Pro mou lásku
Tento obrázek no není to až tak moc obrázek jako projekt. Dohromady to trvalo čistého času malování přes 15 hodin. (osobně si myslím že okolo 22 hodin). Srdce je udělané z vystřižených tváří postav z Naruta. Zlatá v srdci, simbolizuje zlaté srdce mé milé. Sluníčko znamená, že je moje sluníčko A obrázky v rozích jsou jen na okrasu. Ješte vložím detail těch rohových obrázků. Ohledně těch bílých obdélníků, jsou v nich ukryty básničky, co jsem pro mou milou vymyslel. Proto jsou v schované, aby byla ona ta první kdo je uvidí Omlouvám se za kvalitu, ale nic lepšího nemám. Zítra budu mít foťák tak to přefotím a aktualizuju. Jinak je to velikosti A2 (aspoň myslím) (75cm na 50cm cca)
lepší kvalitu z toho asi už nedostanu
Výsledek
Skóre: 8.8, Hlasů: 6
No tak když to shrnu - líbí se mi, že obrázky nemáš obkreslené, že jsi se snažil udělat je ručně, že jsou podle předlohy mi tu ani moc nevadí vzhledem k námětu. Co mi ale vadí jsou ty uřízlé hlavy, jak tu už někdo zmiňoval . No vyfocené to máš určitě lépe. Příště bych možná zkusila použít nějaké výraznější barvičky, nebo na ty pastelky víc přitlačit, je to takové nevýrazné. Nápad zajímavý, tvá přítelkyně bude asi také zapálený otaku, takže jí to jistě potěšilo . Jo a ještě drobnost - máš to špatně zařazeno, najdi složku Váš fanart a pod ní označ Společné .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
hm ses borec nakonec
http://bleach.gogames.me/ bleach hra
http://nc.games.la/ naruto hry
Naplnuje nás bazni neb nema pevne formy stime ho neb nema pevne formy a tak meč tnul
Je to milé
( ͡° ͜ʖ ͡°)
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Mne len prídu divné useknuté vrchy hláv ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Je to z důvodu velikosti. Kdybych měl zachovat jak obličej tak i vlasy tak by obličej byl extrémně malý Ale taky mi to připadá krapet divné a nepřirozené
No takhle v náhledu to vypadá zajímavě, taky se těším na kvalitnější verzi. Tvoje milá bude jistě potěšena, sluníčko je krásný motiv .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Těším se na finální odfocenou verzi Když jsi si s tím dal, jak tvrdíš v popisku, takovou práci, byla by škoda o něj kvůli velikosti a kvalitě přijít.