Bláznivej den
FanFiction: Když má srdce svoji hlavu 8 (Bláznivej den)
Autor: Alalka
Tahle povídka byla jednou z prvních, co jsem na Konoze četla. Vybrala jsem si jí, protože mám ráda NaruSaku, mám ráda Alalčiny povídky a celkově to je super FF
Co se týče nafocení - skener bohužel nemám, foťákem to zkusím přefotit co nejdřív.
Výsledek
Skóre: 9.0, Hlasů: 2
Posunula jsem konec mise do zítřejší půlnoci, a do té doby radím obrázek znovu nafotit nebo alespoň upravit fotku v počítači (přidat kontrast, aby bylo lépe vidět samotnou kresbu). Taky můžeš zkusit ztmavit barvy přímo na papíře.
Jinak je to nakreslené hezky a je to i v pořádku z hlediska pravidel, jen je to až příliš bledé a nevýrazné.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Děkuju Vysnažím se to vylepšit
:3
Je mi líto, že jsi to nestihla
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Z tvého popisu jasně vyplývá, že to je obrázek do mise. Ale měla jsi to špatně vložené. Opraveno. Prosím, vkládejte do mise svá dílka přes odkaz v zadání mise, ať to máte správně .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Děkuju
:3