manga_preview
Boruto TBV 15

Temný Fénix 21

Návrat do Konohy

Zpět v Konoze byl Tým 7 ihned přiveden do Hokageho kanceláře. Mise byla nakonec příliš vysokého zařazení, než aby stačila krátká zpráva předána chuuninovi. Kakashi stále musel předat psanou zprávu spolu s jeho studenty, jelikož všichni měli alespoň část mise B-rank obtížnosti. Kakashi šel jako první a podal hlavní zprávu. Následoval Naruto, který doplnil zprávu o svůj podíl na assassinaci v táboře a základně. Poslední šli Sasuke a Sakura, kteří podali hlášení o průběhu bojů ve vesnici.

Následně Kakashi nahlásil chování tří chunninů, kteří v podstatě šli proti rozkazům. Hokage se u téhle části dost zamračil. Nemyslel si, že by nějaký chuunin šel proti rozkazům. Přestože se jednalo o tým, ve kterém se nacházel Naruto. Poznamenal si jejich jména a naplánoval přibližné tresty. Rozhodně neměl v plánu tolerovat takové chování.

Poslední věc, kterou Kakashi zmínil, bylo množství dokumentů a peněz, které Naruto posbíral v Gatoově kanceláři. Poté předali tři vězeňské svitky s Haku, Sanae a Kimie.

„V těchto svitcích jsou tři jouninové, které jsem spolu s Narutem chytli. Myslím, že T&I ANBU Oddělení by se o ně mohlo postarat. Pokud by byli ochotní spolupracovat, navrhoval bych možnost, abychom je nechali vstoupit do našich řad. Haku v Bingo Knize není, ale Sanae a Kimie jsou. Všichni tři mají Kekkei Genkai. Haku má Hyoton, Sanae má Kooton a Kimie zdědila Dokuton. Haku je ve stázi a také by se hodil doktor, který by se postaral o zranění. Zbylí dva byli jen zdrogováni.“ Řekl Kakashi Hokagemu.

„Tohle jsou pro vesnici vskutku dobré zprávy. Pokud se nám je podaří přesvědčit, aby se k nám přidali, měli bychom tři velmi silné ninji. Také se ujistím, že odměny za vaše zářezy budou poslány na vaše účty, Kakashi, Naruto. Sasuke a Sakura, vy dostanete platbu odpovídající A-rank misi a také doporučení za vaše výjimečné výsledky. Také vám není dovoleno mluvit s nikým ohledně téhle mise a jejích důsledků, pokud nemá prověření pro A-rank a vyšší, myšleny osoby úrovně jounin a ANBU. Pokud by tahle mise nešla podle očekávání, tak by mohla Konoze způsobit hodně problémů.“ Řekl Hokage a oba genninové jen přikývli.

„Tohle je ohledně těch ninjů z Iwy a jak reagovali na to, když zjistili, že Naruto je Uzumaki. Že ano?“ zeptal se Sasuke.

„Ano. Dnes si to už mnoho lidí nepamatuje, ale Uzumaki a jejich Uzushio byli našimi nejsilnějšími a nejspolehlivějšími spojenci. Naruto je na cestě, odhalit veškeré jejich vědění. Uchiha a Uzumaki bývali ve svých schopnostech a síle velmi blízko. Stejné díky patřilo Uzushio, jako patřilo našim vlastním.“ Řekl Hokage.

Sasuke přikývl a podíval se na Hokage fotky na zdi. Zaznamenal určitou podobnost mezi Yondaime a Narutem. Tuhle informaci si založil do mentální složky obsahující blonďákovy záhady.

„Potřebuji si promluvit s Kakashim a Narutem. Pokud možno v soukromí, takže kdybyste mohli… Také máte tři dny volna, pak budete pokračovat v tréninku. Rozchod.“ Informoval je Sandaime.

Oba genninové se poklonili a odešli z místnosti.

______________________________________________________________________

Když se dostali ven, tak se Sakura otočila na Sasukeho.

„Co si myslíš, že je tak důležitého, když to nesmíme slyšet?“ zeptala se.

„Hádám, že je to ohledně těch ninjů z Iwy. Děje se toho ale víc, než smíme vědět. Mám pro tebe radu Sakuro. Nedostaň se na Narutovu špatnou stranu. Právě jsi slyšela, jak moc důležitý je. Oba jsme na vlastní kůži zažili, jak silný je. Nerad to připouštím, ale je o hodně silnější, než já. Doženu jej, jakmile budu moci. Zároveň jsem si ale uvědomil, jak moc podobní si jsme. Můžu ti zaručit, že pokud s ním nebudeš jednat slušně, budeš toho litovat. Hodně litovat.“ Řekl Sasuke a odešel.

Sakura přemýšlela, proč jí to řekl. Byl to také jeden z nejdelších rozhovorů, které s ním měla. Měl ale pravdu. Naruto byl silný. Tahle mise a to, co během ní musela udělat, jí opravdu otevřelo oči ohledně profese, kterou si zvolila. Také věděla, že musela najít cestu, jak být pro tým přínosem. Hodně se toho za ty dva měsíce naučila a zlepšila, ale také si uvědomila, kolik toho ještě měla před sebou. Když uviděla ty hrozné věci v Nami no Kuni a jak schopní Kakashi s Narutem opravdu byli, tak jí srovnalo priority. Uvědomila si, že nic nebylo tak, jak jí matka navyprávěla. Svět venku byl temný, a pokud s tím někdo něco neudělá, tak to tak zůstane.

Ale jak by mohla udělat něco pro tým? Co potřebovali za schopnosti, které její tři partneři už nepokryli? Kakashi a Naruto byli extrémně silní a zkušení. Sasuke byl taky dobrý bojovník. Během mise jim přálo štěstí, protože je kriticky podcenil, nebo oni stihli překvapit nepřítele. Jinak by tým nasbíral hodně zranění. Ani jeden z pánské populace jejího týmu nedokázal použít medik jutsu. V tom jí to docvaklo. Možná měla malé chakra rezervy které by se s tréninkem daly zvětšit, ale zato měla skvělou kontrolu, která medik jutsu vyžadovala. Potřebovala si o tom promluvit s Kakashim.

_______________________________________________________________________

Mezitím se Kakashi a Naruto radili se starým Hokage, jaké kroky by se měly podstoupit. ANBU na rozkaz Hokageho odešel, aby jim ponechal soukromí. Poslední dobou to bylo docela běžné, tak už se ani nedivili.

„Právě jsme se vyhnuli velkému problému Naruto. Myslím, že Sasuke má podezření. Alespoň soudě podle toho, jak se podíval na fotky na zdi.“ Řekl Kakashi.

„Ano, taky jsem si všiml. Zatím má jen podezření. Také si ale myslím, že si začíná uvědomovat, že v situaci, v jaké se nachází, není tak osamocený, jak si myslel. Když se dozvěděl, že Uzumaki klan byl také vyhlazen, tak mu to umožnilo vidět věci z jiné perspektivy.“ Odpověděl.

„Vypadá to tak. Musíme se ale ujistit, že se to nikdo nedozví příliš brzo. Můžeme si být docela jistí, že Iwě bude chvíli trvat, než zjistí, jak jejich ninjové zmizeli. Otevřeně nic udělat nemůžou, protože jsme nezaútočili a celá Nami nás jistí. Sousedící země s Nami no Kuni také brzy zjistí, co pro ně Konoha udělala a to nám dá velmi dobrou publicitu. Nemyslím si, že dokážeme nadále tajit fakt, že máme v řadách Uzumakiho. Zvláště ne poté, co jsi celý moc pokryl svými pečetěmi. Jakmile se nikdo nedozví více, tak by všechno mělo jít dle plánů alespoň do Chuuninských zkoušek za čtyři měsíce. Nami je malá země a nemyslím si, že se odtamtud budou zprávy šířit dost rychle na to, aby se dostaly do oblastí, kde je prozatím nechceme.“ Řekl Kakashi.

„Ano. Řekl bych, že máš pravdu. Pro jistotu ale pošlu Jiraiyovi zprávu, že si má vyčistit uši, aby něco nepřeslechl. Také jsem vám chtěl říct, že se začíná proslýchat něco ohledně nového Fuuinjutsu mistra, díky jistým novým pečetím, které naši začali používat. Nikdo toho ale neví víc. Ve vesnici ohledně tohohle tématu nic nepodniku. Jouninové a chuuninové jsou informováni, že mimo jejich hodnosti ohledně zdroje nemají mluvit. Vědí ohledně tvé přezdívky Temného Fénixe.“ Adresoval Naruta Hokage. „Máme velmi dobré výsledky od týmů. Tvé pečetě se výborně osvědčily. Vychvalují si výběr a kvalitu. Jsem opravdu nadšený, jakým způsobem jsi pomohl zvýšit počet úspěšných misí.“

„Díky Hokage-jiji.“ Řekl usmívající se Naruto.

„Zasloužil sis to Naruto. Řekl jsi, že jsi dokázal získat meč mého senseie od Aoiho když jsi jej zabil že ano?“ zeptal se Hokage.

„Ano. Během toho souboje jsem se moc nepředváděl. Jen jeden Hiraishim a Rasengan. Ten meč je rodinný poklad a dost mě rozzuřilo, že jej má takový arogantní pablb, jako on.“ Řekl Naruto.

„To je dobré vědět. Tuhle část vynecháme z oficiální zprávy. Pokus se jej na veřejnosti nepoužívat. Alespoň do zkoušek. Nechci více papírování, než už mám.“ Požádal jej Hokage.

„Dle rozkazu. Chtěl jsem jej mít během zkoušek jako překvapení.“ Souhlasil blonďák.

„Dobře. Naruto, rozchod. Máš tři dny na odpočinek.“ Řekl Hokage. Naruto se uklonil a odešel.

„Jaký je tvůj názor na jejich růst?“ zeptal se Hokage.

„Tahle mise jim dost pomohla a já si nemůžu stěžovat. Zdá se, že Sasuke si konečně uvědomil, že ne vše se točí jen kolem něj. Sakura se dostala do kontaktu s realitou, když viděla utrpení v jejich zemi a Naruto konečně dostal nějaké uznání za své úspěchy. Sasuke a Sakura jsou si vědomi, že Naruto je prakticky jounin bez titulu a také k němu změnili přístup. Obzvláště Sasuke. Myslím si, že už si uvědomil svou krátkozrakost ve svém cíli. Také jsem si s ním promluvil ohledně Sharinganu poté, co jej probudil. Hlavně o jeho nebezpečích. Řekl bych, že tomu porozuměl, ale ještě po něm sem tam hodím očkem. Zatím je na dobré cestě, ale abychom si jej takhle udrželi, tak to bude ještě chvíli trvat.
Pohlídám si, jak se bude Sakura chovat k tréninku. Situací v Nami no Kuni byla nejvíce zasažená. Pokud se nám poštěstilo, tak tahle mise konečně zlomila její fanynkovskou povahu. Nečekám, že její city ohledně Sasukeho vymizí během lusknutí prstů, ale snad se je naučí držet na uzdě. Její chování během vyhlazování banditů v městečku o tom alespoň vypovídalo. Sice měla své první zabití, které jí dost otřáslo, ale dostala se přes to a doufám, že si uvědomí, co stála assassinace tolika banditů Naruta, který se během té noci musel vypořádat s přibližně sedmi stovkami.
Přál bych si, aby Naruto tu assassinaci nemusel vykonat, ale nenašli jsme žádné další řešení, které by nezahrnovalo masivní ztráty na životech v Nami no Kuni. S vinou se vypořádal, jak se od nováčka dalo čekat. Bylo mu špatně od žaludku celou noc a podrážděný byl ještě několik dnů potom. Rozuměl důvodu, proč to bylo nutné a zbytek mise to neovlivnilo. Mluvil jsem se všemi třemi o jejich prvních zabitích a myslím, že se s tím vyrovnali.
Kdybychom pokračovali s naší trénovací rutinou a příležitostnou C-rank misí, tak to bude prozatím nejlepší. Budu tým i nadále držet mimo vesnici, kdyby se vyskytly nějaké následky. Kdyby se vám na stole objevila nějaká C-rank mise mimo vesnici, tak by to bylo skvělé.“ Řekl Kakashi.

„Vidím tvé důvody. Mám tady zrovna jednu misi, kterou ti můžu pozdržet o čtyři dny. Co tvůj osobní trénink?“ zeptal se Hokage.

„Docela dobře, Hokage-sama. Raikiri se mi podařilo vyvinout do další formy. Mám ještě několik nápadů pro další Raiton jutsu a dokonale ovládám stovku technik, které jsem předtím jen zkopíroval. Během dalších dvou měsíců bych se chtěl dostat na tři stovky. Fyzicky jsem někde v ANBU úrovni. Chtěl bych se také poradit s Narutem, jestli by bylo možné zapečetit Sharingan. Pokud by se mi podařilo jej aktivovat vědomě, jako Sasuke, ušetřilo by mi to velké množství chakry. Došel jsem k závěru, že pokud se Naruto rozhodne, tak je jen velmi málo věcí, které s pomocí Fuuinjutsu nedokáže. V tom ohledu je hodně po svém otci.“ Poznamenal Kakashi.

„Ano, to je, Kakashi. Pokračuj, jako do teď. Za dva měsíce rozhlásím, že jdu do důchodu. Zase. Nebudu tě jmenovat, ale mnoho tě bude podezřívat. Jouninům a ANBU to řeknu těsně před Chuunin zkouškami, které budou zároveň testem tvých studentů. Ty víš také, že umění vytrénovat silné ninji je jedním z požadavků pro tento post.“

„To vím, ale o svůj tým se nebojím. Alespoň podle toho, jak se můj tým vyvíjí, tak ne.“ Řekl sebevědomě Kakashi.

„Výborně. Taktéž máš volno další tři dny. Svou zprávu z mise mi dáš až pak.“ Řekl Hokage. Kakahi se poklonil a odešel.

_______________________________________________________________________

Sakura byla podrážděná čím dál více, jak poslouchala ty blbosti, které vypouštěla její matka z úst. Co si myslela, že dělá? Kritizovat její tým ohledně toho, jak se mise zvrtla, když v podstatě neměli žádnou jinou možnost. Navíc své matce stihla říct jen to, jak se jim podařilo zachránit Nami no Kuni od Gatoa a že díky špatným informacím od klienta byla mise o hodně nebezpečnější, než s předpokládalo. Měla sto chutí na ni křiknout, že ti chuuninové, kteří bylo posláni jako záloha by mohli být příčinou smrti jejího týmu, protože necestovali plnou rychlostí. Uh… Sakuřina zuřivost stoupala s tím, jak poslouchala svou matku pomlouvat Naruta, který toho tolik během mise vytrpěl, jen aby tým nemusel bojovat se stovkami banditů.

Její matka to vykreslovala tak, jako kdyby to byl Sasuke, kdo udělal všechnu práci. Ne, ona také bojovala a také zabíjela. Teď už rozuměla, proč je Kakashi-sensei trénoval tak tvrdě. Být ninjou nebyla hra, bylo to smrtelně nebezpečné. Když si uvědomila, že kvůli špatným informacím by mohli všichni zemřít, ji vyškolilo lépe, než nějaká přednáška od Kakahi-senseie. Její tým měl opravdu štěstí, že dostal tak silného jounina, jako byl on. Také měli ohromné štěstí, že Naruto byl silově jounin, ale bez zkušeností.

Zajisté, Sasuke byl dobrý, o dost lepší, než na Akademii, ale nebylo to díky Sharinganu. Bylo to spíše díky vší té tvrdé práci, kterou si všichni tři prošli od doby, co se stali Týmem 7. Byla to síla získaná stovkami hodin tvrdé práce. Byla nucená trpět všechny ty hodiny, ale teď to cenila. Kdyby se od Akademie nezměnila, tak opravdu pochybovala, že by teď byla naživu. Každopádně by byla přítěží týmu.
Ne, její matka opravdu měla své cíle špatně a Sakura se rozhodla, že přání své matky bude v budoucnu ignorovat. Byla Konožská kunoichi a byla hrdá na to, co její tým za tu krátkou dobu dokázal. Ona si najde svou cestu, jak pomoci týmu. Už se podívala na všechny známé kunoichi z Konohy a nejznámější byla rozhodně Tsunade no Sannino. Když Jí se podařilo stát se extrémně silnou Kunoichi, Sakura to zvládne také. Kontrola její chakry byla téměř perfektní a Kakashi ji za to chválil už od začátku. Její rezervy se zvětšovaly den ode dne.

__________________________________________________________________

Sasuke si pročítal nějaké svitky, které mu zůstaly z klanu. Vzpomněl si, jak mu jeho matka jednou říkala, že mnoho Uchihů zapsalo jutsu, které zkopírovali, jejich ruční pečetě a způsob, jak shromažďovat chakru. Jeho otec se jednou ušklíbl a prohlásil, že všechna ta jutsu byla podřadná těm, které vynalezli Uchihové, které byly většinou Katon. Jaké bylo využití blýskavého ohnivého jutsu, když vaší jedinou možností byla infiltrace? Proč ztrácet ohromná množství chakry pro malý ohýnek? Jen proto, že to vypadalo působivě? Už se naučil, že tenhle způsob myšlení by jej mohl lehce zabít.

Také věděl, že by se do základny a tábora nedokázal vplížit, jako to udělal Naruto. Použil by silná jutsu, která by jej rychle vysílila a odhalila. Se štěstím by se dokázal vypořádat se stovkou nebo dvěma, ale víc ani náhodou. Sasuke věděl, že potřeboval jutsu, která vyžadovala málo chakry a byla vysoce efektivní. K tomu, aby se někam nepozorovaně dostal, nebyl dost zkušený. Znal jen základy. Proč by se ale nemohl naučit to maskovací jutsu, které bylo zkopírováno od Iwy během poslední války? Proč by se nemohl naučit hypnózu pomocí svého Sharinganu? Genjutsu by mu také pomohlo překvapit protivníka a rychle se s ním vypořádat. Na výběr bylo mnoho cest a naučil se, že velké zbraně nejsou vždy řešením.

Už jej napadlo, že Naruto byl pravděpodobně příbuzný s Yondaime Hokage. Jeho fotka a Naruto byli až nepřirozeně podobní, než aby to byla náhoda. Také si spočítal, že Narutovo narození bylo také datem Yondaimeho smrti. Z nějakého důvodu ale dospělí nenáviděli Naruta a zvali ho jmény jako ‚monstrum‘ nebo ‚démoní spratek‘. Jediný démon, který jej napadal, byl Kyuubi. Používali Naruta jako obětního beránka protože byl narozen ve stejný den, jako byl Kyuubiho útok? Rozuměl by, kdyby Sandaime držel status syna nebo synovce Yondaimeho, protože děti mocných byly vždy cílem atentátů nebo únosů. Naruto neměl rodiče, takže utajení bylo pravděpodobně jediná možnost, která by zabránila Narutově smrti. I kdyby to bylo za cenu toho, že se to Naruto nikdy nedozví.

Kakashi-sensei byl studentem Yondaimeho, takže se cítil zodpovědný za to, že vyučí poslední zbývající rodinu svého senseie. Dávalo by to smysl. Vzhledem ke svému věku byl Naruto silný. Silnější, než kdokoliv z jejich ročníku. Pozdní příchod toho týmu chuuninů do Nami no Kuni bylo také známkou toho, že Civilní Radě nemohlo být důvěřováno. Pokud se ujistili, že chuuninové přijdou pozdě k jejich podpoře, jen aby byla šance, že by se zbavili Naruta, tak je to označovalo jako zrádce. Bylo to jednoduché. Pokud bylo něco, co Sasuke nesnášel, tak to byl právě zrádce. Itachi si toho byl vědom.

Poznámky: 

T&I ANBU - Torture And Information ANBU - Mučení a výslech - viz. Morino Ibiki

Kooton - Steel release - Živel Oceli

Dokuton - Poison touch - Jedový dotek

nazdar lidi,
tak tu mám další díl... teď zase probíhá nějaká akce SOPA - Stop Online Piracy Act, aneb úředníci se nudí.. snad jim to nevyjde Smiling
zapsal bych se do jejich petice, ale vyžadují jen USA poštovní kódy, no.. ještě se uvidí Smiling

4.97436
Průměr: 5 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele NaruSaku4Ever
Vložil NaruSaku4Ever, Út, 2014-03-25 21:10 | Ninja už: 4168 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Super pokračovanie akorát škoda , že je to také krátke Smiling

Obrázek uživatele Akimoto Kuniumi - 国海 秋本
Vložil Akimoto Kuniumi..., Út, 2014-03-25 21:30 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Pěstitel rýže

mě se to během překladu zrovna krátké nezdá Laughing out loud

Obrázek uživatele NaruSaku4Ever
Vložil NaruSaku4Ever, Ne, 2014-03-30 17:36 | Ninja už: 4168 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Tak to je jasné Laughing out loud Ale oproti minulému dielu je to o dosť kratšie tak som to myslel Laughing out loud

Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Ne, 2014-03-23 19:45 | Ninja už: 4129 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Těším se na další. Smiling

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/

Obrázek uživatele mr.viper
Vložil mr.viper, So, 2014-03-22 18:22 | Ninja už: 4052 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

Moc díky za překlad pokračování. Už se těším na další kapitolu.

Obrázek uživatele bringina
Vložil bringina, So, 2014-03-22 18:11 | Ninja už: 4948 dní, Příspěvků: 125 | Autor je: Recepční v lázních

dík za překlad Laughing out loud

Obrázek uživatele Jano
Vložil Jano, So, 2014-03-22 16:54 | Ninja už: 4495 dní, Příspěvků: 440 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

nádherné už aby bol ďalší diel

Obrázek uživatele kubork
Vložil kubork, So, 2014-03-22 12:36 | Ninja už: 4400 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Utírač Udonova nosu

super díl hned at je další

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, So, 2014-03-22 10:36 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Taky jsem se chtěla zapsat, ale, jak jsi řekl, bylo to nemožné. Jedn doufám, že to neprojde. Číst a psát na Naruta mě začíná bavit více, než příběh samotný Laughing out loud
I když už mám dočteno v angličtině, je fajn si to připomenout v mateřském jazyce. Díky za překlad (jako vždy) Eye-wink

Ach ten sentiment...