Harusaki - 11-15
Dalších 5 stran. Je tam pár chybiček, které mi musíte odpustit, leč mi klekl Corel a musím s každou úpravou, které si všimnu, lítat k mamce na komp. Jinak číst jako předtím zleva doprava, občas mi ty obrázky zase trochu jdou nelogicky, ale co už.
Říkám si, když to tak srovnávám se Společnou cestou, že ta kresba tužkou je prostě nejlepší .
Je úžasné kreslit příběh, když absolutně netušíte, co bude v dalším okně heh, jsem magor .
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 13
Pohlazení po duši, ta přenádherně ztělesněná noční obloha je bezkonkurenční. Překonáváš sama sebe, princezno!
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Princ Kyell sem na komentu přijel ! Díky. Proč jen mě ta princezna vždycky překvapí ?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Kresba ako vždy prekrásna, čiernobiela ti svedčí a oproti obyčajnej ceruzke je toto podanie "šmrncovnejšie" alebo ako to povedať ... aj keď na druhú stranu pri práci s ceruzkou sa naozaj dá vyrobiť viac odtieňov (Akou technikou je to vlastne robené?) ...
Keby som mal hodnotiť podľa strán, najviac sa mi páči 4 a 2, tie sú veľmi čisté a hlavne na 4 strane nie sú obrázky len preto, aby si mala kam uložiť text, ale posúvajú príbeh zobrazením gestikulácie a výrazov postáv, čo je ohromné plus. Naopak by som vytkol umiestnenie bublín na prvej strane,z nejakého dôvodu som vždy začal tou nesprávnou
Inak veľmi držím palce, aby si celý príbeh zmysluplne dotiahla, musí byť strašne namáhavé pustiť sa do komixu... stále si však myslím, že by si si mala zohnať do partie nejakého kvalitného autora, pretože kresba je v tvojom podaní predsa len o kus ďalej ako tvorba príbehu (prosím neber v zlom )
Prajem len to najlepšie ...
Dzn dzn dzn
Konečně pořádná kritika!
Souhlasím. Oproti asi většině lidí tu, mám tu nevýhodu, že mě nenapadá děj. Respektive vím, jaké pocity bych chtěla vyjádřit, co důležitého bych chtěla říct, ale chybějí spojující dějové prvky a moje výtvarné vyjádření na to nestačí. Zatím. Chtělo by to mydlit jednu kresbu za druhou, kreslit si víc reálie a lidi kolem sebe. Takhle to cucám z paty bez děje a většinou zpaměti a není tam žádný posun. Ale rozhodně vím taky, že nedokážu kreslit podle cizího příběhu. Jakmile budu znát děj a nedejbože konec (a může to být sebešpičkovější příběh), tak mě to okamžitě přestává úplně bavit . Těším se na pokračování úplně stejně jako vy . Takže je to se mnou marné. Úplně nejvíc mě na tom baví, že si můžu po večerech nezávazně kreslit. To procvičování různých pozic a výrazů. Vůbec by tam nemusela být krajina, text, ani nic jiné. Co z toho plyne? Dobrý mangaka musí být úplně stejně výtvarníkem jako spisovatelem a scénáristou. Řekla bych, že dokonce to výtvarno není stěžejní. Co z toho plyne pro mě? Nebudu nikdy dobrý mangaka . Ale mně to nevadí. Díky!
Edit: tužka, pak centropeny a fixy, pak úprava v PS a Corelu .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Vy jste tak milí, všichni ! Hrozně moc mě to nabíjí, ty vaše nádherné komenty. Hned se mi bude líp kreslit .
Lee: Taky miluju ty sněžné pláně,... nebe,...Sasukeho...v tomto pořadí, nebo možná naopak ? Díky!
Ivanitko: Z realného bytí tam je možná víc, než si chci připustit . Některé scény vznikaly v zimě na běžkách, kdy jsem třeba fakt na holém širém poli potkala ty srny a úplně stejně se rozplývala, jak je to nádherné. Ohníček s vlastnoručně ulovenou večeří - to je zase vzpomínka na minulé léto. No tak úplně pod širákem jsme nespali, pravda, používala jsem "auto no jutsu". Neříkám, že se do postav stylizuju, to ne, ale promlouvám skrze ně já, to je jasná věc, stejně, jako to děláte vy spisovatelky. Děkuju za zajímavý dotaz.
Kaze, Rouga: Děkuju, vážím si podpory .
Senpai-sama: Ale Harusaki se odehrává v současném "next" ději , nebo mě chceš zalichotit ještě víc a myslíš kresbu? No, kreslím si je, jak se mi líbí. V tomhle směru - tvrdě řečeno - kašlu na Ikemota a vlastně i na Kishiho. Nepřemýšlím nad tím, kreslím je, jak je vidím já a jak se zrovna ruka nakroutí .
Hromis: Myslíš ? Třeba bude plešatá, proto má turban . Hvězdičky se povedly, souhlasím, taky se mi líbí, jak se to povedlo zatočit. Bubliny - no bylo by to nádherné je mít růčo, ale já si to komponuju až dodatečně z jednotlivých kreseb nakreslených na kdejakém toaleťáku, takže nikdy nevím, kam je dám, kam vyjdou. Tenhle komix fyzicky neexistuje , nechávám si jen opravdu povedené kresby, ostatní zahazuju. Takže to přání ti asi nesplním. Snad příště, až se dokopu udělat to jednou opravdu pořádně, až to budu umět rychle nakreslit.
Balážka: Nepřechval mě zase ... Děkuju!
Akhara: Pravdu díš, i já děkuji za milá slova, která mě při dnešním večeru neskutečně zahřála .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
ja viem, že je to next dej ale myslela som to tak, že ideš v inej, mne sympatickejšej línii, však poznáme svoje názory kresba je úžasná a idea tiež
Tohle má tak úžasnou atmosféru!
Nádherně pustá, syrová, prázdná pláň. Je mi skoro až líto, že po ní chodí. A k tomu ty jeleni (srnky? nebo co to je?)... Já pořád nemůžu najít to správný slovo pro to všechno, achjo.
Noc je úplně bezvadná. Člověk skoro slyší praskat oheň.
A ten panel se spirálou nebe je zatím asi to nejhezčí, co jsem dneska viděla. Má takovou zvláštní, skoro hypnotizující hloubku.
Jinak, nevím, jestli je větší magor člověk, co "absolutně netuší, co bude v dalším okně", nebo člověk, co si všechno naplánuje dopředu do tý míry, že pak nemůže pomalu hnout prstem, jak je tím plánem svázanej. Každopádně ten tvůj postup zatím, zdá se, navenek vůbec ničemu neškodí.
Jsem tak hrozně ráda, že se tu díky tobě můžu takhle rozplývat! Děkuju.
No to je proste radosť pozerať sa, čo tvoje šikovné ruky opäť vytvorili Milujem tvoju tvorbu, podľa mňa si jedna z najlepších z Konohy Veľmi krásne nakreslené, prepracované a premyslené Nemám čo dodať,hádam len to, že sa opäť teším, keď niečo pridáš
FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779
Wau ... Jedným slovom wau ... Jednoducho niečo krásne ... Nemám slov ..
Chvíli jsem byl v rozpacích ale při třetím obrázku od konce mé srdéčko zaplesalo: "To bude tak hezké děvče, až sundá turban!" "Ve víru hvězd", tam se mi zas očka zamotala radostí, skoro stejně, jako když člověk zakloní hlavu a na ty hvězdy fakt kouká. Takové je to vyšperkované až si říkám, jestli není škoda těch obyčejných kulatých bublin? Zakomponovat přímo při kreslení do obrázku nějaké... Třeba podobné sněhovým vločkám! To by byl panečku s prostředím příběhu sladěný mls!
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
noleda, mám takúúú radosť z tvojej práce, že až Som akási sentimentálna a či čo, starý Naruto mi chýba a Harusaki je ako náplasť na moje boliastky Sasuke s neznámou sú ako živí, raz darmo, vieš svojím postavičkám vdýchnuť dušu Úplne som nadšená s neznámou z tých srniek v pozadí Vďaka za zážitok a pokračuj napriek neprajnostiam softvérov
Luxusní!! Pro tvoje díla prostě nemám slov a to bych je měla mít. Vidíš, co děláš!! Ale jinak fakt parádní práce.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Se mi líbí, jak jsi kreslila tu noc a přesto bylo něco i vidět. To je super :3 Level noleda je vždycky boží. Nevkládáš tam něco ze svého reálného bytí?
Opravdu jsem zvědavá, kam se jejich kroky budou ubírat. Přemýšlím, že když je ta hoka ze Suny, tak musí hrozně mrznout.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
To nebe... ten Sasuke... ty sněžné pláně... Miluju tenhle komiks. Je to jako Amazing Spiderman, tam jsem se taky kochala každým panelem. Skvělé!
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Neboj mnoho mangaka to má podobne XD
A je radosť to tu čítať a videť tú tvorbu. Mne tento štýl hodne sedí takže len tak ďalej. Teším sa na ďalší diel.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
"Hmlováci, hmlováci, hmovací..."
"Formace želva!!! Zelená 63... defenzívne!"
"Vlastník Ero-chakry..."
"Beeru-chan a Traktor-kun..." 2011 "Yoruichi"
"Lachtánek"
"Izzy a Firon" "ShAnko a Hay" "Zirdan a Celená"
"Košíčky a Košíčky RR Ružové..."
"Mléčne výrobky"
"Adamantiové játra..."
"Vyblite modrý"
"Hledáni mamuta!"
"Je to chlupaté... je to kulaté... je to mamut!"
"Buzi tým..."
"My sme malé buzničky...
Cinkajú nám rolničky..."
"Hele Džúsiku ty seš úplne na šlupky... vidím te dvojmo!"
"Hele Káááámooo..."
smrdíme až za chatu.
Ho*no jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme.
Když na záchod ráno deme,
celej barák pose*eme.
Na s*ačku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!!
Iron sólo: Sežer bobra, zachraň strom.
Všichni: Itadakimás!!
Do rytmu tu troluje.
Trololo...
Hohoho...
Do superstar ho přihlásíme,
hodně na tom zarobíme.
Své tělo bude prodávat
a my na tom zarábat.
Cornelia ho pooldance učí.
Holky na něj s chutí čučí.
Na trhu vemem párek pum,
uděláme velké bum.
Akatsuki zrušíme,
Do čela Rootu vstoupíme.
Všechno tady překopeme,
nové zvyky zavedeme.
Kunoichi do naha!
Iron z toho zkonává.
Danzo se v hrobě obrací.
Hokage se z toho pozvrací.
VYBLITĚ MODRÁ!!!
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Díky moc .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE