RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
DEM TITTAYS
vlasy a obličej dost dobrý, congrats
10/10 wud bang
,,He's not the troll Konoha needs, he's the troll Konoha deserves."
~Prasatko
Vážně krása, hlavně ten obličej! Smekám před tebou
Něco do nudy aneb moje skromná sbírka povídek ^_^
Moje nejnovější FF počiny: Itadakimasu, Otravná manželka
OO
moje oblibena Konaaaaan
Supr nadherna 10 bodu
Obličej se fakt povedl. Klobouk dolů.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Konan má pěkný obličej, ale ty blyštivé světýlka hrozně moc přitahují pozornost, takže zůstává lehce opomenut, což je škoda.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
No teda klobúk (aj všetko ostatné) dolu.
Mne sa naopak nezdá, že by ten hrudník bol nejako prehnane objemný, ak sa zoberú do úvahy plecia a tiene ....
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Wow Moc pěkné, ale jen si říkám, nemá trochu objemnější hrudník? I když, ne že by mi to vadilo
ved Konan ma objem...to nieje Sakura
Taky pravda