Pojďme si hrát!
Akatsuki matrjošky versus konožané ve stylu soustružených hraček od našeho místního nositele tradic Zdeňka Bukáčka... a sluníčko z kaštanu a špejlí. To tenkrát blahé paměti ještě nebyly počítače, nebo spíš k nám na konec světa se ještě nedostaly a jako děcka jsme si hráli přesně s takovými věcmi. A co člověk nezjistí, měl jsem za to, že matrjoška je starý ruský výmysl a ejhle, oni měli japonskou předlohu "fukuramu" z ostrova Honšú, taky rozkládací ale byl to plešatý budhistický mnich.
Výsledek
Skóre: 9.1, Hlasů: 12
Fůha, to je těžký kalibr, Naruto versus česko-japonsko-ruská matrjoška . Taky jsem po nich toužila a nikdy jsem neměla víc než jednu rozbitou. Nápad je to víc než originální, nejvíc se mi líbí Hidan a taky ten Lee a jeho německý závan invence do té multikultury .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Německý závan invence do multikultury? To zní dost divoce až strašidelně! Někdy necháme udělat sadu naruto matrjošek a budem je rozdávat jako upomínkové předměty na srazech.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Hele to bych brala aspoň nějaká suvenýr by se hodil (ne že by mně to pexeso nestačilo ) nebo by to byla skvěla mise, vyrobit nebo namalovat nějakou matrjošku
no taky jsem nějakou doma měla, i když nevím, kde je teď
Jinak super obrázek, co jiného od Hromise čekat!!
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Hromis něco uhromisil Matrijošky jsem vždycky chtěla, ale nikdy jsem je neměla ani nikdo z rodiny. Jinak bezva nápad a zpracování.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Nevím proč, ale tvoje obrázky/malby/výkresy mi vždycky zvednou náladu. Teď tu tak ležím v posteli cucám kakao a usmívám se jako idiot, ještě že tu nikdo není, aby to viděl (Bobina se nepočítá).
Matrijošku mi přivez děda z Ruska, když mi byli asi čtyři, buď ještě někde je a nebo jsem ji ztratila tenkrát v nemocnici. Sázím na druhou možnost. K nám na samotu se první exemplář počítače dostal docela pozdě, takže jsme vyráběly i různé blbosti z kaštanů.
To o plešatèm mnichovi jsem nevěděla, ale co by se dalo od rusáků čekat. Postavičky podle Zdeňka Bukáčka se ke mně nedonesli asi jsem na ně moc mladá...
Cucat kakao a usmívat se jako idiot? Doufám, že kakaem myslíš Pikao, to je totiž od nás a tématicky by se hodilo! Však mají zvedat náladu, od toho je maluju a to je přesně ten důvod, proč ji zvedají a jsem rád, že to i funguje! Zdenda Bukáček je třetí z rodinné generace hračkářů u nás na Hlinecku a stále je vyrábí, takže mladá na ně určitě nejsi!
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Za našich mladých let...
FF
Úžasný nápad! Naruto je roztomilý, ale nejlepší je stejně Shikamaru. Krása.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Nářez, to ti povím. Ale jinak netradiční nápad ve skvělém provedení.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Rusi sú kopíranti. To slniečko sa ti podarilo také akési, ehm... Jashinistické. Heh, a Tobimu to docvaklo.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...