Ranný rituál
Vložil YuraYura, Út, 2017-01-31 17:18 | Ninja už: 4865 dní, Příspěvků: 185
Keďže Kisame nie je až tak populárny vo FA, tak som sa rozhodla mu spraviť radosť a vysvetliť tajomstvo jeho číra.
Vysvetlenie obrázku:
('w')('w')('w')
Výsledek
Skóre: 9.5, Hlasů: 10
Kisame možná není moc častý, ale fanarty s ním bývají často kvalitní. Ten tvůj není výjimkou A obzvlášť se mi líbí ten malý Kisamík dole, jak si spokojeně odnáší vědro s gelem.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ahoj, dobrý nápad a hezký obrázek, jen ho prosím narovnej (je nakřivo) a ořízni ať není vidět ten stůl. Také bych ho doporučila zmenšit, po jeho rozkliknutí je to přehnaně velké, zkus rozměr 800xněco, to používáme pro mangu. Na tyto úkony ti postačí lepší prohlížeč obrázků. Kdybys s tím měla přeci jen problém tak napiš. P.S. aby se ti při natočení neořezali části obrázku, doporučuji to vyfotit znovu, pak natočit a pak teprve oříznout stůl.
Ako mám ovplyvniť veľkosť rozkliknutia? Lebo nikde nie je možnosť upravenia na ....cm x ....cm.
Moje FF: http://147.32.8.168/?q=node/92768
Moje moto: "Netráp sa minulosťou! Nezaoberaj sa budúcnosťou! Ži prítomnosťou!!!"
to musíš v PC, třeba přes prohlížeč obrázků - budeš tam mít něco jako obrázek->rozměr obrázku->upravit zkus nastavit třeba těch 800x1223 (to druhé číslo by se mělo vygenerovat samo) pixelů. Pak to znovu nahraj na konohu. Zkusila jsem tvůj obrázek stáhnout a v prohlížeči obrázků si pohrát s jasem a kontrastem, vypadá to o MOC lépe, tak to můžeš zkusit až to budeš zmenšovat. Kdyby něco napiš.
Nejdřív jsem uviděla poměrně zavádějící obrázek na hlavní stránce. Myslela jsem si, že u Akatsuki byla pařba a Kisame má následy když jsem si, ale prohlédla dílo v celé jeho kráse tak jsem pochopila. Je to super a hodně mě to pobavilo. Naprosto nejlepší je Hidanův výraz ten mluví za všechno. Prostě krása a skvělý nápad.
Seznam FF
Tady
Parádně zobrazeno !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Shinobi gel musí mít naprosto luxusní výdrž, to bych chtěla taky Jinak super nápad.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
LOL, to slnko vyzerá fakt spaľujúco. A ako keby odparovalo more.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
A konečně víme, proč na Kisameho kštici nepůsobí gravitace, úžasné vysvětlení! Mnozí pánové by určitě záviděli Ta jeho hlava s procítěným výrazem a hvězdičkami kolem je luxusní xD
. • Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
. ♪ Some days, some nights...