-jednoho to bylo víc, než dost času k tomu, aby sundal svého protivníka.
„Co se to tu děje?“ zeptal se Iruka.
„Ino a Sakura se zase hádaly, která z nich bude sedět vedle Sasukeho, když v tom byly zasaženy jehlicemi a byly paralyzovány.“ Informovala nějaká dávka.
„Kdo to udělal?“ okřiknul třídu Iruka.
Naruto zvednul ruku.
„Není se čeho obávat. Efekt trvá jen pět minut. Měly by se dostat do normálu za tři, dva, jedna... a teď.“ Řekl Naruto.
S přesným načasováním se Ino a Sakura zakymácely, jak znova získaly kontrolu nad svými svaly.
„Do dvou minut budou úplně v pořádku.“ Řekl Naruto s nezájmem.
„Proč jsi to udělal Naruto?“
„Byly příliš hlasité a chovaly se jako ostuda každé kunoichi, která bere svou profesi vážně. Jen jsem jim chtěl ukázat, co by se mohlo stát, když si nebudou dávat pozor. Ani je nenapadlo vytáhnout jehlice ihned, jak je zasáhly. Zkrátila by se doba působení jedu.“ Řekl lítostivě Naruto.
Celá třída vypadala šokovaně. Naruto se takhle nikdy nechoval. Vždycky byl uřvaný, ne takhle vážný. Nejvíce zaskočen byl Iruka, který začínal mít pochybnosti o úrovni Narutových schopností. Za ty roky se své nenávisti vůči Narutovi zbavil. Pochopil, že Naruto není liška a nikdy se k němu nechoval hůř než k ostatním. Dokonce jej obdivoval za to, jak se dokázal chovat vzhledem ke vší té zlobě od ostatních.
„Každopádně, není správně útočit na spojence.“
„To nebyl útok, to byla záchranná mise pro ty, co mají citlivější sluch a snáze dostanou bolest hlavy. Kdybych chtěl zaútočit, už by byly mrtvé.“ Oponoval Naruto. „Jednoduše bych použil smrtící jed místo paralyzujícího, nebo poslal jehlice na vitální bod. S jejich délkou reakce by byly mrtvy dřív, než by přišla pomoc.“
Na to Iruka nemohl nic říct. Naruto měl pravdu. Mohl je zabít velmi jednoduše. Jen jej dost trápilo, jak se ten kluk dokázal tak dramaticky změnit.
„No dobře. Ino, Sakuro, do lavic. Začneme s umisťováním do týmů.“
Dívky reptaly, ale nakonec si sedly po obou stranách Sasukeho.
Iruka věnoval své třídě proslov, jak je pyšný, že všichni prošli a jak je čeká opravdový život shinobiho. Popřál jim vše nejlepší a pak začal hlásit týmy.
„…, Tým 7, Uzumaki Naruto, Haruno Sakura …“ s tím Sakuřina hlava narazila na desku stolu a Ino se jen zasmála „ … a Uchiha Sasuke.“ V tom okamžiku se Sakuřina nálada kompletně obrátila.
„Sežer si to Ino-prasečino. Pravá láska nezná meze.“ Křičela hlasitě jen proto, aby byla zase zasažena jehlicí. Tentokrát to schytalo rameno. Otočila se, aby mohla seřvat Naruta, ale zase zůstala paralyzována.
„Není čeho se bát. Zase bude pět minut ticha. Můžete pokračovat Iruko-sensei.“ Řekl Naruto a zakroutil hlavou nad Sakuřinou blbostí. Řekl přece, aby co nejdříve vytáhla jehlici.
Iruka pokroutil hlavou a začal se obávat, kde získal Naruto takovou přesnost. V tom bodě obyčejně bývá žíla. Zná tak dobře anatomii? Nikdy předtím nic takového nenaznačil.
„Tým 8, Hyuuga Hinata, Izunuka Kiba a Aburame Shino.“ Řekl Iruka a tři jmenované osoby se na sebe jen podívaly a kývly na sebe. „Tým 9 je pořád aktivní, tak Tým 10, Nara Shikamaru, Akimichi Chouji a Yamanaka Ino.“
„Cože? Proč musím být v týmu s líným zadkem a klukem, co pořád jen něco jí, když se Vysoké čelo dostane do týmu se Sasukem?“ začala lamentovat Ino, ale dostala zásah do boku. Rychle jehlici chytila, vytáhla a naštvaně se otočila na Naruta. Už se ale nestihla rozběhnout, protože nastupovaly účinky jedu.
„Lepší. Tři minuty. Aspoň nezapomněla vytáhnout jehlici co nejdřív.“ Komentoval Naruto.
„Naruto, mohl bys prosím přestat paralyzovat své přátele?“ Napomínal Iruka.
„Proč bych měl? Označení 'přátelé' si v téhle třídě zaslouží opravdu málo osob. Nemůžete ode mě čekat, že se k nim budu chovat jinak, než jak se ke mně oni chovali celé ty roky? Pokud to čekáte, tak zapomeňte.“
Iruka se najednou začal bát. Naruto opravdu neměl moc v lásce většinu třídy. Bylo to pochopitelné, ale proč to začal ukazovat až teď? Začala se projevovat liška?
„Hah, co by nám asi tak mohla udělat spodina třídy?“ řekl syn majitele obchodu, odkud byl pokaždé vykopnut.
Naruto jen zmizel z jeho místa a najednou držel kunai u klukova krku.
„Nepodceňuj mne. Nic o mě nevíš. Věř, že kdyby žil den v mé kůži, tak by ses chtěl zabít. Nejsi ani dost silný na to, abys prošel.“ Řekl tichým hlasem Naruto.
„Dost, Naruto.“ Křiknul Iruka.
„Řekl si o to.“ Odpověděl Naruto, znova zmizel a seděl na svém místě.
Sasuke seděl na svém míste, ale vřelo to v něm. Jak mohl mít ten kluk, který byl poslední z celé třídy, takové schopnosti? Jen On, Uchiha by je měl mít. Byl přece Rookie roku. Normálně by Sakura na Naruta křičela, ale protože jed ještě pracoval, tak se nemohla ani pohnout. V tu dobu vyprchala paralýza u Ino. Nejprve chtěla Naruta seřvat, ale pak si raději sedla. Být zasažena jehlicí a paralyzována dvakrát za den už bylo dost. Naruto by byl očividně schopen to udělat ještě jednou, pokud by byla příliš hlasitá.
Půl hodiny poté, co si ostatní týmy odvedli jejich Jounin senseiové, Tým 7 pořád seděl ve třídě. Sasuke se snažil dát Narutovi najevo, že on je tady ten nejlepší, Sakura snila o Sasukem a Naruto něco psal do notesu.
Pracoval na nové pečeti a podle jeho mínění bylo všechno lepší, než se hádat s jeho takzvaným Týmem. V tom se otevřely dveře a do třídy vstoupil muž se stříbrnými vlasy. Naruto pozvednul oči a poznal, že je to ten muž, od kterého okopíroval Kage Bunshin. Jeho jméno je Hatake Kakashi, nejlepší jounin z vesnice. Student jeho táty. Vypadalo to, že Hokage dodržel slovo a zařídil mu senseie, který jej kvůli lišce nebude soudit. Kakashi by měl znát základy Fuuinjutsu a možná ví i to, že je Yondaimeho syn.
„Můj první dojem z vás? Jste k ničemu. Do pěti minut vás chci mít na střeše.“ Řekl a zmizel v oblaku kouře.
Sasuke a Sakura si stoupli a vyšli z místnosti. Naruto moment počkal a pak je následoval. Jestli po cestě byly nějaké pasti, ti dva id*oti je všechny vymetou. Vždy je lepší být ostražitý. Za ty roky se mu to vyplatilo a stalo se to už jeho součástí. Zepředu slyšel nadávky. Kakashiho zpoždění mělo očividně svůj důvod. Sakura byla chycena za nohu ninja drátem a visela hlavou dolů. Sasuke byl přišpendlen ke zdi dvěma Shurikeny zabodnutých do jeho rukávů.
„Opravdu byste měli začít poslouchat rady. Říkal jsem přece, že ninja by měl být vždy na stráži. Bylo jen velmi málo důvodů, proč se sensei tak zpozdil a příprava malého testíku byla jedna z možností.“ Řekl, hodil kunai na drát, který byl přeříznut a Sakura spadla na zem. „Osvoboď toho hň*pa a pojďte za mnou.“ Řekl, a šel dál.
Dále po cestě znuděně vyřadil další dvě pasti. Když došli ke dveřím na střechu, tak se Naruto pořádně podíval po pastích, ale žádnou neobjevil. Sakura jej netrpělivě odstrčila se slovy, že přijdou pozdě. Naruto padnul na zem, když vycítil, že na ně letí projektily. Sasuke, který už věděl, že by měl čekat pasti všude, následoval jeho příkladu. Oba se útoku vyhnuli.
Naruto se překulil na stranu, aby se dostal mimo palbu a případně, aby se dokázal ubránit v případě útoku. Viděl, že Sakura byla prošpikována pěti jehlicemi a kňučela. Saskue kousek od něj byl také připraven na další útok.
„No, můj druhý dojem? Musíme zrychlit vaše zneškodňování pastí, nebo vás naučit, jak se jim vyhnout. Jdete pozdě. Potřebovali jste šest a půl minuty. Zase ale musím uznat, že jste se dostavili jako tým. Tahle holka by se měla zbavit své netrpělivosti. Lepší pozdě, než být mrtvý. Pokud bych byl nepřítel, lehce bych vás zabil. Vede to k mé první otázce. Co byla vaše první chyba?“ zaptal se přísně Kakashi.
„Šli jsme cestou, kterou jste očekával, že půjdeme. Mohli jsme se tomu vyhnout, kdybychom šli jinudy. Nejlepší cesta by byla, kdybychom použili chakru, abychom vyšplhali po zdi nahoru. Ale jelikož tohle cvičení neumí dva z týmu a bylo očekáváno, že půjdeme jako tým, tak nebyla jiná možnost.“ Řekl Naruto.
„Správně. To cvičení bude jedno z prvních, které se během výcviku naučíte. Pokud se teda vůbec dostanete mezi genniny.“ Řekl s úsměvem v oku Kakashi.
„Co myslíte tím, 'pokud se dostanete mezi genniny'? Udělali jsme zkoušku, tak jsme genninové!“ prohlásila Sakura.
„Ne. Ještě ne, ale o tom si promluvíme pak. Sednout.“ A ukázal na tři bedny před ním. Ti tři si sedli, ale Naruto se raději podíval po pastích. Žádné nenašel. Kakashi jen přikývnul nad Narutovým počínáním.
„Takže. Nejprve se představíme. Jméno, věk, záliby, co nesnášíte, koníčky a sny. Růžovka začne.“
Sakura se zatvářila zmateně.
„Jak bychom to měli udělat? Nechcete nám dát příklad, sensei?“
„Co říká Třetí pravidlo pro Shinobi? Havrane.“ Řekl Kakashi ignorujíc Sakuřinu otázku.
„Ninja vždy musí následovat příkazu svého přímého nadřízeného.“ Odpověděl Sasuke.
„Správně.“
Sasuke byl tímto jouninem nadšen. Jasně bylo vidět, že ví, co dělá. Možná, že by s ním mohl vycházet. Mohl by poznat, jak silný doopravdy je.
„Takže, Růžovko. Dal jsem ti jasný a přímý rozkaz, tak očekávám, že se jej budeš držet, jinak to můžeš vzdát.“
„Hai, sensei. Jmenuji se Haruno Sakura. Je mi dvanáct. Mými zájmy jsou…“ zmlkla, její pohled skočil na Sasukeho a trošku se začervenala „ … Koníčky…“ znova se podívala na Sasukeho a zrudla ještě víc „… Sny….“ Podívala se na Sasukeho a vypískla.
„Co nesnášíš?“ zeptal se Kakashi. Mentálně si poznamenal, že jí z hlavy musí vytlouct tu její závislost.
„Ino-prasečina a Naruto!“ vykřikla Sakura.
„Budeme muset zapracovat na tvém chování. Pravidlo pro Shinobi, číslo 25, Blonďáku?“
„Ninja nikdy nedává najevo své emoce.“ Řekl klidně Naruto.
„Správně.“
Sasuke byl překvapen. Nemyslel si, že Naruto ve třídě někdy dával pozor. A jeho nové schopnosti? Proč byl Naruto tak jiný? Nemohl to vyřešit.
Sakura se nakrkla. Měla právo dát najevo svou lásku k Sasukemu.
„Dobře. Další ty, Havrane.“
Sasuke očividně nesnášel tuhle přezdívku, ale mlčel.
„Uciha Sasuke, dvanáct. Nemám rád nic konkrétního a nesnáším mnoho věcí. Mým koníčkem je trénink a nemám žádný sen, spíše touhu. Obnovím klan Uchiha a zabiji jistého muže.“
Sakura měla srdíčka v očích a v mysli jen to, jak úžasný její Sasuke je. Naruto obrátil oči v sloup. Ten bl*ec neměl žádný důvod být tak sebestředný a plný nenávisti. Vesnice se k němu chová pomalu líp, než k Feudálnímu pánovi. Ovšem Kakashi něco takového čekal.
„Hmm.. Blonďáku?“ pokračoval Kakashi.
„Jmenuji se Uzumaki Naruto, je mi dvanáct. Mám rád Staříka a Ichiraku. Nesnáčím většinu vesničanů, zvláště ty, kteří nerozliší svitek od kunaie a myslí si, že jim patří svět. Mými koníčky je trénink a zahradničení. Mým snem, je stát se nejsilnějším ninjou a ukázat vesnici, s kým tady vytírali podlahu.“
Je opravdu jiný, než co o něm říká složka, ale Hokage-sama už mě varoval. Pokud jej nevytáhneme z jeho temnoty, tak by se v budoucnu stal problémem. Ale musím říct, že mu to nezazlívám. pomyslel si Kakashi.
„Dobře. Mé jméno je Hatake Kakashi, je mi dvacet-šest. Mé zájmy a co nesnáším cás nemusí zajímat. Mám mnoho koníčků a ohledně mého snu jsem nikdy moc nepřemýšlel.“ Řekl jim.
Jediné, co jsme se dozvěděli, je jeho jméno a věk. Pomysleli si Sasuke a Sakura.
Já ten hlas odněkud znám. Uvědomil si náhle Naruto a snažil se vzpomenout si.
„Tak, když už jsme se poznali, řeknu vám o tom gennin testu. Ve vesnici je pravidlo, že jounin musí potvrdit status jeho gennin studentů. Každý sensei dá svému týmu test. Ze sedmadvaceti, kteří prošli zkouškou, skutečnou zkouškou projde jen devět, což znamená, že procento selhání je sedmašedesát procent.“ Vysvětlil Kakashi.
„Cože? Co potom bylo míněno tím testem?“ protestovala Sakura. V žádném případě nemohla dopustit to, že by nebyla ve stejném týmu jako Sasuke.
„To bylo síto na beznadějné případy. Jediný způsob, jak se stát genniny, je ten, že vám to dovolím.“ Řekl Kakashi a stál přitom v impozantním postoji, s rukama na bocích s díval se na ně shora.
Naruto si konečně propojil vzpomínku hlasu a toho postoje.
Pes? Zeptal se v duchu.
Pes byl jeden ANBU, který jej dřív chránil. Naruto opravdu začal doufat, že jeho stará ANBU stráž bude jeho senseiem. Toho ANBU si oblíbil, když mu někdy dával sladkosti, aby se dostal ze šoku krátce po útoku.
Kakashi jim podal papír s informacemi.
„Test bude zítra ráno v sedm na Cvičišti 7. Přineste si své vybavení. Jo, a pokud nechcete, aby se vám udělalo špatně, tak nesnídejte.“
Jakmile to dořekl, tak zmizel v oblaku kouře. Sasuke si stoupnul a šel pryč. Sakura se na něj zavěsila a snažila se jej pozvat na rande. Naruto se obával, jak dlouho na misích vydrží, než ji zabijí. Rozhodl se, že se na zítřek přepraví. Použil Shunshin a přenesl se na cvičiště, kde se měla konat zkouška. Strávil tři hodiny, než si to tam kompletně prohlédnul. Nevěděl, jestli si jeho členové takzvaného týmu vzali k srdci jeho radu o tom, aby si prohlédli terén před bitvou, ale věděl, že by jej stejně neposlechli kdyby jim o tom řekl.
Naruto vešel do lesa k řece, kde si na večeři chytil tři ryby. Poté se vydal ke svému políčku na zeleninu a pak si šel uvařit. Založil malý ohnýnek, na kterém si opekl rybu a zeleninu. Jakmile dojedl, tak udusil oheň a odešel domů. Vzal to po střechách aby se vyhnul vesničanům. Také se chtěl vyhnout pošťákům od Rady. Byl si jistý, že je jeho akce ve třídě moc nenadchly. Můžou jít někam. Teď byl ninja pod velením Hokage, nemají nad ním žádnou moc.
Kakashi sledoval Naruta, který po setkání s týmem šel na cvičiště. Byl překvapen, že nešel domů, ale šel se podívat, jak cvičiště vypadá. Poté sledoval, jak si chytil ryby a zmizel někam jinam. Kakashi jej nechal jít. Nebylo by dobré, kdyby se Naruto dozvěděl, že je sledován. Potřeboval si u Naruta vybudovat důvěru.
Z jeho pohledu šlo setkání týmu docela dobře. Naruto byl dobrý a věděl, jak se mám ninja chovat. Sasuke se musel dostat přes své komplexy nadřazenosti. Nejlepší způsob, jaký jej napadl, byl ten, že se kompletně izolují od vesnice aspoň do chuuninských zkoušek. Musí vybírat D-rank mise s velkou opatrností. Rozhodl se. Žádné mise ve vesnici, kde by se vesničané k Narutovi chovali jako k nicce a k Sasukemu jak k princi.
No, alespoň měl Sasuke nějaké ty schopnosti, aby se stal ninjou. Chyby se dají spravit, ale schopnosti, které se měli umět už na akademii, to už je větší problém. Sakura si projde peklem. Neposlouchala nikoho ze svého okolí, byla hlasitá, měla komplex nadřazenosti vůči Narutovi a zajímal ji sen Sasuke. Opravdu špatná kombinace. Její bojové schopnosti uvidí během zítřka. Moc toho od ní neočekával.
Omlouvám se za chyby v překladu a překlepy, kterých jsem si nevšiml.
další povídku natáhnu - snad - zase v pondělí.
P.S. No, musím se přiznat, že nový díl Rocka Leeho - 46 je přímo vražedný
s**ť na chyby Príbeh je genialny Fakt dík za preklad Som z Angliny absolútna lama takže za preklad som ti naozaj vdačný
pro věechny...
chyby opravím až mi skončí zkouškové na výšce... budu se snažit nahrát předpřipravené kapitoly, ale taky to nejspíš nebude žádná sláva..
tiez som nasiel par chybiciek ale vyvoj deju to vyvazil takze chyby neboli take dolezite tak uz iba aby bol dalsi diel
Fantastické. jinak souhlasím s Camelia-chan
Super, super, super! Pár překlepů, ale není to nic hrozného, těším se na pokračování
Zkuste si říct byť jen jedno křivé slovíčko o Hvězdné bráně (Stargate), a poznáte, proč se mi ve florbalu přezdívá „Řezník“.
jedním slovem ÚŽASNÉ
Výborne. Začínam byť na tom závislí.
Paráda. Na další díl se těším, jak malý dítě na zmrzku Pár překlepů jsem našla, ale jinak ... ČÍM DÁL LEPŠÍ!
Ach ten sentiment...