Hinata
Má to být pokus o Hinatu která kouká nahoru... no piště kritiku vím že se musím velmi zlepšit ale bylo to dříve i horší teď mi přišla kniha jak kreslit manga postavy...á no myslím že mi to pomáhá..
Výsledek
Skóre: 4.8, Hlasů: 13
Má to být pokus o Hinatu která kouká nahoru... no piště kritiku vím že se musím velmi zlepšit ale bylo to dříve i horší teď mi přišla kniha jak kreslit manga postavy...á no myslím že mi to pomáhá..
Nechci se přidávat k davu, hmmm dobrej začátek... Měla bys ses ale zaměřit víc na to aby si to líp vybarvila. Připadá mi to takové narychlo... Hmmm já tky kreslím, ale raději počkám až se mi začne víc dařit; snaha se cení. No každé dílo za dílem a bude to lepší . Podle mě no jestli někdo chce něco nakreslit a chce dosáhnout dokonalostí chce to cvičit, cvičit a zase cvičit (tím myslím u kreslení stále znova a znova, až je to někdy otrava ).
děkuju určitě se polepším..
Tobě jde všechno tak rychle ti závidím páč tady Hin vypadá sladce :3 jsi talent prostě numero one ty budeš ještě mojí nejoblíbenější umělkyní
http://kakasakucz.blog.cz/ - podívat
to tedaa děkuju! :* no tak svělá jako ty nebudu ! :*
Nemá ramena. Ale nevím... možná to byl záměr? Výraz v obličeji se mi líbí.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
áno ramena nemá vím o tom no nechtěla jsem je tam kreslit.. děkuji..
WoW, pekné máš talent 9/10 (niečo sa mi na nej nezdá )
Děkuju no zlepšovat se snažím... áno vím taky mi tam něco nehraje
Mě se strašně líbí ty oči 6e se dívá hore jsem poznala hned i bez komentáře Kritizovat nebudu páč sama nenakreslím ani vrata od stodoly ale bacha na přetahování
Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.
Dobře určitě přetahování už nebude.. děkuji
Mocky mocky se ti to povedlo Natýsku )* jasných 10
Děkuju ještě je,ale hodně k dokonalosti..