Harusaki - 16 - 20
Hm, tak těžká prokrastinace i u mně. Byla jsem s evekkou před časem na semináři o tvorbě komixu, což mi dost pomohlo, ale projeví se to až v budoucnu, tyhle obrázky už jsem měla z velké části nakreslené. Prosím omluvte jakékoli neshody reálií, tvořím si vlastní příběh a už je to tááák dávno, co jsem něco např. ohledně Kamenné viděla .
P.S.: Musím říct, že mám postavu Tsunade čím dál raději .
P.S.S.: Číst normálně česky .
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 12
Krásně nakreslené a skvěle vymyšlené, klobouk dolů...
Děkujíí !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
to sake nemá chybu
Okej to posledné som nepochopil....
Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...
svkruskor: Pochopíš příště . Holt je to nakouskované.
Somčááá: Dikíčko, dlouho jsem tě tu neviděla!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Čáááu Je dokonca aj dosť možné, že čoskoro aj niečím prispejem
Je škoda, že tomu nevěnuješ tolik času a nasazení, jako profíci. Hned bys je trumfla. A zaplaťpánbu za to! Svět tě potřebuje jinde... Náhodou je ale moc bezva ten tvůj přístup "občas si něco črtnu a uvidíme". Spolu s šumem a všemi těmi v profesionální rovině "nemyslitelnými" nedorazy správňácky rebelčíš a to je cesta, jak něco zajímavého vymyslet a objevit. Nekonvenčnost hýbe světem, pokračuj v tom! A prosím prosím, víc krajinek, třeba jen šutrů. Ta je od tebe v každém díle mlsem!
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
No hej, tobě se nelíbí má kancelář?! Hehe, já jsem taky raději venku . Pomýšlím celou dobu ještě na jiný způsob vyjádření, takový opravdu můj osobní, ale s tím budu muset mimo Konohu, vymyslet si vlastí téma. Jednou,... to je nadlouho, musí mě nejdříve správně osvítit . Zatím cvičím na Narutovi. Díky za poznámečky, máš pravdu a já mám štěstí, že si mohu to rebelství dovolit, na rozdíl od editorů oficiální mangy. Bez něj by mě to nebavilo, což je i jeden z důvodů, proč jsem vzdala to čištění v mangatýmu. Myslím si (ve vší úctě k jejich perfektní práci), že to jsou věci daleko méně podstatné. Člověk to tu stejně zkoukne jedním, dvěma pohledy a takové drobnosti neřeší. Jó, až to budu chtít ale vytisknout, tak budu nadávat, plakat a trhat si vlasy .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Mmmm, ty skály na konci jsou libovka. Jinak mě trochu zarazil tvar "předeběhl", ale jinak se mi to četlo krásně. Jsem zvědavá na Skrytou kamennou.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Díky ti. Že by místní výraz? Používáme oba tvary "předběhl" i "předeběhl", vidíš, zajímavé . Budu muset nechat Naruta v kanceláři "vystírat", to vůbec nikdo nezná ...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Já tomu jako rozumím a umím si i představit, že to tak vyslovím, ale protože to slovo nezná ani SSČ ani SSJČ, psané mi připadá divné.
Spamedit nol: Jestli to náhodou neobjevil můj děda, stejně jako škubánky s jablky a tvarohem a novou rasu králíka Činčilu modrou ...
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
hoj hoj, když sis minule tak postěžovala, že ti to všichni vždy pochválí, ale nikdy nic nevytknou...
- 1. panel -> podbarvila bych to sfx
- všude -> máš tam opravdu hodně "pixelového bordelu", tak v domku říkámě tomu jpg šumu, který tam máš nejen v bublinách, ale i v panelech
- všude -> nemáš vůbec sjednocené rámečky, a to ani ty, které mají značit strany
- bublina "Zato jsem našel tohle. Zase mezi šanony..." -> příště si víc pohraj s tím uspořádáním, ať ti tam uprostřed bubliny nevyjde nejkratší řádek (3. a 4. řádek by tu měl být nejdelší)
- ten sokol je boží
- bublina "Teď v sobotu a před obědem..." -> malé "e"
jinak je hrozně super vidět naživo původní nákresy a pak ten výsledek jen tak dál
Díky!
Tomu se říká pracovní deformace .
- 1. panel - taky bych to podbarvila, kdybych věděla, jak na to v Corelu (verzi mé mamky)
- Ať žije pixelový bordel! Ten se mi osobně víc než líbí. Dokonce to občas schválně kreslím na papíry od salámu a toaleťák, abych ho tam dostala víc . Např. u těch scén se sněhem - dostává to určitý šmrnc a kouzlo. Stejně tak ty plochy černé by měly být pěkně nedokonalé, plné bílých teček, juj, nádhera !
- rámečky...Hetflik mě asi zabije, ale rámečky od jisté doby nenávidím . Nemám na ně nervy, ty prostě lepší nebudou. U ruční kresby je to ztráta času a ani to není žádoucí. Ale máš pravdu, že by tedy neměly být vůbec dělány v pc. Příště už se polepším, bude to (krom písma) od ruky celé, ať to má nějakou fazónu a hmotný prezentovatelný výstup. Teď jsem měla ještě část kreseb nakreslených dopředu, tak je to takový hybrid dvou přístupů.
- A to jsi vzala kde, že třetí a čtvrtý řádek má být nejdelší ? To vypadá, že jsem asi něco prošvihla na té minulé hodině... No já se řídím svým selským rozumem a výtvarným citem. Že na tom nesejde, pokud je dodržena mluvnická a sazečská logika (např. že "a" nevyjde na konec řádku, apod.) a text je v bublině rovnoměrně rozložený (nenatlačený ke stěnám a je ponecháno víc prostoru od spodu jako u každé kompozice do kruhu).
- Díky, vyvedl se .
- To mi prosím dělá Corel! On netuší, že jsem počítačový analfabet, který najde max. tři až čtyři cesty, jak to opravit, ale když ani jedna nefunguje, tak prostě technika vítězí. Zasedl si na "e" ve slově "teď". A ještě na pár dalších slov. Nevím, čím to je, ale ten font je nejhezčí, co mám, tak to asi budu/budete muset vydržet s minuskulí.
Díky moc za postřehy, cením si toho !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
to s tím rozložením v bublině je naše/Kobylčino pravidlo, které nám vtloukala do hlavy opravdu dlouho... a stejně tak já ho vtloukám do hlavy teď ostatním prostě když je oválná bublina, tak by v ní text neměl mít tvar přesýpacích hodin... prostě mi věř, je to ověřené
Díky za povzbuzení!
Yuki Kaze-san: Děkuji, tvůj komentář mě vždycky zahřeje !
Ivanitko: No jo, napadlo mě to, když jsem si vzpomněla, jak jsem objevila prázdnou láhev od whisky ve škole v kovárně za komínem . Myslím, že Tsunade by mohla na tajnačku taky chodit někam do skladu . Díky!
Akhara: Naruto mi nesedí, jak je nakreslený, hledám vlastní sestřih, ale zatím se moc nedaří . Jsem ráda, jestli aspoň trochu pobavilo, těch 5 stránek je pokaždé hrozně málo na rozvinutí děje i počtení, ale hrozně moc na nakreslení. Fakt je to makačka. Zápletka, zápletka...snad se do toho nezapletu já . Díky moc!
Senpai-sama:To jsem ráda, že jsem udělala velikánskou radost, i ty mě! Kdo ví, jak se to rozvine, zatím je to moc krátké. Nemám potuchy, co z toho vznikne, ale o to větší je to pokaždé překvapení i pro mě. Moc by mě zajímalo, jestli tu někdo tvoří ff-ky na pokračování taky takovýmto způsobem .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ako vášnivá čitateľka FF ťa môžem ubezpečiť, že väčšina autorov postupuje rovnako ako ty
A je to dobře nebo špatně z tvého pohledu ?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Myslím, že závisí od výsledku Niekto tvorí ad hoc a je to super a niekto zas má všetko premyslené, pripravené, prežuté a konzultované pred uverejnením Tak či onak, nespokojenci a nadšenci sa vždy nájdu, v každej komunite určite existuje jeden rýpal, to je zákon
Tancujem, pokračovanie mojej srdcovky je na svete Čo sa len udialo v Kamennej, že Sasuke poslal správu a Naruto okamžite zvoláva poradu? Tsunade asi celé sídlo Hokage podmínovala saké Milé, vtipné, napínavé. Tvoje postavičky sú krajšie, detailíky premakané, tieňovanie vynikajúce, cítim sa ako duch na scéne, len ma nie je vidno Ako vždy si mi urobila velikánsku radosť
Naruto má velmi rozevlátý rukopis
A opět jsem se skvěle pobavila/pokochala. Kolik vtipných momentů se dá vecpat do pár stránek.
Ty skály jsou vážně překrásný! Až mi přijde skoro líto, že je tam ta bublina. Už od začátku se mi ty panely s krajinou hrozně moc líbí. A, nevím proč, úplně mě fascinuje ten pohled zvenku u "co se to zase děje". To hned působí, jako že to má širší dopad.
A dokonce tu máme už i náznak zápletky! Jů.
Prostě díky za to
Shikamaru je bezva - porada? teď před obědem? Typický pomocník uvažuje logicky, že se nikomu moc nechce. A ty schované flašky :3 to je prostě bombovní nápad! zase ses nám krásně vytáhla jen tak dál.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Boží, boží!!!
Jednoduše krása! Shikamaru zase zabil, jak počítal ty flašky. A Rada před obědem? Někomu se to líbit nebude.
Smekám a nestačím koukat jaké veledílo tvoříš.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
ten posledný obrázok je vyslovene parádny!
Dzn dzn dzn
A mnoho, mnoho iných, len nie je miesto .
Děkuju, ten dal práci .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE