Under the Impression
Tak zase spamuju Tentokrát takový hokus pokus I když tím návodem jsem se téměř vůbec neřídila, jen jsem si ho přečetla a snažila se to skloubit se svým obvyklým stylem... Nikdy jsem moc takové "nerealistické" věci nekreslila, naopak vždy jasné linie, pokud možno normální stínování, jasné postavy/věci/whatever, takže při tomhle, kde jsem v podstatě začínala od barevných fleků v pozadí, jsem se cítila dost nesvá a neustále jsem se vracela ke svému obvyklému stylu... Na druhou stranu tohle kreslení bylo místy i uvolňující, díky zvolenému úhlu pohledu a taky faktu, že jsem moc nemusila řešit barvy a čmárala si, jak jsem chtěla... (a pak jsem samozřejmě řešila, že ta a ta část není dost výrazná... )
A teď schválně kdo pozná, o koho se jedná
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 7
Tak tieto hókusy póksy ti idú,musím uznať.Najprv som myslela ,že to bude Konan,no podľa toho kabátu som usúdila ,že sa jedná o Anko.
děkuju
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Je to super! Ať žije imprese! Až tedy na tu barvu obličeje, vypadá to, že je jí minimálně hodně zima . A tu spodní linku rtů bych tam příště nedělala. Zvlášť u mladých dětských a dívčích tváří musíš být nanejvýš opatrná u vrásek a stínů aby nepůsobily divně a staře. Ale jen tak dál, krásně ti to ladí, obdivuju, kdo dokáže malovat takhle rozevlátě, neučesaně, volně...mňam!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
díky na ten obličej sem zkoušela použít i nějaké jiné barvy, než klasické obličejové, ale příště asi trochu uberu... zrovna rty jsem asi desetkrát překreslovala a stále mi přijde, že by to šlo líp ale píšu si, méně spodních vrásek.
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Anime-sama: jop, je to Anko
Kyell: fialovou barvu mám ráda a tady jsem ji chtěla nacpat, kam se dalo asi bych to příště měla trochu usměrnit...
Poštolka: díky je to Anko, její složku jsem hledala až pod M a když tam nebyla, šoupla jsem to do ostatních
Palantir: teď jsi mě rozesmál. už to v tom vidím, díky
Kakari: děkuju
Som čarovná: taky díky
BeeSan: já v tom Jennifer vůbec nevidím ale dík
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Hmm, naozaj? Každopádne veľmi vydarené dielko, aj bez uvažovania o podobnosti
Dzn dzn dzn
hmmm... furt nic
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Ja si myslím že je to Jennifer Lawrence alá Anko Mitarashi.
Dzn dzn dzn
Lovely! :33 Veľmi pekné. Strašne sa mi páči, že si použila tento štýl. Vyzerá to tak zaujímavo a veľmi príjemne Naozaj veľmi pekné. Tvár mi príde trochu tmavá, aj keď to má byť tieň.
Dúfam, že budeš čarovať a vytvoríš ďalšie hókusy-pókusy
Tak tohle je hodně povedené Strašně se mi to líbí! Jedno z tvých nejlepších děl, dle mého osobního soudu. Doufám, že budeš takhle experimentovat častěji
Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF
Je roztomilučká, človek by ani nepovedal, čo dokáže - len by sa konečne mala naučiť, že dymovnica nie je na hranie.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Tož zajímavý pokus to je Ztvárnění Ančiny hlavy se mi moc líbí, jenom to pozadí mi přijde, že je až moc divoké a tím poutá větší pozornost, než samotná Anko. Asi bych na něj na tvém místě použila méně rozmanitou škálu barev.
P.S. Pokud se opravdu jedná o Anko, tak ta má ve FanArtu samostatnou složku. Klidně bych ti to přeřadila, ale raději se ujistím, že je to ona.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Náhodou, jako hokus pokus to vyšlo perfektně Dle mě je to Anko, typuji podle barev a účesu, u obličeje už jsem drobet na vážkách Každopádně se mi to velice líbí, je to takové hravé, není to nijak křiklavé, vše na jedné vlně v harmonii, jediné, co mi drobátko kazí dojem, je až moc fialový obličej, který tím pro mě zaniká, kdyby bylo v obličeji drobet méně fialové či světlejší odstíny, mohlo by to zase vypadat jinak ^^
Ale tak jako tak nekritizuji, tleskám
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Anko ? krásny obrázok hmmm možno je tej fialovej na tvári moc ale to nevadí
FC pre Uchiha-Mariko : http://147.32.8.168/?q=node/113404