Setkání
Vím že to není zrovna úplně nejaktuálnější ale v dílech se teprve setkají takže jsem se tohle rozhodl nakreslit:) doufám že se vám to bude líbit a pište prosím názory co zlepšit atd..
Výsledek
Skóre: 9.3, Hlasů: 23
Vím že to není zrovna úplně nejaktuálnější ale v dílech se teprve setkají takže jsem se tohle rozhodl nakreslit:) doufám že se vám to bude líbit a pište prosím názory co zlepšit atd..
No pěkné, pěkné...myslím, že se lepšíš . Ještě ti poradím - zkus příště ty postavy a věci v popředí vzít silněji, víc na tužku zatlačit, nebo si vzít měkčí, a to, co je úplně vzadu zase ještě víc zeslabit (nebo zvolit tvrdší tužku), docílíš tím větší prostorovosti . Jinak myslím, že ti to jde, zkoušíš to bez předlohy?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Abych pravdu řekl tak bez předlohy je to pro mě sice složitější ale zkouším to.. jinak díky za radu určitě s tebou souhlasím.. ale ono je to dost výrazné ale vyfocené to vypadá maličko jinak.. možná zvolím měkčí tužku ať jsou ty barvy trošku ostřejší..
Keď sa nato tak pozeram naruto je aspon u mna fest spraveny a sasan trochu akoby nedokončeny ale celkovo je to v pohode =)
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]
Pohrát si ještě více se stínováním a bude to velmi dobré.
Můj FC od trotly.Děkuji
jo taky si myslím že jsou tam místa kde to mohlo být lépe vystínované:)
Stále to můžeš upravit a pouze nahrát obrázek znova.Stačilo by ještě to pozadí.
Můj FC od trotly.Děkuji
no pokusím se to ještě poupravit a zaktualizuji to zítra protože to musím vyfotit na denním světle ať je to výrazné