Tobirama
Tak jsem to upravil jak jen to šlo. Neni to takhle ustřižený, ale už takhle nakreslený, takže jsem to zkusil trochu zmenšit aby ten rozdíl místa nebyl tak ohromný .
Snad už to je v pořádku.
Výsledek
Skóre: 9.0, Hlasů: 3
Tak jsem to upravil jak jen to šlo. Neni to takhle ustřižený, ale už takhle nakreslený, takže jsem to zkusil trochu zmenšit aby ten rozdíl místa nebyl tak ohromný .
Snad už to je v pořádku.
Chibík by nevadil (i když na můj vkus je dost hodně převzatý z předlohy), ale mám podstatnější problémy. Jednak kompozice - máš nahoře dost místa, ale dole jsi to, nevím proč, uřízla naopak hodně moc a celé to padá dolů. Mělo by to být naopak. Dole vždy víc místa než nahoře. Vpravo nahoře ti navíc kouká růžek. Takže přefotit lépe prosím. A další věc je velmi nevýrazná až odbytá barevnost. Takže prosím přitlač pořádně na ty pastelky, co snesou, ať to má grády . Podpis i rozlišení je ok, takže pak ti to uznám. Doporučuji udělat pozadí odlišnou barvou než vlasy, jinak to bude splývat dohromady .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Doufam ze uz je to lepsi ... vic mi o upravit nejde .... to bych to musel udelat cely znova, aby to bylo nejak k svetu
Je to rozhodně lepší, děkuju, ale zase se ti nějak pokazilo to rozlišení. V pravidlech to vysloveně uvedené není, takže ti misi uznávám, ale co s tím udělá tiskárna, to netuším. Může se stát, že to do pexesa nebudu moct zařadit s takhle malým rozlišením .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE