Itadakimasu!
Houbařská sezóna v plném proudu, ani se Katsuye nedivím, taková růžovka, to je panečku mls! Jen nesmíte být tou růžovkou vy, jako tady Sakura. Aneb, konečně se jí to kučiose podařilo!
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 33
Houbařská sezóna v plném proudu, ani se Katsuye nedivím, taková růžovka, to je panečku mls! Jen nesmíte být tou růžovkou vy, jako tady Sakura. Aneb, konečně se jí to kučiose podařilo!
Ta krajinka se ti velice povedla, a i když je ubohá Sakurka na obrázku drásána divou zvěří na kusy, tak to vypadá tak mile a idylicky... Varování pro mládež - nezkoušejte přivolat zvíře silnější, než jste sami A i když už jsem ti to psala, tak znovu poznamenám, že s temperami ti to jde opravdu skvěle
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Hotová idylka. Děkuju. Budu se jim tedy věnovat s větší vervou i nadále.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Tohle se mi strašně líbí! Ty "raněpodzimní" barvy jsou úplně úžasný, úplně z toho cítím zářijový sluníčko úžasná atmosféra..
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Tak takýto nápad som tu fakt nečakal ale výborne prekvapil a zaujal takže len tak ďalej a ku kvalite a prevedení netreba nič dodávať to máš zmáknuté už
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Dík šéfe. Ale zmáknuté to zdaleka nemám, jen dodávejte a rýpejte, co vás jen napadne.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Keď niečo postrehnem čo mi príde závažné tak sa zas ozvem
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Jůj, tak ty jsi skutečně vynalézavý vtipálek . První dojem byl sice - háá, dědeček Hříbeček změnil barvu - ty břízky mi evokují ruský venkov, ale je to nádherně namalované, nápadité a skvěle podané, kam na to chodíš? . 10 . Jsem ráda, že jsi tu, tvé obrázky jsou pro mě jako balzám! Hned mám hezčí den...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Inu, do lesa na to chodím přece! Jen teda, ve skutečnosti je to barevně, jak bych to... příjemnější, reálnější. Skener nějak nepobral všechno. A všiml si vůbec někdo, že houbička Sakrůžovka krvácí? Celkem strašidelné!
Nuž, příště to zkusím ještě líp, nepřechvalte mě. Pořád se mi to nějako nepozdává. Ale asi tomu už přicházím na kloub! Děkuju pěkně, jdu vymýšlet další balzámy.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Je to trochu morbidní, to máš pravdu, ale právě v tom je to zajímavé, že je tam ten rozpor - na jednu stranu idylka, na druhý pohled pěkně kruté drámo . Tak si říkám, směla bych tě požádat o obrázek? Moc se mi líbí, jakým způsobem maluješ, je to takové...takové jakoby zhuštěné všechno do sebe. Takový "stísněný styl" . Jak kladeš skvrnku vedle skvrnky. No pokud by ti to nevadilo, tak bych ráda nějakou krajinku. Jakoukoliv, ale normální (ne na Narutovské téma). Ač je to skvělý nápad, tak ten výjev mi k tomu pozadí, které je špičkově realisticky odpozorované, prostě neladí. No, asi napíšu soukromku.... Každopádně supr.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Oj, netrpělivě čekám. No, ještě k obrázku. Je to zvláštní. Vždycky se mi do hlavy vkrade myšlenka, nějaká zajímavá a teď to přenést. Většinou vůbec netuším, co dělám. Mám představu a ta se mění třeba v půlce malování, tak aby mě z toho nepiclo, nějak automaticky se zaměřím spíš na celkový dojem a patlám, dokud to nějak nevypadá. A potom z toho samy od sebe vyplývají souvislosti. Původně třeba neměla vůbec krvácet. Ale asi je to větší zábava, než když člověk ví, co přesně dělá. No a o to větší je pak radost z podařeného díla. Jinak nejsem bůhvíjaký malíř, tohle jsou dlouhé hodiny dřiny a pokusů ale sem s tím návrhem, uvidíme, co se dá dělat.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Tak toto je perfektné!
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
Ten slimákův výraz xDD
Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD
Překrásné dílo. Toto si obdiv opravdu zaslouží.
Wow, dávám za 10
Katsuya je tak roztomiloučká :3
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Ale jen do chvíle, než si člověk uvědomí, co vlastně ten slimák dělá!
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Málokdy se tu objeví něco, co si tu 10 opravdu zaslouží.