manga_preview
Boruto TBV 15

Temný Fénix 22

Pokrok

Už to byly dva měsíce od doby, se vrátili z mise do Nami no Kuni a nyní se o tamějších událostech začaly pomalu šířit zvěsti i v sousedních zemích. Mnoho cestovatelů se šlo podívat do nově osvobozené země na úchvatný most. Tazuna veřejně chválil Tým 7 a obzvláště si oblíbil Naruta. Příběh o novém Mistru pečetí, Uzumaki Naruto, se rozšířil po dalších zemích jako požár. Touto dobou už o mladém Uzumaki slyšel Raikage a i nově ustanovená Mizukage. Nebylo ale nic, co by ohledně toho mohli udělat a i kdyby Mizukage chtěla, tak by stejně neměla čas. Musela přece jen přestavět vesnici po letech občanské války, kterou vyvolal Minulý Mizukage, když se chtěl zbavit všech Kekkei Genkai. Jejich vojsko bylo žalostné a bude trvat ještě léta, než jej budou mít takové, aby odpovídalo jedné z velkých vesnic. Izolace Kirigakure teď ukazovala své výhody.

Když uslyšela, že Hatake Kakashi zabil Momochi Zabuzu, tak byla nešťastná. Zabuza by byl silný spojenec. Navíc měl pět silných poskoků, a pokud měla správné informace, tak tři z nich měli Kekkei Genkai. Taková škoda. Doslechla se, že Konoha zatkla čtyři z jeho poskoků, jeden z Démoních Bratrů byl v potyčce s Kakashiho týmem zabit a také si vybrali všechny odměny za ninji, které zabili. Tři ninji z Iwy, jednoho z Ame, pak za Zabuzu a ze Meizu. Nelíbilo se jí to, ale nemohla s tím nic udělat. Těm, co rebelovali proti Yagurovi, udělila milosti. Jinak by se mnoho z jejích spojenců rozuteklo. Také to ale znamenalo, že ti, co byli v Konoze byli mimo její dosah. Nabídla by jim návrat, ale s tím, jak se zapletli do Kakashiho mise je měl v rukou Hokage.

Tohle ráno se také dozvěděla, že Hokage se rozhodl jít znova do důchodu, tentokrát na dobro. Přemýšlela, koho by mohli zvolit jako jeho nástupce. Měli ve svých řadách několik silných ninjů, ale nejpravděpodobnější by byl Jiraiya no Sannino. Hatake byl poslední dobou také dost akivní. Jeho sílu v Bingo Knize přehodnotili na S-rank.

___________________________________________________________________

Raikage se nad zprávou od svých špehů v Konoze mračil, jako kdyby si zašlápl štěně. Konoha plánovala něco velkého. Starý Sandaime Hokage šel znova do důchodu a jeho nástupce bude odhalen až během chuuninských zkoušek. Pak zde také byly zprávy o novém Mistru pečetí a Uzumakim ve vesnici. Jak že bylo jeho první jméno? Ah,.. Naruto. O něm se dozvěděl teprve před týdnem od obchodníků s karavany, když přišli do Kumogakure. Vykládali příběhy, co se odehrálo v Nami no Kuni dva měsíce zpět. Ten kluk byl očividně klíčový hráč, když se snažili osvobodit zemi od Gato. Nyní už se ale společnost přejmenovala a vedla ji Konoha. Také napravili křivdy, kterých se Gato dopustil a lidé je za to milovali. Nejhorší na tom bylo, že nemohl nic udělat. Změna vedení byla provedena oficiálně a se všemi nezbytnými dokumenty. Kakashi tam odvedl dobrou práci.

Navíc Kakashi bral mise, které by byly normálně pro chuuniny. Také věděl o dalších dvou C-rank misích, které byly dost důležité. Kdo věděl, kolik dalších už jich provedli? Vyžadovalo to trohcu šťourání, ale podařilo se mu získat jména členů Týmu 7. Uchiha Sasuke, poslední přeživší z Konožského nechvalně známého klanu, ale ten kluk nebyl jako většina jeho příbuzných. Kakashimu, zdá se, povedlo se zkrotit jeho aroganci a trénoval toho kluka, aby se nespoléhal na Sharingan. Byl také nebezpečný komukoliv pod úroveň vyššího chuunina.

Haruno Sakura, vyrostla jako civilista, podle všeho má nadání jako medik s náznakem v genjutsu. Za čtyři měsíce v týmu ošetřovala většinu běžných zranění. Navíc byla přibližně na úrovni vyššího gennina. Definitně Kakashiho vliv.

Naposled Uzumaki Naruto. Nikomu se nepodařilo získat jeho fotku. Jako kdyby nechtěl, aby znali jeho tvář takhle brzo. Proč by to nechtěl? Všichni starší pět-a-třiceti let znali Uzumaki klan a jejich specializaci ve Fuuinjutsu. Podle toho, co jeho fuuinjutsu specialisti vyčetli z mostu v Nami, ten kluk byl opravdu dobrý. Expert vysoké úrovně, aby byl přesnější. Pečetě na mostě byly opravdu působivé. Navíc zabil Sansetsu Ichikawu. Ale nebylo známo, jestli Kamizuri Mikiko zemřela rukou Naruta, nebo Kakashiho. Jediná věc, která jej opravdu trápila, byla, jak se podařilo Konoze jej takhle dlouho skrývat?
_____________________________________________________________________

Hokage seděl na právě svolaném setkání Rady. Pobaveně se podíval se na členy. Čtyři měsíce intenzivní čistky začínalo přinášet ovoce. Už se nemusel vypořádávat s tolika nesmyslnými žádostmi, obchodníci, kteří si zvýšili ceny, platili ještě vyšší penále, Akademie byla také ve schopných rukou a Civilní část Rady byla redukována asi o třetinu, zatímco jim bylo dovoleno rozhodovat jen o záležitostech, které se týkaly civilistů.

„Hokage-sama, je pravdou, že chcete během chuuninských zkoušek odejít do důchodu?“ zeptal se civilní Radní vypočítavě.

„Ano, je to pravda. Už jsem toho zažil a vykonal dost a chtěl bych jít do důchodu konečně relaxovat. Našel jsem dobrého následníka a ohlásím jej těsně před zahájením chuuninských zkoušek.“ Řekl Hokage.

„Proč nám to neřeknete hned?“ zeptala se Haruno Isami.

„Mám své důvody. Můj následník má ještě něco na práci, a než se ujme velení, tak by je chtěl mít za sebou. Během počátku chuuninských zkoušek by se s nimi měl vypořádat.“ Řekl neurčitě Hokage.

Se svou volbou slov nedal nikomu, kdo nebyli Danzo, Shikaku a Neko vůdce ANBU, šanci dozvědět se jméno, ani vodítko ke jménu. Mnoho by předpokládalo, že by zvolil Jiraiyu. Ten byl znám po všech zemích. Také vylo známo, že měl na starost širokou škálu špehů a musel nejprve vytrénovat svého nástupce.

„Když už jste zmínil Chuuninské zkoušky. Zúčastní se také čerstvé týmy?“ zeptal se Danzo, a dal tak možnost Hokagemu odvést pozornost Civilní části Rady od předchozího témata a jejich hlučné debaty.

„Podle zpráv od Týmů 7, 8, a 10, soudím, že by tou dobou měli být daní genninové připraveni na postup v kariéře. Kakashi, Kurenai a Asuma zaznamenali obrovské zvýšení schopností jejich svěřenců. Ve finále bychom měli být schopni uvést dost členů našich nejvlivnějších klanů veřejnosti. Tento ročník se vyvedl. Gai mě také informoval, že má v úmyslu zapsat svůj tým.“ Odpověděl Hokage.

„To je dobře vědět Hokage-sama.“ Řekl Hiashi, který jen doufal, že jeho dcera nezesměšní celý klan.

„Slyšel jsem, že Uzumaki je docela expert ve Fuuinjutsu.“ Řekl zástupce Kurama klanu. „Je to pravda?“

„Ano, to je. Narutova úroveň byla potvrzena Jiraiyou pár měsíců zpět, když se stavil ve vesnici. Není to ale žádné překvapení. Přece jen má Uzumaki krev.“ Řekl Hokage.

„Jak to ale dokázal? Ve třídě byl šaškem, nejhorším z nejhorších!“ křikl jeden podsaditější člen Civilní Rady.

„Tajné samostudium. Není zrovna těžké získat materiály a začít. Akademie obsahuje základy tohoto zaměření, jen většina genninů nemá zájem učit se tohle složité a dost nebezpečné odvětví. Většinou se zaměřují jen na Nin-, Gen- a Taijutsu, možná pár pohybů a triků v Kenjutsu.“ Informoval je Shikaku. „Naruto ale měl vyčistit několik pokojů po svém vtípku, takže přístup ke knihám měl. Stačilo mu, aby si jich pár nepozorovaně půjčil a mohl tak studovat, aniž by o tom někdo věděl. Myslím, že jeho prvním záměrem bylo, aby Fuuinjutsu mohl použít během svých eskapád.“

Mnoho členů Shinobi Rady jen přikývlo. Věděli, jak dobrý Naruto byl. Své schopnosti dokázal skrýt velmi dobře. Všichni také věděli, že jeho povýšení bylo jen otázkou doby, než získá potřebné zkušenosti. Všichni ninjové také drželi oko na bingo knize. Naruto už tam byl také. Dostal se tam ihned poté, co se dostaly ven novinky o tom, jak byl Gato svrhnut, zemřel Zabuza a ninjové z Iwy.
Podle Kiri byl Naruto C-rank a podle Iwy zase B-rank. To také proto, že nikdo vlastně nevěděl, které protivníky zabil on, a které zase Kakashi. Pravdu se od těch dvou dozvěděl jen Hokage a ten mlčel.

Bývalý Kiri tým byl v konečné fázi výslechu a zatím to vypadalo, že se přidají ke Konoze. Pro vesnici by bylo skvělé, kdyby získali tři nové Kekkei Genkai. Civilní Rada to zatím ale nevěděla. Jen by se snažili vnutit jim ženy, které by sami podlatili, aby získali kontrolu nad klanem, který by se snažili silou zvětšit. To Hokage nechtěl dopustit. Ne že by měli tuhle pravomoc, ale dost často je ještě chytaly staré zvyky a Sarutobi nechtěl, aby se s nimi musel Kakashi denně vypořádávat.
___________________________________________________________________

Naruto, Sasuke a Sakura byli se svým senseiem na cvičišti. Od doby, co byly odhaleny Narutovy skutečné schopnosti, tak se dva zbylí genninové vrhli do tréninku s ještě větším nadšením. Naruto dokonce uznal, že Sakura už nebyla zbytečná. Dokázala se vypracovat ve slušnou kunnoichi úrovně vyššího gennina a byla na dobré cestě stát se slušným Iryoo-nin. Co se vrátili z mise do Nami no Kuni, ve veškerém svém volném čase studovala svitky pojednávající o vytváření medicín, antidot a jedů. Knihu Anatomie znala nazpaměť i nazpátek a každý týden, kdy Naruto a Sasuke pracovali na svých ninjutsu, ona pracovala v nemocnici a učila se od starších Iryoo-nin jak používat jutsu vhodná pro rychlé ošetření v poli. Kakashi stále držel svůj tým na šílené úrovni fyzického tréninku, ale Sasuke a Sakura nyní měli kontrolu nad svými pečetěmi celou dobu.

Dnes byl naplánován souboj s Týmy 8 a 10. Situace týmové spolupráce. Tým 7 vedl o dva body nad Týmem 8 a Týmem 10 se třemi body. Tým 7 se správně nedal nazývat skutečným Týmem, ale byla to spíše slušně funkční jednotka. Za to byl Kakashi opravdu rád. Pokud si to situace vyžadovala, dokázali vyprodukovat bezchybnou týmovou práci, což udělalo mise značně jednodušší.

Souboje se měly odehrát za hodinu, tak tým skončil dříve, aby mohli něco sníst. Nebyli informováni, jaké cvičení bude v soubojích obsazeno, ale to nevěděl žádný tým, aby nikdo neměl výhodu. Naruto ale věděl, že to bylo spíše k tomu, aby si mezi sebou vytvořili vazby, ale hlavně aby Naruto měl více důvodů zůstat ve vesnici. Musel uznat, že to byla dobrá strategie, byl by raději, kdyby byli ostatní jeho věku blíže k jeho úrovni. Na to ale byl třeba čas a trénink. Naruto si lámal hlavu, jak změnit názor Konohy ohledně své osoby už roky. Věděl, že civilisté se změní jen tehdy, když se dozvědí o jeho rodičích. Na civilistech ale nezáleželo, ti nebyli důležití. Klidně mohli hnít v pekle, ale musel by vynechat Ichiraku a Takashima rodiny, ti se mu snažili pomoci. Díky Takashima rodině si mohl dovolit pravidelně kupovat vejce, mléko, zeleninu, které byly normálně dostupné jen v Mizu no Kuni. Někdy si mohl dovolit i sýr. To vše za férovou cenu. Na jejich farmě byl vždy vítán.

Ninjové jej nyní respektovali jako někoho ze svých řad a to se počítalo, protože svému týmu musel důvěřovat, že mu bude krýt záda během mise. Genninem bude nanejvýš dva měsíce, než se zúčastní chuuninských zkoušek. Celá Konoha si šeptala, koho Sandaime zvolí jako svého nástupce. Většina si sázela na Jiraiyu, ale Naruto věděl, že to bude Kakashi, který byl mnohem lepší volba. Byl mladý, byl nejlepším jouninem ve vesnici a co je nejdůležitější, neodcházel z vesnice na dlouhé časové úseky. Jiraiya sice kontroloval svou síť špehů a byl známým Sannino, ale nebyl ve vesnici znám pro svou konstantní přítomnost a nebyl svázán s několika působivými misemi jako osvobození Nami no Kuni.

Pak zde byla mise do Takigakure, kde Tým 7 pomohl Shibukimu, vůdci Taki, kdy se několik zrádců rozhodlo převzít vedení Taki pod svou záštitu. Začalo to jako doprovodná mise, nižší B-rank, ale pak byl tým požádán o vyčištění řeky a tým se zdržel. Zanedlouho nastal pokus o svržení. Pokus měl krátkého trvání. Útočníci, přestože znali Taki nazpaměť a snažili se přemluvit Shibukiho aby je zavedl k Eiyu no Mizu, silné tekutině s vysokými následky, nepočítali se silou Týmu 7. Sakura se starala o lidi zraněné bandity, Sasuke a Naruto se postarali o poskoky a o vůdce se postaral Kakashi. Celý pokus o svrhnutí trval necelých patnáct minut, což nemálo šokovalo Shibukiho. Ten si uvědomil, jakou výhodu by měla aliance s Konohou, zvláště pokud měli takhle silné genniny, kteří právě vyšli z Akademie.

Další takovou misí byla jedna, která je zavedla do Tori no Kuni. Měli eskortovat diplomata, jen aby zabránili assassinaci jejich daimyo a vrátili princeznu, která byla poslána do další země jako zajatec. Naruto jen kroutil hlavu nad tímto způsoben politického vydírání. Dítě by mělo vyrůstat v rodině. To byl jeho názor a ani jej neskrýval. Možná byl nešetrný, ale rozhodně nechtěl nechat ostatní myslet si, že by měl někdo trpět jako ta dívka. Princezna, zdálo se, s ním souhlasila z celého srdce.

Některé další mise nebyly tak důležité, ale i tak pomohly zlepšit pověst Týmu 7 v celé Konoze.

Když tým konečně dojedl svůj oběd, tak přešel na další cvičiště, kde to mělo začít. Protože měli dost času, tak se rozhodli tam dojít po vlastních místo Shunshin, který už se naučili.
_____________________________________________________________________

Týmy 8 a 10 už tam na ně čekali. Navzájem se pozdravili a pak se ztišili, aby slyšeli, co jim chtěli říct jejich sensei.

„Konečně jsme se tu sešli. Dnes nás čeká simulace týmových soubojů. Každý tým dostane oblast, kterou bude muset bránit. V oblasti bude truhlička s důležitou informací. Tyhle truhličky nesmí být odebrány ze svých míst. Ostatní dva týmy budou mít za úkol vzít vaši informaci. Když získáte všechny tři části informace, dostanete kód, se kterým otevřete sejf, který je skutečným cílem vaší mise. Obsah toho sejfu nám přinesete. Na strategii máte půl hodiny, najděte vlastní truhličku a dohodněte se na celkovém postupu mise. Dokud nedostanete signál, že můžete začít, nemáte svolení vstoupit do oblastí ostatních týmů. Hodně štěstí.“ Řekla jim Kurenai.

Každý tým si vzal mapu a utíkal do své oblasti. Tým 7 dosáhl své oblasti a Naruto rychle vytvořil desítku klonů, aby našli truhličku.

„Jaký je plán?“ zeptala se Sakura.

„Nejprve potřebujeme informaci, kde mají své truhličky další týmy. Tím se budeme ale zabývat, až my najdeme naši. Jen je škoda, že s naší nemůžeme hnout. Bylo by jednodušší ji chránit, kdybychom se s ní mohli pohybovat.“ Řekl Sasuke.

„S tím bychom mohli něco udělat. Bude nám stačit jen dobrá návnada, a pokud to půjde, vytáhnout informaci. Dále se pokusíme otevřít sejf i bez správného kódu. Nikdo neřekl, že na otevření musíme mít správný kód.“ Řekl Naruto.

„To dává smysl. Musíme si projít parametry mise a využít příkazy naplno a bez porušení.“ Uvědomila si Sakura. „Můžu použít genjutsu okolo opravdové truhličky a udržet ji ukrytou co nejdéle. Pak bychom možná mohli použít několik dalších genjutsu na kopie truhličky a ještě více je zmást. Pokud by si všimli, že genjutsu je jen na jednom místě, okamžitě jim to dojde. S více možnostmi si nebudou jistí.“

„Dobrý nápad. Ale opravdové místo ukryjeme obyčejnými prostředky a zbytek pokrýt genjutsu. Takže pokud se jeden tým náhodou dostane k opravdové truhličce, bude to týmu trvat déle, než ji najdou, u genjutsu by si lehce našli zdroj. Tím bychom získali další časový náskok.“ Řekl Sasuke.

„Výborně. Pošlu pár klonů s Henge k dalším týmům, aby se dostali do dalších oblastí, jakmile se ozve signál. Snad se nám je tak podaří vysledovat a najít tak jejich skrýš a strategie. Jakmile najdeme jejich skrýše, opustíme naši opravdovou truhličku, a co nejrychleji získáme jejich. Možná se nám podaří obsah truhličky odebrat, nebo zničit jakmile si to přečteme. Pak zopakujeme náš postup ke skrytí ostatních truhliček. K testu nemáme časový limit, tak to můžeme využít. Pokud překazíme ostatním týmům získání zbylých informací, tak to můžeme vyhrát.“ Shrnul strategii Naruto a zbylí dva jen přikývli.

Jeden z klonů se pak zrušil a Narutovi hlavou problesklo místo ukrytí.

„Jdem na to.“ Řekl Naruto a skočil na stromy, Sasuke a Sakura ihned za ním.
_____________________________________________________________________

Všichni zaslechli signál, kterým mise začala. Ti, kteří měli možnost se vplížit do nepřátelského území už odstartovali své plány. Shino poslal své brouky, Naruto zamaskované klony a Ino se převtělila do myši a špehovala, zatímco Shikamaru a Chouji hlídali její tělo. Ukázalo se, že Shino a Naruto měli nejlepší šance na výsledek, protože měli větší počet špehů. Na rozdíl od Týmu 7, Tým 8 nedokázal vytvořit tolik falešných míst.

Sasuke, který byl po Narutových klonech informován, se vydal, kde byly pravděpodobné úkryty Týmu 8 a lehce prohlédl genjutsu se svým Sharinganem a lehce by si zapamatoval informaci uvnitř. Naruto a Sakura mezitím úspěšně rozptylovali Tým 8, aby se Sasuke dokázal úspěšně vrátit, zatímco u sebe měli jeden Kage Bunshin, který s pomocí Henge vypadal jako mladý Uchiha.

Uchiha se proplížil do blízkosti ochránců truhličky. Použitím nějakého jutsu by se lehce prozradil Hinatě s jejím Byakuganem, nebo Shinovi s jeho brouky. Strážci, Kiba a Akamaru, byli lehce zneutralizováni s pomocí jehlic pokrytých jedem na spaní. Měli být mimo asi deset minut. Naruto byl v plížení mnohem lepší než Sasuke, ale obyčejným genninům se dokázal lehce schovat. Zvláště s přídavným tréninkem, který podnikl, aby se jakžtakž přiblížil k Narutovi. Předpokládali, že Shino by jednoduše pokryl oblast brouky, aby se zbavili klonů. Dávalo by to smysl, že by se Naruto a jeho klony pokusily získat informace, zatímco Sasuke by byl rozptýlením.

Na území Týmu 10 byly věci trošku jednodušší, protože nikdo z nich nebyl senzor, nebo stopař. Narutův klon se jednoduše proplížil hustým křovím kolem Shikamaru a Choujiho. Ino byla stále mimo, díky použití svého jutsu. Klon si všiml několika pastí okolo truhličky. Myš by se tam jehce proplížila, čehož klony okamžitě využil pomocí Henge. Ti dva si nikdy nevšimli, že se ‚myš‘ proplížila okolo každé pasti, po krátké chvilce překonala zámek a dostala se do truhličky. Tam si transformovaný klon přečetl informaci, kterou si vryl do paměti. Pak se zrušil a vzpomínky se dostaly k originálu.
____________________________________________________________________

Sakura bojovala s Hinatou a snažila se jí zabránit, aby se dostala příliš daleko do jejich území. To by pak lehce rozpoznala návnady. Jejich rozhodnutí, aby to udělali složitější cestou, se teď vyplácelo. Sakura také už měla způsob, jak se vyhýbat Hinatiným úderům Jemné Pěsti. Pomohl jí v tom její výcvik medika. Vyhnula se každému úderu, který se pokusila Hinata udělat a pak ještě sama zaútočila svými Chakra skalpely, které se nedávno naučila. Viděla, co se svou verzí dokázal Naruto a to jí stačilo k rozhodnutí, čím se bude sama bránit. Medik nesmí padnout, jinak by nebyl nikdo, kdo by po boji vyléčil tým. Tím pádem se většina jejího tréninku skládala z vyhýbání se vrženým věcem. Kakashi z ní udělal opravdu těžký cíl. To ale neznamenalo, že Hinata byla lehký soupeř. Obyčejně plachá a nejistá členka Hyuuga klanu, se od Akademie rapidně zlepšila. Sakura věděla, že kdyby ji Hinata dokázala udeřit byť jen jednou, měla by velké problémy.

Naruto a Shino mezitím bojovali a každý z nich se snažil získat výhodu. Naruto věděl, že Shinovi brouci se orientovali podle pachu a tak vytvořil několik pastí feromony imitující samičku. Tím pádem musel Shino převzít kontrolu a potlačit instinkty jeho brouků, což jej stálo koncentraci a chakru navíc. Tuhle nevýhodu ale lehce vyrovnával srpem na řetězu. Od té doby, co jim Naruto poradil, co by mohli přidat do svých stylů, tak silně zapracovali přesně podle jeho rad. Ukázalo se, že Shinovi seděl srp na řetězu, který používal se smrtelnou přesností. Hinata se od Kurenai naučila mnoho genjutsu a taktéž několik jutsu od Kakashiho, když si prohodili senseie na celý týden, aby se naučili také něco z ostatních specializací. Kakashi se specializoval na jutsu, Kurenai na genjutsu a Asuma na zbraně. Naruto byl opravdu šťastný, že se jeho kolegové snažili růst silnější. Také ale věděl, že se ve světě nacházely smrtelní protivníci, čekající jen na menší cuknutí Konohy, aby mohli zaútočit.

Naruto v ROOT našel, že se zformovala skupina S-rank shinobi, zahrnující Uchiha Itachiho, a brala vysoce hodnocené mise pro vesnice jako Iwa a několik menších, které si nemohly dovolit trénovat silné ninji, nebo jednoduše neměli talent. Pokud by se tahle skupina někdy rozhodla zaútočit na některou z velkých vesnic, daná vesnice by měla velký problém.

Sasuke se do boje připojil ihned, co se vrátil ze své ‚mise‘, a zaplnil místo po jednom z Narutovýh Kage Bunshin. Společně přinutili Shina a Hinatu z ústupu. Sasukeho s těží viditelné kývnutí, znamenalo, že získal informace, které potřebovali a mohli pokračovat v plánu.
______________________________________________________________________

Nebylo to tak jednoduché, jak doufali. Sice bylo jednoduché získat informaci od Týmu 10, Shikamaru očividně přišel s plánem, jak zmást jakýkoliv tým, který by dostal informaci před nimi. Naruto měl ale dobrý protiplán. Shikamaru byl omezen vzdáleností svých (Stínových) jutsu, hlavně díky svým nízkým chakra rezervám. Naruto proto nechal několik svých klonů, aby byly chyceny do Shikamarovy pasti, zatímco on, Sasuke a Sakura se stáhli do bezpečí a vyhráli by danou situaci. Sasuke kryl klony s dálkovými útoky před Týmem 10, čímž donutil Choujiho, aby zústal příliš daleko na použití svých technik. Ino neměla téměř žádné útočné techniky mimo své kunaie a shurikeny, kterým se Sakura lehce vyhýbala.

Naruto, který měl nejvíc zkušeností v otevírání sejfů, si dal kód lehce do kupy a použil jej k otevření truhly. Vevnitř byla sada svitků se symboly elementů. Pro každý z hlavních elementů jeden. Vytáhl je a zavolal na své spoluhráče, aby se dostali k jouninům a ukončili tuhle simulaci. Tým 8 se nyní nacházel tam, pokoušející se pomoci Týmu 10, aby zabránili Týmu 7 k výhře. Bylo těžké bojovat tři proti šesti, ale Týmu 7 se nakonec podařilo bezpečně dostat svitky na určené místo.

„Výborně Týme 7, vyhráli jste tohle kolo.“ Řekl Asuma, jakmile byl tým v bezpečné zóně.

Tři genninové Týmu 7 vykazovali tři různé fáze vyčerpání. Naruto vypadal, jako kdyby ani nebyl ani zadýchaný, což bylo vzhledem k jeho kondici a výdrži pochopitelné. Sasuke vypadal trošku hůře a posílal trochu Raiton chakry po svém celém těle, aby spálil poslední vytrvalé brouky ve svém oblečení. Sakura vypadal nejhůře, ale měla nejméně zranění.

Konečně dorazily další dva týmy. Kiba otevřeně upíral svůj pohled na Sasukeho, značka na krku ukazovala, kde byl předtím zasažen jehlicí, navrch nějaké to zranění. Hinatina mikina vypadala lehce pomačkaná a u Shina se ukázalo několik malých pořezání. Ino byla zadýchaná, Shikamaru byl trochu vysílený a Chouji měl modřinu na obličeji.

„V tomto testu jsme nikdy neměli šanci. Naruto by mohl vytvořit tolik klonů, že bychom je nakonec nebyli schopni zvládnout.“ Postěžovala si Ino.

„Měli jsme s tím počítat a spolčit se proti Týmu 7 už od začátku. Pokud bychom společně vyřadili Naruta, Sasukeho a Sakuru, tak bychom se o svitek mohli poprat mezi sebou. Byla by to jediná šance na výhru.“ Analyzoval Shikamaru.

„Máš pravdu. Mít Naruta v týmu byla nečestná výhoda, kterou tým měl.“ Potvrdil to klidně Kakashi. „Takhle jsme se ale dohodli, abyste si to zkusili a zkusili se přes tuto nevýhodu dostat. Nebudete mít vždy výhodu toho, že budete bojovat proti nepříteli, který je maximálně na vaší úrovni. Může se to stát během útoku na tábor banditů, kdy se k nim přidají nějakcí nukenninové, nebo nukenninové sami začnou bandu. Zvláště po začátku těch Kekkei Genkai genocid v Kiri tahle šance značně vzrostla. Trikem je, že najdete protivníkovu slabinu, nebo se pokusíte vytvořit situaci, kterou nebude schopen zvládnout.“

Genninové přikývli. Už věděli, že Naruto byl v podstatě jounin. Nezneužíval toho, ale snažil se jim pomoct svými radami pomalu. Sílili pomalu, zvláště s tím směšným tréninkem na Akademii, když jej porovnali se skutečným ninja tréninkem.

„Naplánovali jsme poslední scénář předtím, než se zúčastníte chuunin zkoušek přibližně za dva měsíce.“ Řekla Kurenai, čímž získala jejich veškerou pozornost. „Tohle bude cvičení, které vás přinutí ke spolupráci – Všichni vs. Naruto.“
Ten vypadal překvapeně.

„Naruto dostane věc, kterou před vámi bude muset bránit. Můžete použít vaše veškeré schopnosti. Úmyslem je simulace scénáře: Špion získal důležitou informaci. Budete muset pracovat společně, abyste danou věc získali. Narutovi je zakázáno použít více jak pět klonů najednou, aby to bylo více realistické. Žádný špion by nebyl schopen se rovnat s jeho chakra rezervami.“ Vysvětlila Kurenai.

„Jak dlouhou dobu budou mít na chycení mě, a jak dlouho mám na přípravu?“ zeptal se Naruto.

„Budeš mít týden na přípravu Naruto. Test začne příští Sobotu. Budou mít pět dní na hon. Hokage byl o tomhle informován, takže se nemusíme bát o žádné vnější vlivy.“ Řekl Asuma.

„Ve které oblasti to proběhne?“ zeptal se Naruto.

„V celé vesnici, vnějších tréninkových oblastech v pětikilometrové vzdálenosti. Nemůžete použít smrtelné metody.“ Vymezil jim pravidla Kakashi. Naruto měl na tváři podlý úšklebek, který přiměl Sasukeho a Sakuru k nervóznímu polknutí. Ten škleb znali. Sliboval hodně bolesti a nesnází.

Poznámky: 

čau
tak jsem tu s trochu menším zpožděním a novým dílem zase Laughing out loud

Překlady:

Iryoo-nin - Medic nin - Medik

Eiyu no Mizu - Hero water - Voda Hrdinů

Tori no Kuni - Land of Birds - Země Ptáků

5
Průměr: 5 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Asamiko-Ai
Vložil Asamiko-Ai, St, 2023-05-24 23:31 | Ninja už: 541 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jestli bude pokračování této povídky? Je to super a byla by škoda skončit v půlce překladu.Smiling

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2023-05-28 19:38 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ahoj, autor tady už přes sedm let nebyl, takže dost pochybuji. Smiling

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele kubork
Vložil kubork, Po, 2014-10-20 11:21 | Ninja už: 4400 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Utírač Udonova nosu

budeš ještě psát ???

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Po, 2014-10-20 16:13 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Lepší otázka by byla: Budeš ještě překládat?
Tuto otázku spíš polož autorovi Laughing out loud https://www.fanfiction.net/u/2149875/White-Angel-of-Auralon
Ale vzhledem k tomu, že před 12. 10. vydal další díl... pak bych řekla že je celkem zbytečná Laughing out loud

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Namikaze Naruto a Hyuga Hinata
Vložil Namikaze Naruto..., So, 2014-08-02 19:45 | Ninja už: 3908 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

daj vedet ako na tom si z prekladom ak este prekladas

Obrázek uživatele Kugo Mitarashi
Vložil Kugo Mitarashi, So, 2014-06-14 17:18 | Ninja už: 4432 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Promiň ale kdy asi tak přidáš další kapitolku ? Už je to skoro 2 měsíce . Já už vážně nemám co číst:/ dokonce i na sanguis.cz přestali vydávat

Obrázek uživatele Choko
Vložil Choko, St, 2014-06-18 21:59 | Ninja už: 4370 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

na sanguis jsem taky přečetl co se dalo.. amren taky nevydává, tady to je zmražení, nevím proč... celkem se nudím když čtu FF potřetí Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele Kugo Mitarashi
Vložil Kugo Mitarashi, Čt, 2014-06-19 10:47 | Ninja už: 4432 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

to jo no už nemám naprosto co číst už znám všechny povídky nazpaměť Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele Jano
Vložil Jano, Ne, 2014-06-01 08:49 | Ninja už: 4495 dní, Příspěvků: 440 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

kedy bude ďalší diel ?

Obrázek uživatele Namikaze Naruto a Hyuga Hinata
Vložil Namikaze Naruto..., Pá, 2014-05-23 21:26 | Ninja už: 3908 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Dalsi dil prosiiiim

Obrázek uživatele NaruSaku4Ever
Vložil NaruSaku4Ever, Út, 2014-05-20 07:43 | Ninja už: 4168 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Je to proste pecka už sa neviem dočkať na ďalší :3

Obrázek uživatele Entery
Vložil Entery, Po, 2014-05-19 23:20 | Ninja už: 3978 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ano tky díky, sice ty díly čtu v Aj, ale fakt nwm co mu tam tak trvá, když už asi měsíc a půl nevišel novej díl
K tutomu dílu musím říct, že je skvělej a budou ještě lepší, ale k tomu příštímu dílu, kterej sem čet: no nwm co si o něm myslet, ale tak snad to v čj bude lepší v to doufám a hlavně co chci říct : Nepřestávej řekládat !!! Laughing out loud

Ps: Taky zkoušim psát FF, a díky tutomu FF, který mě inspirovalo doufam, že se vám bude líbit. Momentálně jsem ve 3/4 první kapitoli

Obrázek uživatele Akimoto Kuniumi - 国海 秋本
Vložil Akimoto Kuniumi..., Út, 2014-05-20 18:26 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Pěstitel rýže

18.5. přidal další díl, ale taky jsem se lekl, že totho nechal.
Možná je to tak, jak u mě... prostě nemá čas, možná se soustředí na FF, která je mu bližší, možná se zasekl, kdo ví??
každopádně.. mě chybí ještě cca 1200 slov k přeložení, takže bych další díl mohl nahrát zítra, nebo ve čtvrtek..

Obrázek uživatele Choko
Vložil Choko, Út, 2014-05-20 22:24 | Ninja už: 4370 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

mmm.. :3 YES! Laughing out loud konečně budu mít zase co číst Smiling
teď se celkově ty FFka tak nějak zasekly Smiling tady se nic nevydává, Amrenovi se moc nechce, protože má slabý počty komentářů a na Sanguis co čtu tak taky je to moc málo frekventovaný to přidávání Smiling

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2014-05-22 14:39 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Hm, ty neznám, díky za tipy Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Jano
Vložil Jano, So, 2014-05-10 15:19 | Ninja už: 4495 dní, Příspěvků: 440 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

už aby bol ďalší

Obrázek uživatele Akimoto Kuniumi - 国海 秋本
Vložil Akimoto Kuniumi..., Út, 2014-05-13 16:07 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Pěstitel rýže

pracuje se na něm, ale minulý týden jsem měl 4 zápočtové písemky a tento týden jsou tu ještě dvě, následuje zkouškové
budu se snažit nahrát co nejdřív.. Laughing out loud

Obrázek uživatele bringina
Vložil bringina, Út, 2014-04-29 16:23 | Ninja už: 4948 dní, Příspěvků: 125 | Autor je: Recepční v lázních

tenhle díl byl víc než zajímavý, a vzhledem ke konci, příští bude ještě lepší... jen tak dál Smiling tohle ffko by si zasloužilo vlastní anime Laughing out loud

Obrázek uživatele ArigatoDF
Vložil ArigatoDF, Ne, 2014-04-27 11:53 | Ninja už: 3952 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Pěstitel rýže

No vypadá to že další díl bude víc než zajímavý...xDD

Můj sen je sen a ten kdo tvrdí, že sny jsou od toho, aby se plnily, tak ten lže víc, než samotné peklo.

Tuto větu vytvořila camelia, v povídce Když andělé pláčou.Proto mé uznání.

Ne každé zlato třpytívá se,
ne každý, kdo bloudí, je ztracený.
Stáří, když silné je, neohýbá se,
mráz nespálí hluboké kořeny.

Z popela oheň znovu vzplane,
ze stínů světlo vzejde náhle;
až zkují ostří polámané,
nekorunovaný zase bude králem.

Obrázek uživatele Akimoto Kuniumi - 国海 秋本
Vložil Akimoto Kuniumi..., Ne, 2014-04-27 19:57 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Pěstitel rýže

no to je Smiling
ale taky je asi o polovinu delší .. Laughing out loud

...Loading - 3%... Please Wait... Laughing out loud

Obrázek uživatele Mephisto-san
Vložil Mephisto-san, Pá, 2014-04-25 21:54 | Ninja už: 4778 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

parada uz se mooooc tesim na dalsi dilek mohl by bejt fakt super byla to delsi doba ale ja stale cekal a doufal ze si s tim uz nesek Laughing out loud jen pokracuj je to super a dekuju Laughing out loud

Obrázek uživatele Choko
Vložil Choko, Čt, 2014-04-24 23:17 | Ninja už: 4370 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

bezva že jsi to přeložil :3 číst to s mým skillem angličtiny je fakt nudný a nezáživný, když musím vynechat děj, protože je tam moc složitejch věcí na přeložení Laughing out loud
doufám že budeš mít víc času i nálady na překlad a budeš na nás vzpomínat častěji Sticking out tongue

Obrázek uživatele mr.viper
Vložil mr.viper, Čt, 2014-04-24 20:54 | Ninja už: 4052 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

Moc ti děkuji, už jsem se začínal bát že už další díl nepřeložíš, ale moc díky.

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Čt, 2014-04-24 19:43 | Ninja už: 6086 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

další parádní dílek Smiling už se moc tešim na pokráčko Laughing out loud

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2014-04-24 19:26 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc děkuji za překlad, sice čtu v aj, ale nikdy není naškodu si předchozí kapitolky osvěžit. A navíc v rodném jazyce? Perfektní. Těším se na příště Smiling

Ach ten sentiment...