Z Kroniky Skryté Zvučné
Moje ilustrace (z níž se vlivem prapodivných událostí vyvinul z ničeho nic plakát) na sérii Z Kroniky Skryté Zvučné ( zde ) od Tolpen, která celou dobu komentuje a oceňuje mé povídky, přestože píše mnohem lepšího Ora než já. Tak mě napadlo, že bych jí to konečně mohla nějak oplatit...
...
Já vím, je to hrozně odfláknuté a ten nadpis se tam asi moc nehodí, měla jsem málo času, spoustu práce a tak, takže mi to možná neuznáte... Ale co, stejně jsem spokojená
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 8
Teda, tolik postav, to sis musela dát práci! A všechny mají úplně perfektní výrazy I celkové rozvržení se mi moc líbí. Uznávám s radostí (nadpis opravdu není na závadu, i když se mi tam taky moc nehodí).
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Chtěla jsem si tuhle povídku přečíst, než napíšu komentář a musím souhlasit, že je naprosto senzační ! Tvé grafické provedení žeru a to doslova. Takže palce nahoru, je to nádherně ztvárněné , moc se mi líbí ty průchody a že jsi to pojala jako průvod. Souhlasím i s tím nadpisem, ten by si zasloužil udělat nějak jinak. Držím palce do další tvorby, doufám, že něco stvoříš i mimo misi, jinak budu muset brzy zase nějakou vyhlásit .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Sorry. Zkoušky
FF
Já si počkám, držím palce, ať to myslí!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Paráda. Vypadá to naprosto luxusně A ta babča s tím vozíčkem na uklízení... umírám smíchy. Zajímalo by mě se tam na kluky hrne z těch dveří?
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Děkuji moc
To jsou lentilky.
FF
Vskutku originálny vstup do sveta konožského fanartu. Od okamihu, ako som zbadal, že si zapísaná na misiu, som rozmýšľal, ako asi taká Avárt kreslí - a nesklamala si.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Děkuji
Stačilo málo a byla jsem jeden z těch, co tam mají křížek...
FF
Tak to ti potom asi ušlo toto
tiež sa pridávam ku chvále, je to veľmi originálne
Dzn dzn dzn
Neušlo, iba som na to úplne zabudol. Každopádne mi príde tento nový obrázok o dosť lepší.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Tohle je naprosto fenomenální! O.o
Je tam tolik čárek, že se mi z toho točí až hlava a je to prostě luxusní! Ta babča uklízečka mě rozsekala XD Hážu do oblíbených a žebrám o další takováto díla!!!
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Díky, díky
Uklízečky na Orochimarově základně jsou velmi důležité a ctěné osoby (pí Omáčková i pí Koniczková).
FF