Keňský pastevec Omoi
Tak, ještě jeden obrázek do mise věnovaný všem, které, stejně jako mě, fascinuje ten náš krásný svět a všelijaké rozličné kultury a jejich náplň života. Jak bych si občas někdy přál být tím obyčejným pastevcem kdesi v zapomenutých dálavách, mít jasný a jednoduchý smysl života...
...
A speciální věnování pro naši zadavatelku mise Noledku, já ti přeju, aby ti sluníčko stejně jako tu, statečně svítilo na tvoji cestu, aby si vždycky věděla a měla jasno, kterým směrem se ubrat.
...
Je to akryl a Omoi z oblačné s jeho typickým lízátkem (kdyby někoho sváděla fantazie k něčemu jinému) a k tomu trochu muziky ve svahilštině od mého oblíbeného skladatele, Christopher Tin - Baba Yetu .
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 20
Jedna je z toho odvařená, druhá si pouští větrák, další v tom vidí bombu, sakryš mě se zdálo, že jsem to sluníčko udělal nějak moc silné! Díky všem a děkujeme Noledce za misi, těším se na další!
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
To má tak nádhernou atmosféru, Hromisi, že se na to mohu koukat stále znovu a jenom snít o tom krásném světě na obrázku...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Že? Ten strom s tou žlutou plání - z toho jsem úplně odvařená ...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Tohle je prostě bomba Hromisi!
''Člověk, který porušuje pravidla, je považován za odpad, ale člověk,
který opustí své přátele, je mnohem horší než odpad.''
(Obito Uchiha)
Vždycky znovu mě překvapí, když se mezi fanarty objeví opravdový obraz. Páni. Respekt.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Super nápad, a zpracování taktéž! Krásná práce s barvami, celé to vyzařuje tu správnou atmosféru.
I když spíš než Omoie mi pastevec připomíná Daruie
Juj... to je mi ale pěkná prácička!! *-* Z nějakého důvodu mi to připomnělo film Bohové musejí být šílení
Musím na to neustále zírat, protože jak to postavení člověka a ten člověk sám (lidi jsou fakt záhada světa), tak i ten dobytek je úžasně propracovaný! *-* A i ta savana s nebem za nimi :3 Má to barvy skoro tak teplé, jako letošní léto, že si snad znovu pustím větrák xD Úžasné!
Tak ti řeknu Hromisi...ráno, když jsem to objevila, tak mě to tak nějak dojalo. Jednak pro tu opět nádhernou citlivou a působivou malbu, jednak proto, že Afriku a africkou hudbu vážně miluji. A s tou písní, v překladu "Náš otec", jsi se trefil úplně do černého, je to má nejoblíbenější a taky jí hraju na piáno. Tak si říkám, že je to až nemožné, tolik náhod, jestli jsem se někde o tom nezmínila, protože jsi mě fakt dostal. Moc děkuju za věnování, cením si ho a Tobě na oplátku přeji, abys celý život tak nádherně a nezištně souznil s přírodou, jak se ti to tu podařilo zachytit. Já znám tenhle pocit a vím, jak je těžké v této době normálně fungovat a zároveň moci a umět takhle "souznit" . Lidi to nutí odjíždět do cizích krajů, ale my dva víme, že to není v exotice, ale v umění se dívat a prožívat. Děkuju...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
No není zač! Asi nezmínila a kdyby ano, tak bych si to nejspíš nepamatoval, já funguju tak nějak nezištně, jak říkáš. O to víc jsem za takovouhle velikánskou trefu rád! Ale... podobné smýšlení náhodám přeje. Jak to povídal v jedné naší krásné pohádce pan cestovatel Lustig "Inu, svět je malý a o náhody tu není nouze!"
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Máš pravdu .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Baba Yetuuu!!!!!! Jééj, že to okrem mňa ešte niekto pozná!
Obrázok je super, tvoj typický štýl Nádhera, niet čo dodať a nápad veľmi pekný
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Úžasný obrázek a ty mraky
Kdyby někoho zajímaly moje nové obrázky -> https://www.instagram.com/cassandra_fanart/
Úchvatné...
S radostí bych si tento obraz doma pověsila na zeď!
Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF
No, stačí říct a pošlu vám ho v pořádném rozlišení a můžete tisknout a věšet jako o život. Originál ale uschovám, kdyby si ho vyžádala tady naše Noledka, když je to její mise, je mi líto.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Skutečně bys mi svůj obraz poslal k tisku? Tak to beru! Opravdu jsem nežertovala a ráda bych tento skvost měla na zdi. Takže pokud mohu pokorně poprosit o poslání
Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF
Chci, chci, chci! Ty bys mi ho dal ? Já jsem tak neschopná...musím ti taky nakreslit, namalovat, nebo vysochat něco pořádného...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Moja reč.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Dobrý nápad, vypadá to superně! Provedení, barvičky na jedničku
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show