manga_preview
Boruto TBV 15

SHIKA-INO-CHO

SHIKA-INO-CHO

Je to obrázek přímo ze seriálu a když jsem to viděl, hned jsem to musel nakreslit.

Výsledek

++++++----
Skóre: 6.7, Hlasů: 3

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2019-02-13 01:31 | Ninja už: 4398 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

K zařazení - ačkoli ti to asi dalo práci, není potřeba klikat na všechny složky v galerii, co mají v názvu některou z postav na obrázku. Tři postavy už patří do složky „Společné“, a to hned do té první shora, když roluješ seznamem. Ta je uvnitř alba Váš FanArt. Ty další jsou uvnitř alb pro avatary, wallpapery nebo cosplay, zkrátka pro jiné typy obrázků. A když to budeš spravovat, zkus přijít na to, jak obrázek otočit. Dá se to zařídit i tady na Konoze, nebo zkrátka nahrát fotku znovu už otočenou v počítači.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele M4R4610
Vložil M4R4610, St, 2019-02-13 10:32 | Ninja už: 2144 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Pěstitel rýže

Dík za rady. Souhlasím s tebou ohledně těch tagů, ale co se týče rotace, fotka je už počítačem otočená, po uploadu se to takhle otočí.
Všiml jsem si kolonky ROTATION, ale zkusil jsem každou možnost a obrázek vypadá pořád stejně. Taky mě to štve Sad

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2019-02-13 22:04 | Ninja už: 4398 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Dobře, zařazení a otočení jsem ti opravila, teď je to správně. U otáčení obrázku se někdy stává, že se to hned nezobrazí, i když systém si otočení už uložil. Když to upravíš a nevidíš změnu, zkus ještě zmáčknout F5, čímž se ti znovu načte stránka.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele M4R4610
Vložil M4R4610, St, 2019-02-13 22:26 | Ninja už: 2144 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Pěstitel rýže

Ok, díky. Refresh znám, stejně používám mobil (a tam taky vím jak se to používá) akorát mi to nedošlo.