"....a veru si nedá povedať."
"... a veru si nedá povedať a zaspí aj pri tých jeho bábkach."
toto je veľmi starý obrázok, niekoľko mesiacov mi ležal v šuflíku a úplne som naň zabudla, tak ma PROSÍM neukameňujte za tie chyby, lebo teraz po čase si ich uvedomujem ešte viac než keď som to kreslila! (to pozadie a stena..no comment, to bolo očividne veľmi ledabolo ) ďakujem . Kto by nepoznal, hlavným aktérom je Kankuro. Nevedela som, či to mám dať do zložky Spoločné (keďže tam sú teoreticky 3 postavy, ale z toho 2 ako siluety) alebo Ostatní - keď tak ma prosím opravte.
Výsledek
Skóre: 9.7, Hlasů: 6
Správný nápady máš ! Jen si tak říkám, že je Temari větší než Gaara, to musí mít chudáček vztek . Pěkný a vtipný obrázek .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
ja si Gaaru predstavujem, že je to také dieťatko nemôžem si pomôcť Temari je staršia tak som to tak brala, že by bola vyššia hehe a ďakujem!!
Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud
ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com
Mě se to líbí! Já tyhle "scrap" kresby miluju. Jestli to tak vůbec můžu nazvat, nejsem si jist
Každopádně tyhle obrázky v budoucnu jen a jen uvítám ^^
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Je to dobré, nápadité, len škoda, že klieštiky vyšli trocha plocho.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
první co mě napadlo bylo: Kankuro má ale chlupatý ruce (a ona je to jen šrafura )
chyb tam teda moc nevidím, hlavně mi teda u stolu chybí perspektiva - především Kankurova ruka, takhle to i částečně vypadá, jako by byl přehozený přes nějakou stěnu (ale zase tam jsou nakreslené všelijaké další věci... můj mozek se nedokáže rozhodnout, jak to teda je )
... čím dál tím víc přemýšlím, k čemu jsou loutkářům zkumavky... o.O
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
haha tak toto ma teda rozosmialo tie chlpy a prehodený cez stenu máš pravdu, totálne to tak vyzerá a teraz sa na tom rehocem .
Ono v tých skúmavkách je údajne jed, ktorý dáva do zbraní svojich bábok - dúfam, že to nie je príliš odveci (hold niekedy si vymyslím naozaj nepochopiteľné veci).
Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud
ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com