Nová Generace Konohy 13. díl
„Vy všichni jste prošli!!“ zařval Naruto radostně.
Všem spadl kámen ze srdce. Všem se na tváři objevil úsměv.
„Ale, tati já jsem porušila pravidla.“ Řekla Kasumi vážně.
„Ano, všichni jste porušili pravidlo a někomu jste pomohli. A snažili jste se to skrýt aby to nikdo neviděl. I když jste se neznali stejně jste si pomohli. Pomáhat bližním ba i neznámým se hodně cení. Proto jste všichni prošli. Měli by jste se připravovat na další část zkoušky. Můžete jít.“ Řekl Naruto a dal se na odchod.
„Ale já to pořád nechápu! Neměli bychom být potrestání?“ zeptala Kasumi.
Naruto se zastavil a dal si ruce za hlavu.
„A za co? Nic jste neprovedli. Kasumi, třeba na to přijdeš na konci zkoušky.“ Řekl Naruto a dál šel.
„Neprošli jste!“ zařvala Sakura.
„A to proč?“ zeptal se něaký ninja z písečné.
Kasumi cestou domů přemýšlela. Nechápala to. A vůbec nevěděla jestli má být šťastná za to že prošla a nebo za to že porušila pravidlo. Přišla domů a čekalo jí překvapení.
„Blahopřejeme!!“ zakřičeli Naruto a Hin.
„Ah!“ Kasumi se trošku lekla.
„Vedla sis výborně! Věděl jsem že to zvládneš.“ Řekl Naruto.
„Ale pořád to nechápu!!“ rozkřikla se Kasumi.
„Tak se zeptej Kakashiho třeba ti poradí.“ Řekl Naruto a dal si kus koláče který upekla Hin pro Kasumi.
Kasumi vyběhla z domu a začala hledat Kakashe.
U Sakury doma….
„Zvládli jste to výborně!“ řekla Sakura a podala talířky.
„Ale stejně to nechápu.“ Řekla Shin která rozkrajovala dort.
„Já taky ne. Přece jsme porušili pravidlo měli bychom být potrestaní.“ Řekl Hatashi.
„Ale děti je to tak jednoduché. Tak zaskočte za Kakashim třeba vám poradí.“ Řekla Sakura.
Děti vstali a běželi ho hledat.
„Nepřehnal to Naruto?“ zeptal se Sasuke.
„Vůbec. Chce je jenom naučit to nejdůležitější. Ale musím říct, že tohle by mi taky trvalo pochopit.“ Řekla Sakura.
„Třeba až dokončí zkoušku tak si to uvědomí.“ Řekl Sasuke.
Všichni tři hledali Kakashe. Kakashi ale nebyl ve vesnici. Byl nedaleko v bývalé vesničce kde potkal maminku Kenjiho. Našel její hrob a dal jí tam kytici tulipánů.
„Měla je moc ráda.“ Ozval se hlas Kenjiho.
„Kenji?“ řekl Udiveně Kakashi a otočil se.
„Víš trošku tě nenávidím že si mamku nechal když byla těhotná.“
„Ale já to nevěděl. Neřekla mi nic. Ráno když jsem se probudil už vedle mě neležela. Nemohl jsem jí hledat musel jsem dokončit misi.“ Obhajoval se Kakashi.
„Mám ti věřit? Nejspíš jo jsi moje jediná rodina. Ale stejně tě budu trošku nenávidět.“ Řekl Kenji a dal se na odchod.
„Blahopřeju k dokončení první části testu.“řekl Kakashi.
Kenji se jenom pousmál a pokračoval do vesnice.
„Kde jenom může být?“ zasténala udýchaná Kasumi.
„Koho hledáš?“ řekl příjemný hlas Kenjiho.
„Ah, Kenji! Kde máš tátu?“ zeptala se ho Kasumi.
„Proč ho hledáš? Máš mít trénink?“ zeptal se Kenji.
„To ne, ale prej my má vysvětlit ten test. To že jsme prošli. Totiž všichni jsme porušili pravidlo.“
„Neřeš to, akorát ti přibydou vrásky na tvém čelíčku.“ Řekl Kenji a Kasumi zčervenala.
„Kasumi…“ řekl Kenji.
„Nechceš jít po zkoušce na rande?“ pokračoval Kenji.
„Ale já chodím s Hatashem.“ Řekla posmutněla Kasumi.
„Tak tomu neříkejme rande, ale prohlídky vesnice.“
„Já nevím…možná…“
„Až se rozmyslíš dej mi vědět. Měj se!“ řekl Kenji a šel domů.
Pomalu zapadalo slunce, Kasumi se rozhodla, že je už pozdě na to aby hledala svého sensei. Vrátila se teda domů.
U Sasukeho doma…
„Sasuke.“ Řekla Sakura.
„No? Co se děje?“ zeptal se.
„Co by jsi říkal kdybychom měli třetí dítě.“
Sasuke vypl pivo co měl v puse a začal se dusit. Následně potom zrudl a mlčel.
„Sakuro….“
„Ty…..jsi těhotná?“ zeptal se opatrně.
Sakura mlčela a sklopila oči.
„Řekl bych, že to bude štěstí.“ Sakura se rozzářila.
„Přece jenom potřebujeme obnovit klan.“ Zakecával, aby mu jeho cool postoj zůstal.
Naruto byl utahaný a tak sebou plácl na pohovku. Hinata stála u sporáku a smažila řízky. Pak se ale chytla za břicho a zděsila se.
„Naruto.“ Řekla Hin a omdlela na zem.
Naruto přeskočil přes křeslo a byl u Hin.
„Hinato! Hinato!“ lomcoval s ní Naruto ale Hin stěží otevřela oči.
Naruto popadl telefon a zavolal do nemocnice listové.
U Sakury….
Sakura zvedla telefon a vykulila oči.
„Musím jít. Hin má předčasný porod. Složila se v kuchyni teď jí převáží na sál. Musím si pospíšit!“ řekla Saku a začala se obouvat. Potom přes sebe hodila mikinu a popadla svůj lékařský kufřík a byla pryč.
Sasuke dopil pivo a šel za Narutem do nemocnice.
V nemocnici byl zmatek, než přišla Sakura. Zahlídla skleslého a vyděšeného Naruta na chodbě. Pak si všimla že jde za ním Sasuke, tak honem pospíchala na sál.
Ino už připravila Hin na operaci a sepsala kartu pro Sakuru.
Naruto nevěděl co se děje a to byla nevětší obava. Sasuke se ho snažil utěšit ale Naru měl jen vykulené oči které mu pomalu začali červenat.
Po půl hodině do nemocnice dorazila Kasu, Shin a Hatashi. Když Kasu viděla Naruta sedla si k němu a chytla ho za ruku. Narutovi oči se změnili zpět do modra.
Po další půl hodině Naruto přecházel ze strany na stranu chodby. Nemohl zůstat v klidu.
Do nemocnice dorazil i Kakashi s Kenjim a Neji.
„Neji!“ řekl Naruto.
„Nemohl jsem přijít dřív před chvilkou jsem se vrátil z mise. Jak je na tom?“ zeptal Neji a sundal si batoh.
„Nic nevíme. Naruto je na dně.“ Řekl Sasuke.
Po deseti minutách vyšla Sakura v bílém plášti. Rozpustila si vlasy a oddychla si. Kasumi za ní přiběhla a hned se vyptávala.
„Tak co?“ zeptala se s očekáváním kladnou odpověď.
Sakura se usmála a podívala se na Naruta.
„Blahopřeji! Naruto, jeto chlapec.“
Naruto se rozzářil, na jeho skleslé tváři se objevil úsměv. Neji ho poplácal po rameni a taky se usmál.
„Ještě za ní sice nemůžete ale můžete vidět miminko přes sklo. Pojď za mnou Naruto.“ Řekla Sakura a pokračovala chodbou do zadu.
Přišli k velkému sklu. Naruto se hned zastavil u první kolíbky a přilepil se na sklo.
Upřeně se zadíval na malé černovlasé miminko, které mělo modré oči a usmívalo se na něj. Sakura mu dala ruku na rameno a usmála se.
„Naruto, víš jak se bude jmenovat?“
„Nejspíš- Minato.“ řekl a začali mu stékat slzy.
Jo, docela přitažený za vlasy..
Moc se mi to líbilo, už se těším na další díl