Největší slabost
Rozhodl jsem se pokusit zachytit povídku od Hatake Sawako-Největší slabost.
proč zrovna tohle? je to jednoduché, protože je to přiběh ve kterem místr umírá v naručí svého žáka.Dojala mě ta představa.
odkaz: https://konoha.cz/?q=node/81961
Výsledek
Skóre: 6.2, Hlasů: 5
Dekuji,příště to bude lepší slibují
Michio-Kun.
Omlouvám se, že hodnotím až takto pozdě... všimla jsem si obrázku už při novém přidání, ale byla jsem z něho na rozpacích, protože jsi ho sice o slušný kus vylepšil, ale například nafocení stále není perfektní (ten kousek stolu v rohu). A pak jsem na něj zapomněla...
Nakonec po přihlédnutí k tomu, co jsem uznala a neuznala a že se snažil obrázek vylepšit, jsem ti misi uznala.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Když nevyužiješ možnost "Upravit" nad obrázkem a nahraješ ho znovu, tak příjdeš o všechny komentáře . Jinak prezentace rozhodně lepší, díky, jen ty oči vypadají dosti hrůzostrašně, když v nich neuděláš panenky . Jako kresba se mi to líbilo asi víc, teď mi vadí, že je to vybarvené jen částečně. Ale na uznání by to nemělo mít vliv, toť jen můj osobní názor.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE