manga_preview
Boruto TBV 15

Nová Generace Konohy 15.díl + speciál (malinkej)

Naruto seděl za svým stolem, který byl zase přeplněný papíry. Kvuli narození Minata měl práci až nad hlavu. Naruto by nejradši odložil všechny povinnosti Hokage, Chuninskou zkoušku a věnoval se své rodině. To ale nemohl, Garra a ostatní Kage na něj tlačili, aby proved druhou část zkoušky. Naruto tedy pověřil Sakuru a Sasukeho aby se o zkoušku postarali.

Pozměnili trochu pravidla. Zkouška bude sice probíhat na cvičišti, ale chytat geniny budou Chuninové. Každý Genin bude mít svitek. Pokud se dostane přes Chunini a pasti cvičiště k bráně osm, i se svitkem, prošel druhou částí zkoušky. Když Chunin chytí Genina, tak si vezme jeho svitek. Genin si ale může svitek vzít, bojem, od dalšího Genina.
Do zkoušky zbývali dva dny, které utekli jako voda. Všichni účastníci stáli před branou dvacet čtyři, na úplně opačné straně cvičiště. Všichni znali pravidla a dostali svitek. Povolené zbraně byli kunaje a kouřové bomby. Každý měl omezený počet.
Směli používat Jutsu které nezabije člověka.
Kasumi nervozitou přešlapovala a rozhlížela se po svých přátelích. Když uviděla Hatashe, rozběhla se k němu.
Naklonila hlavu k jeho uchu a pošeptala „Když zůstaneme tým lehce se dostaneme na druhý konec a nikdo nám nevezme svitek.“ Řekla Kasumi a koukla na něj.
Hatashi to pochopil a šel za svou sestrou. Shin stála u tabule s mapou a prohlížela si místa kde byli pasti. Hatashi jí to pošeptal a Shin přikývla.
Zaznělo hvízdnutí a všichni se podívali k bráně. Stála tam Sakura a ruce měla v bok.
„Až se otevře brána, vyrazíte. Používejte mozek! Nebezpečné zóny jsou označené červenými lístky. Pokud se do ni dostanete a padnete do nějaké pasti, použijte světlici a někdo vás najde.“ Řekla Sakura a rozkročila se.
Pořádně kopla do brány a ta se začala otevírat. Pak napřáhla ruku a nadechla se. „Připravte se!“ křikla.
Máchla rukou. „Běžte!!“ křikla.
Zazněl dusot a všichni už bili na cvičišti. Zavřela se Brána a sakura si vyndala vysílačku.
„Můžete začít.“ Řekla do vysílačky a vydala se k osmé bráně.

Sasuke máchl rukou a Chuninové se vydali naproti Geninům. Konohamaru se vydal na Sever a doufal že narazí na někoho extra silného.

Kasumi, Shin a Hatashi se hned po startu drželi u sebe. Skákali po stromech jak nejrychleji uměli.
„Stát.“ řekla Shin a zastavila se.
„Co se děje?“ zeptala se Kasumi.
„Tady někde má být past, klády.“ Řekla a prohlížela okolí.
„Byakugan!“ řekla Kasumi a její modré oči se změnily na bílé. Prohlídla okolí a zrušila Byakugan.
„Tak co?“ zeptal se Hatshi.
Kasumi si dala prst na pusu na znamení aby byli zticha. Hatashi zavřel pusu a kývnul. Kasummi naznačila rukou že dole se pohybují dva Geninové kteří nemají svitek.
Znovu aktivovala Byakugan, a kývla. „Pojďme můžou se vrátit.“
Shin přikývla a rozběhli se. Snažili se nedělat moc randál, aby je někdo neslyšel. Shin ucítila něčí přítomnost. Když si byla jistá že, to není zvíře. Rychle se otočila a hodila po něm kunay. Dotyčný se mu vyhnul, a pak teprve Shin spatřila Kenjiho.
„Počkej.“ Řekla.
Kenji je pozdravil. „Hoj. Jak to jde?“ Usmál se.
„To jsi ty?!“ řekl otráveně Hatashi.
Kenji se na něj podíval a zamračil se. Pak se zadíval na Kasumi. „Můžu se přidat?“
„No…to by nás bylo moc, hodně lidí se špatně kreje.“ Vykoktala Kasumi.
„Vlastně bys mohl.“ Řekla Shin. Kasumi a Hatashi se na nechápavě podívali.
„No máme výhodu že máme Byakugan ale kdyby chom se rozdělili do dvou týmu. Jeden tým Sharingan a druhý tým s Byakuganem. Bude větší šance na úspěch.“ Vysvětlila. Kasumi přikývla.
„Tak já budu s Kenjim, a ty budeš s Hatashem.“ Přiskočila ke Kenjimu.
„Tak jo.“ Řekla Kasumi a otočila se k Hatashovi.
„Půjdeme po jižní straně, je tam málo pastí.“ Řekla Kasumi.
„Okej! Tak mi půjdeme po Severní.“ usmála se. Kasumi s Hatashem vyrazili a Shin se otočila na Kenjiho.
„Ty máš velkou slabost pro Kasumi.“ Řekla. A naklonila hlavu.
„To byl tvůj plán? Jo chtěl jsem jít s Kasumi. Ale ty jsi to zjevně prokoukla.“
Shin se usmála a přikývla. „No né tak úplně, ale ta tvoje lež by stejně neprošla. Musela bych jí vyvrátit. Kasumi by nás nikdy nenechala na holičkách.“ Usmála se a přeskočila na jinou větev. „Tak jdem.“ Řekla vážně a dala se do běhu. Kenji neochotně za ní.

Naruto se usmíval na malého kloučka, který si hrál s jeho prstem. Hin musela k doktorovy tak si Naruto vzal Minata do kanceláře. Jeho postýlku měl hned vedle stolu, jednou rukou otáčel papíry a druhou nechal na hraní Minatovy aby neplakal. Když ale potřeboval obě ruce, Minato začal plakat a převalovat se. Zaklepání na dveře přerušilo jeho bádání jak vyřešit vlezlý pláč Minata.
„Dále.“ Zadíval se dlouze ke dveřím.
Do kanceláře vešla blondýnka s dlouhým culíkem, ve fialovém roláku, černé sukni a bílém plášti.
„Hokage-sama, Hinata ještě nedorazila na prohlídku.“ Ztichla. „Naruto nevíš kde je?“ zeptala se.
„Ino. No odešla hned ráno. Ona k tobě nedorazila? To je zlý, kde jenom může být.“ Naruto vstal a tím vytáhnul ruku z kolébky a malý Minato se rozplakal. Ino k němu přiskočila a začala ho utěšovat. Vzala si ho do náruče a kolébala ho.
„Naruto zkusím se poptat jestli jí někdo neviděl, ale měl bys dát vědět ANBU. Nechal si ji hlídat že?“ zeptala se.
„Samozřejmě. Ale kdyby se jí něco stalo už dávno by tu přede mnou byl ANBU a podával hlášení.“ Zamyslel se.
„Ino, mohla bys na chvíli pohlídat Minata?“ šel ke dveřím.
„No, asi jo. Kam jdeš?“ zeptala se ho.
„Do hodiny jsem zpět.“ Řekl a zmizel ve dveřích. Ino si všimla že si sebou vzal klobouk Hokagů. Přendala si Minata do druhé ruky a odešla z kanceláře.

Naruto mířil na zkoušku. Objevil se před cvičištěm, nasadil si klobouk a srovnal si plášť. Okamžitě si ho všimnul Ninja a přiběhl k němu.
„Hokage-sama! Potřebujete něco?“ zeptal se udýchaný ninja.
„Kde je někdo kdo dohlíží na zkoušku?“ zeptal se.
„Haruno Sakura míří k bráně 8, Uchiha Sasuke by měl být taky tam.“ Odpověděl mu ninja.
„Byl tady Hatake Kakashi?“ zeptal se Naruto.
„Ne, možná bude u brány 8.“ Odpověděl mu vyklepaný ninja.
„Pošlete okamžitě zprávu k bráně 8. Že hledám Hatake Kakashiho, je to naléhavé.“ Řekl Naruto a založil si ruce.
Ninja kývnul a doběhl zpět ke stánku se svitky. Naruto zmizel.

Objevil se na střeše budovy hokagů. Zavolal k sobě ANBU. Čtyři ninjové se před ním objevili a ihned poklekli. Naruto se na ně zlověstně otočil.
„Kde je Hinata?“ zeptal se.
„Omlouváme se.“ Řekl ANBU uprostřed.
„Pokud vím, váše mise byla hlídat moji rodinu. Hinata je členem té rodiny. Tak mi řekněte kde je!“ Rozkřikl se na ně.
„Naposledy jsem ji viděl jak vchází do nemocnice. Možná tam stále je.“ Řekl ANbu na kraji. Naruto si založil ruce. „Prohledejte Nemocnici, sežeňte Saie a přidělte mu někoho na pomoc, vysvětlete mu situaci.“ Kývl na toho na kraji. Ten zmizel. Podíval se na prostředního. „Hlídej Minata.“ Řekl. Posunul si maličko klobouk tak aby mu zakrýval jedno oko. „Zkontrolujte okolí vesnice. Cokoliv podezřelého okamžitě hlaste!“ řekl rázně na zbylé dva, a ti okamžitě zmizeli.
Otočil se k vesnici. Ruce položil na zábradlí a skočil. Blížil se k zemi, zmizel. Na pár vteřin zmizel a objevil se na střeše domu o kus dál.

Udýchaný ninja uháněl k černovlasému muži, který se opíral o plot a popíjel pivo v plechovce. U něj stála růžovlasá žena, která mu něco vyprávěla a hrozila mu přitom prstem. Sasuke dopil pivo a zmačkal plechovku, hodil jí směrem ke koši a kupodivu se i trefil. Pak maličko zasyčel a podíval se na udýchaného ninju.
„Co se děje?“ zeptal se nevrle. Ninja mu podal svitek.
„To posílá Hokage-sama. A také shání Kakashe.“ Oddychoval ninja. Sasuke rozbalil svitek, dlouze se do něj zadíval a předal ho Sakuře. A zmizel. Sakura si přečetla svitek a podívala se na niju. „Dík za tvou práci.“ Řekla a skočila na plot.
„Postarej se o zkoušku než se vrátíme.“ Řekla a zmizela. Vyjukaný ninja kývnul.

Sasuke utíkal lesem a skákal z větve na větev. Oči změnil v Sharingan a hledal chakru. Našel, příbližoval se tím směrem a Sakura ho doháněla. Přistál na větvy. „Ukažte se.“ Řekl. Spoza větve se objevil Kenji a za ním se kryla Shin. „Tati?“ vyjekla. Podívala se dál. „Mami?“ oddychla si.
„Já netušila, že budu muset bojovat proti vám.“ Řekla. Sasuke se rozhlédl. Sakura přiskočila blíž. „Kde je Kasumi?“ zeptala se.
„Jsou na druhé straně, severně. Poslala jsem je tam, protože je tam málo pastí.“ Usmála se. Sakura kývla. „Dobrý postřeh.“ Usmála se na dceru. Sasuke jí protnul pohledem.
„Teď není čas si hrát na rodiče. Musíme ji okamžitě najít.“ Řekl a otočil se. Sakura si založila ruce. „Kdyby jste potkali Kakashiho, řekněte mu že se má okamžitě hlásit u Hokage-sama.“ Řekla a běžela za Sasukem. Shin si založila ruce.
„Zajímalo by mě co se děje.“ Řekla a Kenji kývnul. „No tak, zkusíme najít tátu.“ Řekl. Shin kývla a rozběhla se.

Ninja s maskou se objevil před Narutem. Okamžitě poklekl. „Nešli jsme ji.“ Řekl. Naruto mu ve zlomku vteřiny dal pěstí. ANBU se ocitl v letu a narazil do stěny. „Něco jsem vá říkal, ne?!“ zakřičel na něj. Nadechl se a stiskl si ruku. „Vaší neustálo misí je hlídat ji! Co pak jste zapomněli?“ rozkřikl se. ANBU si kleknul.
„Hluboce se omlouvám.“ Řekl a sklonil hlavu. Naruto vzal ze stolu svitek a dal ho do kapsy. „Sežeň všechny volné Jouniny a hlavně Shikamara a Godaime.“ Řekl a zmizel ze své ložnice. ANBU kývnul a zmizel.

SPECIÁL!!

Cinkání skleniček znělo po celém domě. Kasumi seděla na pohovce a upíjela džus, pozorovala přitom haldu lidí jak okukují jejího brášku. Hatashi se vedle ni posadil. „No tak co? Jsi šťastná?“ zeptal se. Kasumi se usmála a kývla. Zdruhé strany se k ní posadil Shiro. „Minato je krásné jméno.“ Řekl a hodil zvláštní pohled na Hatashe. Hatashi se zamračil. Kasumi kývla a usmála se. Najednou jako by oba dva roztáli. Aby toho nebylo málo, na stolek před ní se posadil Kenji. „Tvůj bráška ti je podobný.“ Řekl líbezným hlasem. Kasumi vysela na každém jeho slově. „Je taky tak krásný.“ Usmál se. Kasumi maličko zrudla.
Shin a Matsuri seděli naproti nim a pozorovali je.
„A máme vítěze!“ vyprskla Shin a napodobila Kenjiho. Matsuri se usmála.
„Neboj, Shiro to dožene.“ Usmála se.
„Hatashi se taky nevzdá.“ Napila se džusu. Matsuri kývla a napila se vína. Najednou se vedle Shin objevila Inchi.
„Bože co si Kasumi myslí? Všechny oblbla.“ Řekla a založila si ruce.
„Mlč, stejně za ní za chvíli poběžíš jako nejlepší kamarádka. Je něco jsi zdědila po své matce, a já taky. Inchi- prasečino.“ Usmála se. Inchi se ušklíbla.
„Jen aby, Vysoké čelo.“

Naruto seděl na schodech a upíjel pivo z plechovky. Pod ním seděl Sasuke a Neji. „Hele, kde se v mim baráku vzalo tolik ženských? Hrozí válka či co?“ zeptal se smíchem Naru.
„Naruto, nejsi rád. Hinata se baví.“ Řekl Neji a upil vodu ze sklenice.
Sasuke se ušklíbl. „Buď rád že jsi nepřišel na řadu.“ Řekl.
„Jak to myslíš?“ zeptal se Naru. Sasuke se na něj otočil. „Zažil jsem to když se narodili ti dva. Nejdřív obdivují mimčo a pak se přesunou k otci, napadnou tě tolika otázkami že ani nebudeš vědět jak odpovědět. Pak začnou řešit komu se nejvíc podobá. A tohle budou řešit tak hodinu, neshodnou de.“ Řekl Sasuke a napil. Naru vypadal vyděšeně.
„Pak budou řešit jak jste byli malí a neposedný. Proberou všechny tvoje klady a zápory.“ Zmačkal plechovku. Naruto se divil.
„Prostě tě od základu zdrbou.“ Hodil plechovku do koše. „A hola, maj program na celou noc.“ Dokončil Gara který se vyprostil z děsivého dámského sevření. „Naruto, budeme muset už jít.“ Řekl. Naruto kývnul a vstal. Protáhl se k Hinatě.
„Hin, píseční už pujdou, pojď se rozloučit.“ Hin se podívala na Minata. „Tady dámy se o něj postarají.“ Řekl a chytl jí za ruku. Protáhli se davem až ke dveřím kde už vyčkával Garra, Matsuri a Shiro. Kasumi si nazula boty. A vyšla ven. „Doprovodím je k bráně.“ Řekla. Naruto kývnul. Potřásl si rukou s Garrou a Matsuri, pocuchal Shirovi vlasy. „Dík že jste přišli.“ Usmál se. Hinata se uklonila a objala Matsuri. „ Někdy se stavím.“ Usmála se na ni. Matsuri přikývla. Vyšli ze dveří, zapadalo slunce. Došli až k bráně kde čekal písečný ANBU. „ Doprovodím vás do písečné.“ Řekl a poklekl. Garra kývnul a otočil se ke Kasumi. Podal jí svitek. „Když si budeš chtít psát, napiš. Písmo se změní v písek a dostane se ke mně do hodiny.“ Usmál se. Kasumi kývla apoděkovala. „Nejsem si ale jistý jestli se dostane ke mně nebo k mému synovi.“ Zasmál se. Shiro maličko zrudl. Matsuri objala Kasumi. „Postarej se o svého brášku dobře.“ Usmála se. Garra a Matsuri šli o kousek dál aby jim nechali trochu soukromí.
„Kasumi,“ pohlédl na ni. „když budeš potřebovat pomoct, dej vědět.“ Ukázal na svitek. „Okamžitě přijdu.“ Usmál se. Kasumi kývla. Chytl jí za ruku, za malíček. „Dáme si slib.“ Řekl. „Až ti bude šestnáct, sejdeme u údolí mezi písečnou a listovou. Dáme si boj.“ Usmál se. Kasumi se usmála. „Rozumím.“ Odběhla dál. „Trénuj dobře, jinak tě porazím.“ Křikla na něj a zamávala. Shiro zamával a odešel k rodičům. Zmizeli do lesa.

Poznámky: 

Tak tady to je!
Všichni určitě víte že zkouškový období je fakt peklo, těm který zvládli prospět, gratuluji. Ti co se snažili a nešlo to, nestrádejte je tu i druhý pololetí Eye-wink Laughing out loud Aspoň tím se řídím.

4.916665
Průměr: 4.9 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uzumaki Hinaru
Vložil Uzumaki Hinaru, St, 2014-03-12 18:33 | Ninja už: 3932 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Utírač Udonova nosu

To je ale patálie s láskou, no těším se na další Eye-wink

Obrázek uživatele Nanabi Nara
Vložil Nanabi Nara, So, 2014-03-08 09:19 | Ninja už: 3940 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Oběť pro Jashina

Parádny dielik Laughing out loud aj ten špeciál je super Laughing out loud Laughing out loud chuuda Laughing out loud ja by som si sama vybrať nevedela... som zvedava ako si vyberie ona Laughing out loud Eye-wink zaujíma ma co je s Hinatou... Už sa teším na ďalší dielik!! Laughing out loud dúfam, že bude čoskoro!! Smiling
P.S. - chvalabohu som úspešná bola tento semester Laughing out loud Laughing out loud

Nikdy neber svoje slová späť!!!
Z nejakého dôvodu si ich vyslovil, preto aj zváž všetko čo povieš.. Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Pá, 2014-03-07 17:17 | Ninja už: 4023 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

Sasuke furt len to pivo pije, je to super Laughing out loud