The Beast
Vložil YuraYura, So, 2016-03-12 13:43 | Ninja už: 4855 dní, Příspěvků: 185
No čo už, nálada z blížiacej sa maturity ma prinútila nakresliť toto.
dúfam, že obrázok spĺňa podmienky, ak nie, pokúsim sa to opraviť .
Výsledek
Skóre: 9.4, Hlasů: 12
Cítím s tebou, taky maturuji. Tohle bych sice svojí komisi nepřála, ale něco menšího možná... Moc dobře nakreslený obrázek!
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
tak tohle je párádní! Kisame se tváří jako dobrý magor
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Suprovní! Úplně vidím náctiletého Kisameho, který běsní po moci a řeže co vidí! Strašně se mi líbí tvé obrázky, ať už tenhle nebo tvé OC postavy! Keep it coming!!! ^^
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Kisame to dobře porubal (chudák maturitní komise ). Díky za příspěvek! Nemám žádné větší výtky, snad jen, že tu katanu s Kisamem opravdu nemáme moc spojenou, ale splnění mise to samozřejmě nebrání . Tvůj podpis je dost zjednodušený a dost nahoře, ale vzhledem k tomu, že do černé plochy by se ti to těžko umisťovalo, tak to beru. No asi tě podle něj úplně nepoznáme - tvé klasické YuraYura by bylo lepší, ale podmínky osobní značku nevylučují a ten hadík k tobě patří. Pokud by se ti chtělo, tak by bylo lepší ještě dodat obrázek ve větším rozlišení. Nevím, jak to tiskárna pobere, ale čím větší, tím lepší . Jinak uznávám a moc děkuji !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ďakujem za koment. Asi máš pravdu, že som sa podpísala inak, ako zvyčajne, ale celé meno tam pre mňa pôsobilo rušivo.
Mám tento obrázok aj vo väčšom formáte, len problém je, že nie tak sýty ako to, čo som sem zavesila. Ak nebude vadiť, môžem ho vymeniť.
Moje FF: http://147.32.8.168/?q=node/92768
Moje moto: "Netráp sa minulosťou! Nezaoberaj sa budúcnosťou! Ži prítomnosťou!!!"
Sedel by mi tam možno skôr Zabuza (to by sme ale prišli o ten podmanivý úsmev), ale aj s Kisamem je to suprové a hlavne to má mimoriadne živé farby. Jediné, čo by sa dalo vytknúť, je, že ten meč vyzerá skôr ako nejaký žabykláč - je je vážne malý.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Zbraň, ktorú má Kisame v ruke je tanto . Keďže som ho nakreslila ako ninju ešte v službách Kiri, tak Samehadu mať nemohol. A kunai mi pripomínal Zabuzu .
Moje FF: http://147.32.8.168/?q=node/92768
Moje moto: "Netráp sa minulosťou! Nezaoberaj sa budúcnosťou! Ži prítomnosťou!!!"
Katany majú rôzne dĺžky.Napríklad existujú aj také druhy čo sú len málo väčšie ako nôž(a majú aj krátku rukoväť).Inak dobrý obrázok .Páči sa mi Kisameho výraz.
Ale to už je wakizaši a nie katana.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Tak dobre .Ale pochopili sme sa.Toto je to čo som myslela.(Ale Tanto/Wakizashi trochu vyzerá ako mini Katana ).
Hej, jako luxus. Zajímavě namalované a vystihuje to i mojí náladu. Maturu mám sice za rok, ale učitelé nás drí až to neni pěkný.
10/10