manga_preview
Boruto TBV 14

Tak o mňa bojuj 2 - Čoskoro to šťastie pominie 01

1232650669491_f.jpg

A druhá séria je tu. ✿‿✿

„Takže Sasuke sa chcel podobať na Itachiho?“
„Áno, vždy mu bol v pätách a snažil sa zosilnieť kvôli nemu.“
„Chápem. Itachi musel byť jeho vzorom.“ Odpila som si z ovocného čaju a usmiala som sa na Sasukeho matku.
Božemôj, toto je tak trápne. Chcem ísť domov.
Niežeby mi bolo nepríjemné byť so Sasukeho matkou, teda vlastne... no ide o to, že sa bojím, že urobím nejakú hlúposť alebo poviem niečo nevhodné. Čo by si o mne potom myslela? Musím predsa urobiť dobrý dojem!
Ráno ma zobudila Yuti, s tým, že jej to nakázal Itachi. Druhá polovica mojej postele bola prázdna a odostlaná. Nie... nie, „vôbec“ som nebola na Sasukeho nahnevaná.
Stále nerozumiem prečo vždy odchádza skôr. Nemohol by aspoň raz zostať alebo ma zobudiť? No.. ani neviem čo by som mu povedala. „Dobré ráno, láska? Ako si sa vyspal?“ Nie, nie, to je tak.. tak... tak...
„Drahá, si v poriadku?“ spýtala sa Sasukeho matka ustarane, pričom si ma obzerala.
„Ah, a-áno. Isteže.“ Celá tvár mi horela. Určite som bola celá červená.
„Len... len mi je trošku teplo.“ Položila som čaj na stolček a uhladila si sukňu.
Dúfala som, že na to Itachi zabudne – na ten nápad stretnúť sa s ich matkou, no nie, vyzerá to tak, že to Itachi myslí vážne a robí kroky aj bez môjho otca. Kam sa tak náhli? Takýmto tempom bude svadba skutočne v Októbri.
Niežeby mi to vadilo. Dnes ráno som si dokonca popri výbere oblečenia predstavovala aké šaty budem mať na sebe ako nevesta. To je hlúpe predsa.
„Hinata, chcem sa ťa spýtať úprimne,“ položila šálku s tanierikom na stolík a pozrela sa na mňa, „čo cítiš k môjmu synovi?“
Úprimne. Myslím, že je to dobrá žena, ktorá ľúbi svojho manžela i svoje deti. No jedno z jej detí si musí vziať mňa a tak sa bojí o svojho syna.
Zaslúži si úprimnosť.
„Viete, ja... posledné čo by som si predstavovala je, že budem dnes zasnúbená so Sasukem a že si celá Konoha bude myslieť, že spolu chodíme, no i tak som tu. A Sasuke – on je úplne iný, než som si myslela a a... nevadí mi, že on má byť tým koho si mám vziať.“ Nedokázala som povedať, že som doňho zamilovaná. Bolo to príliš... neviem. Jednoducho si neviem predstaviť, že by som to mala nahlas...
„Zamilovala si sa doňho?“ Okamžite som sa na ňu pozrela.
Číta mi myšlienky?
Zadívala som sa do zeme.
„J-Je to možné.“
„Tak je potom všetko v poriadku.“ Pozrela som sa na ňu. Na tvári jej pohrával úsmev.
„Bála som sa, že k môjmu synovi necítiš nič viac než povinnosť.“
Usmiala som sa. Potom mi však niečo napadlo.
„Ako... Ako viete, že vám hovorím pravdu? Že vám to nehovorím len preto, lebo musím?“
„Nemôžem si byť istá, ale videla som ako sa naňho dívaš.“ A usmiala sa ako líška.
Úplne som očervenela.
Tak na čo sa, dočerta, pýtala? Cítim sa neskutočne trápne. Keď to vidí ona, tak je to určite jasné aj iným ľudom. A možno aj Sasukemu! Preboha! On... žeby vedel, že k nemu cítim oveľa viac než len povinnosť? Ale čo cíti on ku mne?
„Každopádne, Hinata, chcela som sa ti ospravedlniť za tú večeru.“
„O-Oh, nie, to je skutočne v poriadku.“
„Ale nie, nie je. Ty si bola veľmi milá a už len sama v tomto dome medzi toľkými hadmi to muselo byť veľmi nepríjemné, ale ty si to zvládla.“
Hadmi?
„Ha-hadmi?“
„Nuž, áno. Ja som sa cítila rovnako, keď som prišla na večeru a bola som so svojím manželom len zasnúbená. Jeho rodina ma takisto podkopávala.“ Takže chápe ako som sa cítila! Žeby som teda nebola sama v tomto dome? Žeby boli aj takí, ktorí... mi držia palce? Možno... možno keby som sa spýtala na to dievča z fotky, možno by mi povedala kto to je. Stojí to predsa za pokus, či azda nie?
„Smiem... smiem sa vás na niečo spýtať?“
„Isteže.“
„Ja... no, keď som bola u Sasukeho v izbe videla som na fotke jedno dievča a... a jej tvár mi prišla povedomá. Mala dlhé čierne vlasy a bola veľmi pekná.“ Musela som povedať, že mi prišla povedomá, inak by to znelo akoby som sliedila... čo robím aj teraz. Bože, mala som radšej zostať ticho.
„Ach tak, no... tým dievčaťom sa nemusíš zaoberať. Sasuke je zasnúbený s tebou a je si vedomý svojich povinností.“
Akoby ma obarila horúcou vodou. Po-povinností?
Nechty som zaryla do sukne a začala som si ju krčiť.
Takže to nebude žiadna ďalšia sesternica. Už by som sa nemala pýtať ďalej, mala by som to nechať tak. Bude ma to hnevať ešte väčšmi!
„T-Takže bývalá priateľka?“ Nie! Preboha, čo to robím?!
Sasukeho matka vzdychla.
„Áno, ale už je to dávno, myslím, že ak tam má tú fotku, tak je to len zo sentimentality. Nemala by si sa tým zapodievať.“
„Ako dávno?“ Už mi zalepte ústa!
„Myslím... asi dva roky.“
Ruku mi položila na jednu, ktorou som zvierala sukňu. Až vtedy som si uvedomila, že som musela mať na tvári vážne tragický výraz.
„Drahá, vážne sa nemáš prečo strachovať. Už je to dávno a odkedy sa rozlúčili, už sa spolu nekontaktovali.“
„Ako to viete?“
„Itachi nám naňho dáva pozor.“

***

Asi po pol hodine som vyšla zo sídla Uchiha, no i tak som si nevydýchla. Bola som ako na ihlách. Po rozhovore so Sasukeho matkou som proste mala pocit, že by som sa mala na viac spýtať Sasukeho. Ale nie, to by som nemala. Preto musím vyhľadať Itachiho. Už som to našťastie ďalej nesilila a nepýtala sa na viac, ale to, čo povedala: ‚Itachi nám naňho dáva pozor.‘ - čo to malo znamenať?
Takže keby naňho nedáva pozor, už by za ňou letel? Už by ma tu nechal a ja by som...
Zastala som a uvedomila si, že som sa vybrala nesprávnym smerom. Otočila som sa a snažila sa pôsobiť nenápadne. Záhradník, ktorý práve zastrihával kríky pred sídlom Uchiha, ktorého som pri odchode zdravila, si ma prezeral. Usmiala som sa naňho.
Veľmi nenápadná.
Ach, to som celá ja. Akoby povedala Tenten: "Trápna ako schody vo výťahu." alebo trápna ako keď niekto napíše v slove literatúra po l tvrdé y.
Z kabelky som vyhrabala mobil a pozrela sa na čas. 18:06. Možno by som mala zavolať Tenten a stretnúť sa s ňou. Ráno som s ňou volala a dosť ma vypočúvala ohľadne toho, čo sa stalo večer, no prečo neprišla mi nepovedala.
Snáď sa nepohádala s Nejim, alebo áno? V poslednom čase mi vôbec nehovorila o ich vzťahu. No, nemôžem sa diviť, keďže horúcou novinkou bol môj vzťah so Sasukem a to ako som mohla dva roky zatajiť svojej najlepšej priateľke, že chodím s takým kancom! Samozrejme, najlepšia kamarátka odhalí všetko, takže som sa ani nemusela obťažovať vymýšľaním rozprávok.

„Hinata?“ Zastala som a obzrela sa.
Ino. Stála pred jedným stánkom spolu s Choujim. Prečo som vôbec zastavovala? Teraz už je neskoro na to, aby som sa tvárila, že som ju nepočula a nevidela.
„Ach, ahojte.“ Pozdravila som ich a šla trochu bližšie. Neudrie ma, však?
„Kamže, kamže?“ Začala vyzvedať Ino s jemným úsmevom. Myslela by som si, že ma bude ignorovať, po tom, čo sa dozvie, že chodím so Sasukem. Žeby to predýchala? Nemožné! Je posadnutá mojím priateľom rovnako ako Sakura. Tie dve sú úplne rovnaké. Takmer. V inteligencii je možno rozdiel.
„Idem od Sasukeho rodičov. Bola som si dať čaj s jeho matkou.“
Úsmev jej zamrzol.
„Je ťažké uveriť tomu, že chodíš so Sasukem.“ Ozval sa Chouji, popri chrúmaní čipsov.
Usmiala som sa.
„Áno, ja viem.“
„A dva roky!“ Zvýraznila Ino.
„Áno, no ale už bolo na čase vyjsť s tým von.“
Už-už chcela niečo povedať, no nechala pootvorené ústa akoby od prekvapenia a mne niečo zakrylo oči. Ruky. Srdce mi začalo byť ako splašené a ja som už vtedy vedela o koho ide. Nahol sa k môjmu uchu a zašepkal:
„Hádaj kto.“
Prebehlo mnou vzrušenie a doširoka som sa usmiala.
Perfektne nám to vlastne hrá do kariet. Teraz môžeme presvedčiť ešte aj Ino.
Chytila som ho za ruky a dala si ich preč z tváre. Obrátila som a k nemu a obzrela si ho. Mal na sebe svetlé tričko s krátkym rukávom a rifle. Ani neviem či vyzerá lepšie v košeli ako v tričku. Alebo ani v jednom? Hoci... bez trička som ho ešte nevidela. Koľká škoda!
Na tvári mu pohrával úsmev. V tej chvíli som úplne zabudla na to dievča, ktoré ma v mysli trápilo takmer celú dobu, počas ktorej som bola s jeho matkou.
„Ani ma neprivítaš?“ Spýtal sa a ja som ho pobozkala.
Len tak, bez premýšľania a on si ma privinul.
Za sebou som začula prudký nádych, objala som ho a zašepkal mi to úst:
„Musel som tu vážne chýbať." Skôr než som stihla čokoľvek povedať mi pery zakryl svojimi a začal si ich privlastňovať.
Vlastne, čo by som povedala? Skôr by som začala koktať.
Ako sa hovorí: „Kde sa dvaja bijú, tretí vyhráva.“ Ino sa celú večnosť bila so Sakurou o Sasukeho a teraz ho mám ja. Kto by to bol kedy povedal?

„No teda, myslím, že to nepredstierajú ako si hovorila, Ino.“ Jemne som sa zasmiala popri bozkoch a cítila som, že sa Sasuke začal tiež usmievať.
„Au! Prečo... prečo ma biješ? Čo som... nie, au, urobil?“
„Sklapni, tučniak!“
Odlepila som sa od Sasukeho a obrátila som sa k nim.
Ino ho mlátila nejakým predmetom, ktorý som nevedela identifikovať a Chouji sa snažil kryť. Balíček čipsov ležal na zemi. Bolo mi Choujiho ľúto. Prečo ho stále bije?
„Aká bola návšteva u mojej matky?“ Spýtal sa Sasuke, ignorujúc ich a chytil ma za ruku. Usmieval sa na mňa a ja som sa cítila ako v nebi. Vedela som, že ešte aj moje oči žiaria.
„Dobrá.“ Odpovedala som bez premýšľania a absolútne som sa nezamýšľala nad ničím čo ma predtým trápilo.
„A ty? Kde si bol celý deň?“ Úplne som sa cítila ako priateľka, ktorá sa pýta svojho priateľa aký mal deň. No vlastne, ja som bola aj priateľka!
„Tu a tam. Doma ti poviem.“ Vrúcne sa na mňa usmial a ja som sa postupne roztápala šťastím.
„No, myslím, že už pôjdeme. Tak sa majte.“ Pozdravila som sa a pri odchode som videla ako po nás Ino zíza. Je vážne zlé, že som sa z toho jej nešťastného výrazu tešila?
Cítila som sa dokonale a Sasuke sa správal ako vzorný, zamilovaný priateľ.
Úplne som verila, že ma má rád. Začala som tej predstave prepadať a nezamýšľala som sa nad tým, že práve ja nemám právo sa radovať. Ja som v skutočnosti nemala právo byť šťastná, najmä po tom včerajšku.

No všetky tieto myšlienky som pozametala niekam pod koberec a ľahla si na naň. Tvárila som sa, že nie sú dôležité. Tvárila som sa, že tam nie sú. No ako to už chodí, ak niečo nepoupratujete poriadne, ono to nezmizne. Stále to tam je a skôr či neskôr to budete musieť upratať aj tak.

Poznámky: 

No konečne som mala čas pridať nový diel a dúfam, že sa vám bude páčiť ^_^

5
Průměr: 5 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Pá, 2016-08-12 23:00 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Misia L.

Ach, všichni máme nějakou minulost, bývalého přítele a tak.

Nepochybně věřím, že se přes to Sasuke přenese a do Hinaty se zamiluje stejně jako ona do něj.
Přijde mi hrozně rozkošné, že to tak dopadlo.
Líbí si mi i vytvářející vztah mezi Hinatou a její tchýní, bože, já vycházím snad s každým kromě přítelovo mamky. Snad to u nich dopadne.

A líbací scéna před žárlivou Ino? Zákeřné.v.

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Testey Neoras
Vložil Testey Neoras, St, 2014-04-16 12:47 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

Komentujem neskôr a hanbím sa, ale predsa komentujem Laughing out loud Som zvedavá, kam nás táto druhá séria zavedie, lebo začína veľmi idylicky. Neverím, že ten vzťah bude perfetkný, pretože ani nebol a uričite ani nebude. Záhadná dievčinka ma fascinuje, tkaže chcem vedieť kto to je a teším sa na to, kedy sa to dozviem. Idem hneď čítať pokračovanie.

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, Ne, 2014-03-30 16:26 | Ninja už: 4908 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Povie mi niekto prečo som si toto všimla až teraz? Laughing out loud *prechádzala si zoznam obľúbených a zistila, že po 25ke je aj pokračovanie :D*

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele lunaru
Vložil lunaru, St, 2014-02-26 21:45 | Ninja už: 4232 dní, Příspěvků: 233 | Autor je: Kankurova kosmetička

Sny se vyplnily Laughing out loud Další díl, super sériovky :3 Pěkný díl, já se bojím tý bývalý přítelkyně Sad ale zároveň jsem zvědavá a těším se na další díl ^_^

Kto mlčí, nemusí vždy súhlasiť..
Možno len niekedy nemá chuť diskutovať s idoitmi.
Zkoukněte blog: http://sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Uchiha Ayame
Vložil Uchiha Ayame, St, 2014-02-26 13:22 | Ninja už: 3970 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Recepční v lázních

Dokonalé, úžasné, nepřekonatelné, nejlepší!! :OOO opět se nemůžu dočkat dalšího dílu!! Shocked Smiling))

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Út, 2014-02-25 22:27 | Ninja už: 4572 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

AAAAAAAAAAA nový diel ...tak dlho som na neho čakala ...furt som tu slidila či už nevyjde ....a on je už tu ...huráááááá perfektné predstaviť si Inin výraz ...ha tak jej treba ! (som hnusná ja viem a čo) Sticking out tongue ale ked si predstavím .....že to Sasuke len hraje ....je to z jeho strany ...odporné ..a tiež by ma zaujímalo kto je to dievča a či s ňou Sasuke dačo ešte nemá alebo čo ...dufam že sa to nejak vyrieši ....

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Út, 2014-02-25 21:25 | Ninja už: 4381 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

JA NEVERIM VLASTNYM OCIAM, PROSTE NEMO SOM ZIRALA NA OBRAZOVKU A HLTALA KAZDE SLOVO... PROSTE SUPER,
HINATA A SASUKE V TVOJOM PODANI KAWAI Laughing out loud

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Juvianova
Vložil Juvianova, Út, 2014-02-25 19:55 | Ninja už: 4400 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Asumův zapalovač

juuuuj Laughing out loud tak veľmi som sa tešila na pokračovanie Laughing out loud a konečne je tu! už som veľmi zvedavá, kto je tá baba na Sasukeh fotke :3 ja a Katema sme sa išli zblázniť, keď sme videli, že je ďalšie časť Smiling
Arigato Smiling Smiling Smiling

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Út, 2014-02-25 17:34 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

I like it! No, I love it :3 Laughing out loud Dúfam, že sa neznáma ešte objaví Laughing out loud Najlepšie osobne Laughing out loud Áno, som škodoradostná Laughing out loud Laughing out loud
Azda budú diely vychádzať pravidelnejšie Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Út, 2014-02-25 16:04 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Na začiatku som bola dokonalo zmätená, ale postupne som sa do toho dostala. Jej opis je úžasný a skvelo si sa do nej vcítila, hoci by ma celkom potešilo viac dielov Sasukeho a jeho pohľadu Smiling za 5*

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Út, 2014-02-25 14:25 | Ninja už: 4119 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Úžasné, těším se na další. Taky jsem si musela přečíst minulý díl, abych věděla o co go. Laughing out loud Doufám že další bude brzo. Smiling

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Út, 2014-02-25 13:18 | Ninja už: 5692 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Úprimne sa priznám, že som aj zabudla, čo bolo v predchádzajúcom diely. /-< Som tak nedočkavá na ďalšie! Dúfam, že budú vychádzať omnoho skorej, táto séria je úžasná. Ani nevieš, ako si ma potešila, keď som uvidela ďalší diel ^^


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Út, 2014-02-25 12:37 | Ninja už: 4010 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

Keď som videla, že vyšiel tento diel, zjačala som na celú miestnosť a kamoška so mnou ! Laughing out loud
Páni, je to úžasné, ako vždy :3 Sasukeeee!!! Vďaka Tebe som sa na neho viac naviazala Laughing out loud Laughing out loud Veľmi sa mi páči, ako ho popisuješ :3
A ešte niečo, musím sa Ti veľmi poďakovať, inšpirovala si ma, a vďaka Tebe som sa myslím, oveľa zlepšila Smiling ďakujem prekrásne :3
Neviem sa dočkať ďalšieho dielu Eye-wink Smiling