Hinata
Vložil rika chilli, Pá, 2013-07-12 18:44 | Ninja už: 4372 dní, Příspěvků: 175
Napadlo mě nakreslit Hinatu trošku jinak puvodně je barevná ale v černobile verzi se mi líbí více
Výsledek
Skóre: 9.1, Hlasů: 18
Napadlo mě nakreslit Hinatu trošku jinak puvodně je barevná ale v černobile verzi se mi líbí více
nice
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
děkuji =°.°=
Wow to je nádhera. Nič viac k tomu netreba dodať O.o
mooc děkuji
skutočne krásny obrázok...... nevydim tam žiadne rušivé elementy.... dávam 100000.../10 (keby sa dalo )
život je pes,.... preto žiť je psina !!
Mockrát děkuji za pochvalu, ale na obrázku je ještě spousty chyb, které by se daly pro příště změnit ale i tak mě to moc potěšilo a dodalo důvod proč dál kreslit
Nemáš k tomu nějaký příběh? Jako... proč má Hinata zavázané oči a teče jí z nich krev? Co znamenají ty stínové ruce? proč je v pozadí mimo jiné had a růže? Má to nějakou symboliku?
Každopádně se mi tvůj obrázek moc líbí, vypadá tajemně a osobitě. Obecně mám ráda spíše barevné obrázky, ale souhlasím, že zrovna tomuto sluší černobílá, kvůli té tajemné atmosféře. A máš krásně a pečlivě provedené detaily.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Moc děkuji za pochvalu nu příběh... oči má zavázané, protože nechce vidět to, co se kolem ni děje a jak na ni působí ostatní podněty, ta krev tedy krvavé slzy je smutek z bojů a nenávisti, která panuje v jejím okolí, ty stínové ruce ji vtahují do toho zlého světa aby se připojila...No ten had a růže znamená něco jako že i ta nejkrásnější věc(růže) není tak krásná mezi zlem(had)... asi něco takového jsem tím chtěla vyjádřit...