Láska z Konohy 17 - Noc
Vyskočila som, akoby ma pichli vidlami do zadku.
„Vypadni, Deidara!“ Tak naštvaná som už dávno nebola.
„Ale, prestaň robiť cirkus.“ spokojne zapriadol a zavrel oči. Neuveriteľné!
„Počítam do troch.“
„Kým sa na mňa vrhneš, hm?“ Zaťala som päste a pokúsila sa ovládnuť.
„Prisahám, že keď nevypadneš...“ Nadvihol sa a oprel sa o lakeť.
„Môžem vypadnúť, ale potom mi nechoď plakať, keď sa ti v noci niečo stane, hm.“ Prevrátila som očami. Čo má teraz za lubom?
„Keď tu budeš, niečo sa mi stane! Buď ma z teba porazí, alebo...“ Znova sa uškrnul.
„Viem na čo myslíš. Ale práve pred tým ťa mám v úmysle chrániť.“ No jasné.
„Pozri, neviem o čo ti ide, ale ak okamžite nevylezieš z tejto izby, už z nej nevyjdeš nikdy.“ Oprel sa o lakte a pozrel na mňa.
„To by mi až tak nevadilo.“ Zavrela som oči a zhlboka sa nadýchla a vydýchla. Tento človek ma vážne štve. S každým sa len zahráva a neberie veci vážne. Okej, to nie je celkom pravda, lebo ma sem, koniec koncov, priniesol. Mohol ma tam len nechať, aby ma tí ninjovia odvliekli alebo zabili. Očividne som cennejšia ako som si myslela.
„Asi sa ťa nezbavím, čo?“
„Nie.“ spokojne pokrútil hlavou a znova sa zamrvil.
„Ak dôvodom nie je niečo... Ehm... Tak prečo si sa naraz rozhodol drzo si uzurpovať moju posteľ? Mimochodom, okamžite z nej zlezieš, to je ti, dúfam, jasné.“
„Teda, nečakal som, žeby si ma odmietla.“ ironicky sa zasmial. „Ale mala by si vedieť, že z tejto postele ma nič na svete nedostane, hm. Možno iba...“
„Čo?“ Usmial sa a nadvihol jedno obočie. Čo je s tým jeho úškrnom?
„Mám to vysloviť? Stavím sa, že by si sa červenala. Ale dobre. Najprv by si ma mohla po...“
Prásk!
Povolili mi nervy a jednu som mu vrazila. Skotúľal sa pri tom z postele tak som to rýchlo využila a rozvalila so po čo najväčšej ploche. Uškrnula som sa. Tak kto teraz vyhral?
Postavil sa šúchajúc si čeľusť. Nevyzeral veľmi nahnevane, mala som pocit, že mi to dovolil.
„Na toto sa veľmi zvyknúť nedá, hm.“ Rozosmiala som sa, ale po chvíli ma smiech prešiel. Spomenula som si kde som a čo tu robím. To nie je veľa dôvodov na smiech.
„Vypadni.“ zamrmlala som a obrátila sa mu chrbtom. Znova som mala svoju zvyčajnú zlú náladu.
Ozvalo sa žuchnutie a posteľ sa so mnou zavlnila.
„Si hluchý?“ zavrčala som.
„Áno.“ Čo s ním? Možno keby som ho nejako vyplašila...
„Deidara?“ zašepkala som. „Mám svoje dni, takže byť tebou, rýchlo by som z tejto postele vypadla.“ Tak, toho sa chlapi boja, či nie? Aspoň dúfam.
„Klameš.“
„Nie, neklamem.“
„Ale áno.“ počula som, ako sa uškŕňa. „Chceš ma stadiaľ vyhnať.“ Otočil sa ku mne. Aspoň som k nemu obrátená chrbtom.
„To sa ti nepodarí.“ zašepkal mi do ucha. Zo zvláštneho dôvodu mi však jeho prítomnosť až tak nevadila...
- - -
Milujem ju podpichovať. Stále tak smiešne zareaguje, je naozaj zábava ju pozorovať. Ale všetky tie veci, čo som hovoril, by som nikdy neurobil. Nemôžem sa jej dotknúť. Takto...
Prečo?
Doteraz som s tým problém nikdy nemal. Ženy som si vedel podmaniť jediným bozkom. Ale čo by sa stalo, keby som pobozkal ju?
Ležala bez pohybu chrbtom ku mne. Ja som si nemohol dovoliť spať.
Sledoval som ju dnes večer veľmi pozorne a rovnako aj Hidana. Jeho pohľady sa čoraz častejšie upierali na ňu a v tvári mal hladný výraz. Bol som si istý, že práve dnes zaútočí.
A vlastne... Budem na ňu musieť dávať pozor neustále. Nielen dnes. Vzdychol som si.
Bol pokoj. Katema potichu oddychovala.
„Som fakt debil.“ zamrmlal som si popod nos. Hidan sem nepríde, urobil to len preto, aby ma vyprovokoval. A to sa mu podarilo dokonale. Stratil som hlavu a teraz ležím s Katemou v posteli... Mal by som si dať pohov. Áno, nechám ju tu a dvere zabezpečím ílom.
Potichu som sa posadil a pozrel som sa na ňu. Dlhé tmavé vlasy padajúce na vankúš, strapaté ako vždy. Chytil som medzi prsty jeden prameň a postupne som si ruku ponoril hlbšie do jej vlasov. Naklonil som sa bližšie. Čo by sa stalo, keby som pobozkal ju...
„Čo to stváraš, dievčatko?“
Posmešný hlas ma vytrhol z... Nuž, z toho čo som robil a okamžite som sa otočil, hoci som vedel kto to je.
„Ty si si naozaj myslel, že keď sa jej nasťahuješ do postele nechám to tak?“ Strelil som pohľadom po Kateme, ale tá spala ďalej. Zamrnčala a pretiahla si perinu cez hlavu. Znova som zabodol pohľad do Hidana. Nervy som mal napnuté na prasknutie.
„Neopováž sa jej dotknúť.“ precedil som cez zaťaté zuby. Vstal som a postavil sa priamo pred neho. Len sa uškrnul.
„Drž p***." Úškľabok sa mu z tváre vytratil. "Mne nebude rozkazovať nejaký poondiaty skrčok.“ Už-už som sa na neho chcel vrhnúť, ale zozadu z izby sa ozvalo ďalšie zamraučanie.
„Vypadni.“ zavrčal som.
„Jasné.“ Hidan ma sotil dozadu až som takmer stratil rovnováhu. To nemal robiť...
- - -
Vyskočila som z postele a okamžite ich oboch chytila do zovretia tieňov, ktoré mesiac vrhal na dlážku. Nespala som. Už zopár minút som bola hore a počúvala. Stále som cítila Deidarove prsty v mojich vlasoch.
„Čo vám dvom debilom preskočilo?!“ skričala som. „Vypadnite a okamžite!“ zazrela som na Deidaru. „A ty sa tu už neukazuj.“
Uvoľnila som tlak a pustila ich. Prečo som ho sem vôbec vpustila?
„Nepotrebujem ochranu.“ zasyčala som na Deidaru. Chvíľu na mňa hľadel a potom sa otočil a zmizol. Niečo ma v hrudi zabolelo. Pozrela som na Hidana.
„Choď spať, zombík.“ Akoby ma nepočul, vykročil priamo ku mne. Naštvane som stála uprostred izby a keď došiel až ku mne, zagánila som na neho.
„Mám ťa vykopnúť osobne?“ Ústa sa mu roztiahli v širokom úškrne, ruky mi položil na boky a pritiahol si ma.
„Pusti ma!“ Rukami som sa mu zaprela do hrude, ale veľmi som si tým nepomohla. Jeho telo začalo reagovať a ešte viac si ma k sebe pritlačil. Dlane mi presunul na zadok.
„Netrep debiliny a uvoľni sa.“ Na chrbte som pocítila studený pot. „Nechceš? To ti nepomôže.“
Sotil ma na posteľ a ruky mi pritlačil k matracu. Stuhla som. Minule... Nevedela som sa ani pohnúť, strach ma úplne paralyzoval a tieto pocity sa vrátili ako bumerang. Rýchlo musím niečo spraviť, kým nebude neskoro.
Uhryzol ma do krku a očividne si to užíval, pretože vydával spokojné zvuky, z ktorých mi bolo zle. Triasla som sa a pokúšala sa vyslobodiť. Ruky mi stále tisol k matracu a jeho ústa putovali čoraz nižšie...
„Zmizni!“ skričala som a z celej sily ho kopla medzi nohy.
„Ku*va!!!“ zreval a zvalil sa na zem, kde sa zvíjal od bolesti. Chytila som dych a posadila sa. Držala som sa za hruď a rýchlo sa vydýchavala, nemohla som tomu uveriť.Ja som...
„Čo sa tu...“ Deidara sa vovalil dovnútra a pri pohľade na môj krk a na Hidana váľajúceho vyvalil oči.
Koľkokrát sa mi to ešte stane, kým pochopím, že niekedy ochranu potrebujem? Som tá najhlúpejšia bytosť pod slnkom! Vyhŕkli mi slzy.
- - -
Z krku jej na hruď stekal pramienok krvi. Hidan ležal na zemi skrútený v klbku a držaj sa za... Ihneď mi došlo čo sa tu stalo. A nikdy som necítil takú nenávisť.
Vrhol som sa naňho a vrazil som mu do brady. Ďalšiu. A ďalšiu. Keby som mal pri sebe zbraň, už by z neho striekala krv.
Bol som úplne bez seba. Niečie ruky ma zozadu chytili a odrthli ma od tej špiny.
„Deidara, prestaň dofrasa, čo sa deje?!“ Pein nabehol do izby. Kisame a Kakuzu ma držali.
„Ty sv*ňa, za toto ešte zaplatíš!“ zreval som. Snažil som sa vyslobodiť, hnala ma len jediná myšlienka. Čo najviac mu ublížiť.
Pohľad mi znova zabehol na Katemu. Sedela tam a ešte stále sťažka dýchala. Na lícach sa jej leskli slzy.
„Čo sa tu stalo?!!“
„Si slepý, dofrasa, veď tento kretén ju chcel znásilniť, hm! To máš ten rinnegan na okrasu či čo, alebo si aj tupý a ne...“
„Ticho!“ Šéf vyzeral naštvane a založil si ruky v bok. Katema si ukryla tvár do dlaní. Teraz už boli v jej izbe nasáčkovaní všetci. "Hidan, je to tak?"
„Ponúkol som jej zábavu, no a keď odmietla...“ Hidan sa ozval zo zeme a pomaly sa staval na nohy. „Povedal som si, že...“
„Teraz okamžite pôjdeš so mnou.“ Ľadovým hlasom ho šéf prerušil a odkráčal. Ten sa s úškrnom postavil a nasledoval ho, aj keď chodil divne. Zaškeril sa na mňa a Kisame ma znova musel chytiť, aby som mu nerozmlátil gebuľu.
„Zaplatíš...“ zasyčal som a vytrhol sa Kisamemu, ktorý mi uvoľnil ruky.
„Dávaj si bacha.“ varoval Katemu žraločí muž a všetci sa vyhrnuli von. Ostal som tam s ňou sám.
- - -
Znovu ma obklopilo ticho a dovolila som vzlykom narušiť ho. Triasla som sa. Čo sa to znova deje?! Nedokážem sa obrániť... Som hrozne slabá. Takmer sa to stalo. Nikdy v živote som nepocítila taký strach ako teraz. Ale hlavne preto, lebo som... Poslala som preč jediného, kto bol ochotný pomôcť mi. Bála som sa, že nepríde.
Keď som ležala privalená na tej posteli, behalo mi hlavou všeličo, ale hlavne, že Deidara by mi toto nikdy neurobil. Síce rozpráva hovadiny, ale takú vec by nespravil. Nikdy.
Niekto si vedľa mňa sadol a objali ma silné ruky. Tie ruky som poznala. Zúfalo som zovrela toho, kto sa za mňa neváhal pobiť.
Po dĺĺĺhom čase som tu znova No, možno nie až tak dlhom, ale predsa Pre mňa to dlho bolo
V prvom rade chcem veľmi krásne poďakovať Sabaku no Tanaris Za obrázok vďačím práve jej a chcem ešte vyjadriť vďaku aj za všetky skvelé komentáre, povzbudenia, jednoducho za všetko! Si super, Sabaku! Si ma nainšpirovala peckovo so ZK :3 Takú chuť písať som dostala
Čo sa týka dielu... Toto je dôvod, prečo si to Deidy nakráčal do Kateminho budoáru ... Z Hidana som urobila riadne hovado. Nemala som v pláne urobiť to takto skoro, ale... Stalo sa Ja len dúfam, že Vás tento diel nevydesí a poviedka sa Vám bude páčiť aj naďalej
Niekto spomínal, že mám hrozne krátke diely To je pravda, a ja sa ospravedlňujem, ale dlhšie to zatiaľ nejde Na každý diel mi vyjdú tak 3 strany, viac nestíham Pardon Ale pokúšam sa to predĺžiť
Ďakujem Vám všetkým za úžasné komentáre k minulému dielu, naozaj som nečakala taký záujem A tie správy... Dočista ma to dojalo A teraz sa bojím, že sa Vám to už nebude páčiť, dosť divné je to
V každom prípade Vám všetkým veľmi veľmi ďakujem! Dúfam, že ste si diel užili (ehm ehm ) a určite budem šťastná za každý komentár a hodnotenie, povedzte čo sa Vám páči, nepáči... To mi pomáha najviac
Fu, dosť dlhé poznámky
Mise L3:
Tak jo, nakonec asi zůstane do rána, i když za úplně jiným účelem, než by kdo předpokládál v předchozím dílu. Je to ochránce a zamilovaný jak klučík. Ona už snad taky cítí něco víc, než jen vděčnost za záchranu.
Chudák Hidan Vďaka jeho regenerácii sa mu "zranenie" zahojí, takže si môže Katema kopnúť aj niekoľkokrát denne Ale čakal som, že sa za Katemu postaví okrem Deidaru aj Konan, taký ženský rage by to ešte okorenil
Inak ako vždy, super časť
Podľa mňa už Hidan musí byť sterilný
No vidíš, s tou Konan mi to nenapadlo! Joj morä! Budeš nabudúce moja beta
Dakujem Sui!
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Ten Deidi uplne naľavo ma dostal I'm sexy and i know it:D
Čo sa týka poviedky... Chudák Hidan, z tak úžasnej postavy si spravila takého ***** /-< Ale čo už, prekúšem to čo sa týka Katemy, nemám rada ľudí, čo sa hrajú na veľkých hrdinov, takže teraz budem zlá, ale tak ti treba Yo, a Deidi je sladký, ale to on vždy^^ Keep up the good work!
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
Ten obrázok je bombový, Sabaku fakt vie robiť takéto vecičky :3 A Deidy je sexy, bez debaty
Ano, Hidan... No, prepáč teda, ak Ti to nebolo po chuti. Necháp ma zle, ja ho mám veľmi rada, ale je to hajzlík
Ani ja nemám rada takých ľudí, zaslúžila si to Moja vlastná postava a ja z nej robím takú... ťunťu
Dakujem za všetko, Nelly :3 Dont worry, I will! :3 I will try, at least
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Super diel
Mám chuť Hidanovi utrsnúť hlavu a napchať mu ju kamsi... Ale Deidara je už úplne super:)))
Katema, tento diel sa ti úplne vydaril Už sa nemôžem dočkať ďalšieho )))
Hidan, chudák, každý by mu len hlavu trhal Najprv Shikamaru a teraz Ty
Veľmi pekne Ti dakujem Akamaru-chan! :3 Veľmi ma Tvoj komentár potešil
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Jejjjjjj, tak som sa na tento diel tešila až som sa dočkala, Jupíííí
Deidara je ultra super dokonalí ako si ho opisa.
Katema pekná rana Hidan je pekne hnusne prasa a totálný debilko.
Sice by som dala práve teraz najradšej poza Uši Kateme ked vyhnala Deidyho.
A to ako chcel Deidy prizabiť (chvalujem aj zabitie a pomalé porcovanie Hidana) bolo sexy hrdinské.
A vdaka tebe dnes asi nezaspim, pekný koniec
PS: Veľmi sa mi tvoj typ pisania PACI!
Každy inak vie vyjadriť čo ma na jazyku či v hlave (fantazii) a tebe sa to darí na 3 stranách, tak mne to úplne stačí.
Zaslužiš si aby každý komentar bol skvelý a plný
Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.
ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453
yukiKATEKA-chan, ja jednoducho milujem Tvoje komentáre! Tak všetko úžasne zhrnieš! :3
Katema by si poza uši rozhodne zaslúžila joj, hlupaňu z nej robím...
Sexy hrdinské porcovanie Hidana To je velice zaujímavá predstava
Dakujem Ti naozaj veľmi veľmi!! Za tento krááááásny komentár, ktorý je skvelý a plný Tvojich slov :3 Naozaj, veľmi ma to povzbudilo a teší ma to nesmierne, skákala som na stoličke ako pečený gaštan na panvici, ked som to čítala Takže vdaka, budem sa snažiť, aby si bola spokojná s príbehom aj nadalej cmuk
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Tú dlžku som spomínala ja a znova som v stave nedočkavosti! -,- Je fakt, že táto FF je proste naozaj super! Chudáčik môj Hidanko. Au.. Vyvíja sa to perfektne. Ako vždy, 5 hviezdičiek. ^_^
You can run, but you can't hide.
FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!
No joo, Tak prepáč ešte raz Hidánek to schytal... Som rada, že sa Ti to páči :3
Dakujem Ti krásne za podporu! :3
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Itariel: Och, dakujem! :3 Som rada, že Ti nevadí tá dlžka Heh, blondínkina popularita vzrástla Samé päťky fasujem, prvýkrát v živote sa tomu teším
Rasto979: Wau, to je veľká pocta pre mňa a veľa to pre mňa znamená Dakujem, budem sa snažiť zlepšiť, aby sa Ti to páčilo aj dalej :3
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Bolo to úžasné Katema a to kusanie do krku no nič každopádne sa mi to veľmi páčilo :3 len nezabudni na to, že Katema ľúúúúúbi Kibu :3 ale inak je to úplne peckové
Juvianova! Kúsanie do krku To pardon, vedela som, že sa Ti to páčiť nebude, ale k Hidanovi mi to ide Neboj šaa, nežabudua šom Ved Ti pošlem dačo potom Dakujem!! :3 *vieš si predstaviť môj rozradostený výraz*
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Čítal som už veľa FanFiction a práve túto sériu som si natoľko obľúbil že vždy hliadkujem kedy bude další diel. Píšeš veľmi dobre a pútavo, dobrá práca 5/5 čo viac dodať...
"Ware ware wa Pain, KAMI DA!"
-=NaruHina & SasuSaku=-
no musím povedať, že ma táto časť totálne odrovnala asi začínam mať "tú blondínku" aj rada je fakt, že tvoje časti sú kratšie, ale sú fakt zaujímave teším sa na ďalší diel 5*
Tí, čo sú spokojní sami so sebou, majú zlý vkus.
Najmúdrejší je ten, kto vie, že nič nevie.
Raz sa mi snívalo, že som motýľom, a teraz veru neviem, či som to ja, čo sníval o tom, že bol motýľom, alebo som motýľ, ktorý sníva o tom, že je mnou.
Ja z vás zomrem! :3 Tie komentáre ma načisto odrovnali, dakujem!
Florence: Tvoje gusto, hm? Trefa! Ani nevieš jaká som rada, že sa Ti to páčilo, lebo mala som obavy a dosť... No jasné, Deidík si nenechá obrábať ženu (nie je to spoiler, lebo ešte som sa nerozhodla s kým ju dám )Susedia asi musia mať pestrý život ked Fňu vydáva poviedky Dakujem Ti za krásny komentár :3 Si skvelá!
Uzumaki_Laira: Jeminenky, ja som tak strašne rada, že sa Ti to páči a baví Ta to! :3 Jeden z najlepších dielov... To by som ani nepovedala, možno som len udrela na správnu strunku Dakujem! :3 Nový dielik neviem jak stihnem, ale vynasnažím sa
Sabaku no Tanaris: Olalá! Mega to neni, mega sú Tvoje poviedky A zaletela som Vám na blog, Ked zafúkal vietor, no dokelu! Excellement! :-* Dakujem Ti za chválu A máš pravdu, v poslednom čase píšem trochu divne, prepáč, ak Ta to miatlo Dakujem za všetko! :3
Karimao Toshika: Správna hlavná postava Hlavné postavy musia byť hlúpe, inak by to bola nuda Nuž čo, je to trúba Tvoj počítač asi musí mať ťažký život Toshika, to Ty si skvelá, a všetci ostatní, bez Vás by to nemalo pointu! :3 Dakujem Ty trdielko, To bol proste peckový komentár, som sa chichotala jak šialená z toho Tvojho zhrnutia Wáááááááááááááááá :3 Chudák moji susedia teraz, majú pekný budíček Dakujem!!!!!! :-* Tu es parfait!
-Mieko-chan-: Neboj, s Kibúšikom-pampúšikom mám ešte nejaké plány, preto som ho nechala nažive Dakujem!
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
To je prostě super! a Katema a Deidara! :3 ale chudák Kiba... Mohl by si taky někoho najít
Můj Instagram s obrázky, které nejsou z Naruta: instagram.com/lucindadraws
Fanart
Fanfiction - velký článek s popisy a odkazy
Až někdy nebudete vědět, co dělat, přečtěte si některou z povídek! (Vůbec se nejedná o reklamu...) A pokud se budou líbit, podpořte můj skromný fanclub
Ty a děkovat? Za co? Já osobně děkuju tobě za tak úúúúúžesnou sérii!!!!!!!!!! Och... Celou dobu si šeptám: " Necho ho tam, nech si tam toho cukrouše!" ...potom -_-": " Ach... já chci bejt na jejím místě..." (jak tam spala vedle něho..) a zase potom...: "Neposílej ho pryč, ty to nechápeš, teď po tobě půjde Hidan!!!" No a jako každá správná postava... POŠLE HO PRYČ... -_-"""" WTF?! Z toho jsem nemohla Jééééžíííš, tohle je božský!!!!!! Pěstma jsem si skoro rozbila monitor, jak jsem napodobovala Deidaru 5********** a do OBLÍBENÝCH, protože TY jsi to rozhodně zasloužíš!!!!!!!!!!!! Opravdu... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! Strhující!
Katema, vôbec nemáš začo. S radosťou .
A teraz k dielu. MEGÁÁÁÁÁ!!!! Úplne skvelý diel. Hidan je taký debilko za akého ho mám aj v reali v anime Katema a Deidy! Katema a Deidy! :3 Tých dvoch chcem mať pokope :-* Rozhodne. Veľmi sa mi páčil dielik. Sem tam som sa strácala v opise situácie, ale možno to bude len mnou Katema máš to za 5* a do obľúbených
Navštívte stránku Zakázaného ovocia! -->
Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/
Je to uplne uplne super a napinave som sa bala ze co zrobi hidan ale nakoniec sa to dobre skoncilo toto je jeden z naj dielov proste super to je a uz sa tesim ked bude novy diel
Kurnik... Nemám slov. Fakt. Presne moje gusto toto, sakra :3 Hidan ako riadne hovädo, to je... proste úžasné Deidara je fajn A dobre dal Hidanovi, kokso
Rinnegan na okrásu... Bože, aby susedia neklopali Strašne sa teším na ďalšiu a ten koniec... Fakt nemám slov
Úžasný diel, jeden z najlepších