Čas
Nezapomínejte, že čas je výmyslem člověka. A i když nám všem zdánlivě plyne stejně, je zas jen v moci člověka s těmi přesýpacími hodinami otočit, nebo je položit na bok. A nebo si takové hodiny vytvořit dostatečně velké! Všechno máme sami v rukou.
...
Je to akryl na plátně, A3. Půl roku mi tu chudák Shukaku ležel na půli cesty, nevěděl jsem, co s ním. Teď mi ho už bylo líto nechávat čekat a nějak jsem se dopracoval ke zdárnému konci. Snad se i ten úmysl podařil.
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 28
Ty bláho! Geniální!! Tleskám. Paráda!!
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Parádička Hromisi! Moc se mi to líbí
''Člověk, který porušuje pravidla, je považován za odpad, ale člověk,
který opustí své přátele, je mnohem horší než odpad.''
(Obito Uchiha)
Ouch... tak mimoriadne vydarené vo viacerých smeroch...
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
"Hmlováci, hmlováci, hmovací..."
"Formace želva!!! Zelená 63... defenzívne!"
"Vlastník Ero-chakry..."
"Beeru-chan a Traktor-kun..." 2011 "Yoruichi"
"Lachtánek"
"Izzy a Firon" "ShAnko a Hay" "Zirdan a Celená"
"Košíčky a Košíčky RR Ružové..."
"Mléčne výrobky"
"Adamantiové játra..."
"Vyblite modrý"
"Hledáni mamuta!"
"Je to chlupaté... je to kulaté... je to mamut!"
"Buzi tým..."
"My sme malé buzničky...
Cinkajú nám rolničky..."
"Hele Džúsiku ty seš úplne na šlupky... vidím te dvojmo!"
"Hele Káááámooo..."
smrdíme až za chatu.
Ho*no jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme.
Když na záchod ráno deme,
celej barák pose*eme.
Na s*ačku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!!
Iron sólo: Sežer bobra, zachraň strom.
Všichni: Itadakimás!!
Do rytmu tu troluje.
Trololo...
Hohoho...
Do superstar ho přihlásíme,
hodně na tom zarobíme.
Své tělo bude prodávat
a my na tom zarábat.
Cornelia ho pooldance učí.
Holky na něj s chutí čučí.
Na trhu vemem párek pum,
uděláme velké bum.
Akatsuki zrušíme,
Do čela Rootu vstoupíme.
Všechno tady překopeme,
nové zvyky zavedeme.
Kunoichi do naha!
Iron z toho zkonává.
Danzo se v hrobě obrací.
Hokage se z toho pozvrací.
VYBLITĚ MODRÁ!!!
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Najviac na tom všetkom stensa mi páči tvoj nápad. A tá nočná obloha s hviezdami je proste top
FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779
Tak tohle bych si s klidem pověsila na zeď. Líbí se mi to celé, i s tou červenou barvou a s galaxiemi. A koukám, že jsi zvolil pro změnu vážné téma a opět je to naprosto neotřelé a působivé. Obávám se, že teď v noci asi do komentáře nic moudřejšího nevyplodím, ale aspoň ti dám desítku.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Starý už jsem, tak cožpak bych se nepodíval!
Stačí říct, a může ti na zdi klíďo píďo někde viset. Já se ho upřímně zbavím rád, mě by tu stejnak jen někde polehával.
Náhodou volím vážné téma vždycky! Když se tedy člověk zamyslí správným směrem.
Nic moudrého nevymýšlej, stejně vím, co by si mi pověděla. Bylo by to určitě pěkné a byl bych vychválen až do nebe!
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Oh, tak toto je fakt dych berúce dielo Naozaj čarovné a nápad je vynikajúci. Ako si tam písal o tom čase, pripadalo mi to, ako keby sa Shukaku rozpadával, lebo už nadišiel jeho čas. Tak ale vzhľadom na to, že jeho presýpacie hodiny sú hore takmer plné, myslela som si zle
No jednoducho je to úžasné. Fakt fajnové :3
Tý jo, další bomba obrázek! Děláte mi radost . Líbí se mi, jak jsi si stále jistější v práci s barvami (skvěle namíchané mimochodem). Je to vidět na každém tvém dílku. Má to větší švih. O nápadu ani nemluvím, ty jsi velký koumák a opět jsi to potvrdil, že to má hluboký podtext. Spojení Shukaka a pískových hodin mě dostalo . I tvůj doprovodný text. Jojo, souhlasím. Jen dvě drobnosti - to pozadí...samostatně krásné - netušila jsem, že se takové barvy na paletě vůbec nalézají, ale trochu nám leze do popředí. Chtělo to možná utlumit ty detailní světélka ku prospěchu celkového vyznění a naopak zkonkrétnit hlavní postavu - démona. A pak ta červená v popředí mi úplně neladí k barvě démona. Spíš to na mě dělá dojem krve než písku (nebo že bych to špatně pochopila ). Jinak ale bomba!!!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Radostí není nikdy dost! Jsem rád a děkuju. No, pozadí bylo dělané kdysi dávno jako první, to ještě měl zbytek umírněnější podobu. Včera v noci jsem to začal dodělávat a nějak mi to takhle sedlo. Abych si to tedy obhájil, chtěl jsem, aby noční obloha plná hvězdokup a hvězdných mračen znázornila takovou nekonečnost, hloubku. Ze Shukaka by se měl sypat písek (a nebo se na něj vrací poté, co přetočil hodiny, kdo ví) a mělo to být ve světle ohně, takže jsem myslel, že by v předu mohl být písek červenější a v pozadí s útlumem ale vzhledem k tomu, že se "z něj" sype, představa jakési krve není vůbec marná, taky mě napadla a pak jsem se asi nějak rozmáchl s červenou. A pravda, že ani mě nějak obloha ku démonovi nesedí, na druhou stranu mi zas přijde prostor s krvavým pískem dole a světélkující oblohou jako zajímavý kontrast (čas nám buď dá svobodu a nebo nás ubije do krve) a na Shukakovi jsou prvky z obou. Toliko asi k tomu, už ho tak nechám.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Luxusní, vypadá to nadmíru epicky a fantasticky. Krásné barvy i myšlenka celého obrázku. Navíc akryl a plátno :3 Perfektní prácička.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Perfecto.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Dát čas do rukou démona, jejda, to by se mohlo zvrtnout. Vypadá to tak magicky díky vysokému kontrastu a zvoleným barvám. Mě naprosto uchvátily hvězdy, mám tahle "malá" nedosažitelná ztělesnění přání hrozně ráda a ty jsi je zvládl tak krásně znázornit. Chtělo by to natočit nějaký návod.
Tvoje obrázky jsou na hodně vysoké úrovni a jsou takové... ukliďnující, občas si prohlížím tvou galerii i jen tak zpětně, takže jen tak dál, prosím.
We live alone, we die alone. Everything else is just an illusion. (Orson Welles)
Obrázek od Som čarovná
Na konci muk je pocit prázdnoty.
Nervy se usadí - jak náhrobky,
strnulé srdce ptá se: "Tos byl ty?
A kdy? Snad včera, nebo před lety?"
Nohy jdou mechanicky vpřed -
šlapou zem, vzduch, či co -
jak dřevěné,
lhostejno, kam -
křemenné štěstí - pro balvan.
Toť chvíle z olova,
jež v mysli zůstává
jak v těch, co mrzli, obraz sněžení:
zprvu chlad - pak ztupělost - pak smíření.
Díky ti. No jo, já mám asi holt takovou povahu. I kdybych chtěl udělat něco děsivého, bude to příjemně uklidňovat... Co nadělám. Ale na druhou stranu dobře pro ty uklidněné.
Návody určitě dělat nebudu, to ať si dělají malíři, kteří to umí a nevědí, co s časem, ten můj chaotický přístup k tvoření by stejně nikomu nepomohl.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
wow nadhera
dostala som šťastie
kúsok som si vzala
zbytok krásnou mašľou previazala
posielam ho tebe
tiež si z neho zober
ak ešte ostane
pošli ho ďalej.