manga_preview
Boruto TBV 15

Devět Katan: 2. Díl - Nečekaná návštěva

V nemocnici měli spousty práce s ošetřováním, nejhorší bylo, když viděli zemřít Hinatu i Nejiho, oba vůdce klanu Hyuuga. Alespoň je pokračování klanu zajištěno jejich potomky. Mise Fuu byla zrušena, dostali nemilou odpověď Fuu, co viděla v kataně a Naruto zase poznal, o kom se mu celé dětství zdálo. Stála ta informace vůbec za to? A dá se zničit neporazitelné? ptal se zoufale Hokage sám sebe...
Konohamaru s týmem se vrátili z mise, po návratu je čekalo otřesné překvapení, vesnice byla zničená. Šli podat hlášení. Museli fungovat jako obvykle. Všichni to tak udělali, tak proč by neměli i oni?
„Hokage-sama, co se stalo?“
„Zaútočil na nás drak (Kaida), pouze se dal zahnat, nikoliv zničit.“
„Asi mám podstatnou informaci a důkaz, prozkoumávali jsme ruiny za Konohou, našla se tam katana s vyobrazeným Čtyřocasého, ještě k tomu pulzuje. Na stěně byly napsané legendy.“
„Jaké legendy?“ podivil se zcela upřímně Hokage.
„Každá z devíti katan zvýší sílu majitele a propůjčí schopnost na dočasné opuštění Bijuu z těla, který se může přeměnit do lidské formy. Hostitel získá brnění Bijuu. Druhá legenda: Na poražení zla je zapotřebí spojit Devět katan společně… . Zbytek legendy se nedal už přečíst.“ Konohamaru odříkal slovo od slova.
„A do háje, tak to musím opustit vesnici, stejně jako Fuu a další Jinchuuriki, jestli chceme porazit Kaidu.“ Naruto nechal zavolat Kakashiho. Vysvětlil mu všechny podrobnosti, požádal jestli ho může zastoupit na postu Hokageho. Neměl na vybranou svět je důležitější a Gaara bude na tom stejně coby Kazekage. Naruto poslal vysvětlující svitek Feudálnímu pánovi, ve kterém píše, že dočasně bude zastupovat post Kakashi, vesnice byla zničena drakem. Jediná možnost jeho zničení spočívá v tom, že se musí spojit všichni Jinchuuriki s katanami. Jinak hrozí zkáza celému světu ninjů. Před odchodem rozeslali svitky do všech vesnic kromě Suny, Feudálním pánům taky s informací, ať zvýší bezpečnostní opatření na nejvyšší stupeň obrany, pokud je to v jejich silách. Kazekageho bude informovat osobně.
Manželé Uzumaki se vydali do Suny za Kazekagem. Sbalili potřebné předměty, oblečení, jídlo, hlavně katanu Čtyřocasého. Nejrychlejší cesta byla letem. Letem vyděsili několik vesničanů, nebrali v potaz, že někoho vyděsí. Nejdůležitější bylo zastavit potvoru v ničení světa. K bráně Písečné vesnice se dostali za pouhý den a půl. Nezastavili se u brány, prostě Fuu vletěla do ní. Mířili přímo do kanceláře. Nehledě na to, zdali ho vyruší nebo ne.
Gaara měl u sebe v místnosti svoji manželku Minako. Sváděla svého manžela tím, že se vysvlékala. Už byla jen ve spodním prádle, Gaara se chystal ji rozepnout podprsenku, najednou oba uslyšeli podivný hluk a hlomoz.
„Rasengan!“ zařval Naruto s Fuu, kteří se pozvali oknem!
„Sak... Naruto, co to proboha děláš? Vyrušil jsi nás v nejlepším!“ křičel na svého kamaráda. Hodil na Minako plášť aby se zahalila.
„Máme problém, Konoha byla napadena drakem. Zničit ho můžou pouze všichni Jinchuuriki s katanami, jinak zničí celý svět. Tak praví legenda,“ vyhrkl všechno na jednou. Kazekage na něj civěl, chvíli trvalo, než pobral všechny informace.
„Po… poč… počkej, to mi chceš říct, že musím jít s vámi? Vždyť jsem Kazekage,“ bránil se chabě Gaara, po očku pokukoval po své ženě, ještě teď cítil slabé vzrušení.
„A já, hokage, taky musím jít, svět je důležitější, informoval jsem všechny zbývající vesnice včetně Feudálních pánů o stavu situace.“
Do kanceláře konečně dorazila ochranka Kageho, po otevření dveří zjistili, že není třeba. Hokage udělal zbytečný poplach. Po vysvětlení situace pochopili, proč tak jednal, není čas se zbytečně zdržovat.
„Gaaro, musíš s námi jít ihned do muzea a vzít si katanu, která patří tobě coby Jinchuuriki,“ naléhala Fuu na svého přítele.
Cesta do muzea jim trvala jen pár minut chůze. Při chůzi všechno vysvětlili Gaarovi a Minako. Pochopil, že nemá na výběr a musí jít. Dorazili do muzea, kde se měla nacházet katana, jak si pamatovala Fuu. Nebyla na svém místě.
„Kde máte tu katanu? Před tím tu byla, při mé návštěvě!“ rozohnila se Fuu právem na místního Kurátora. Byl to chlapík s černými vlasy, děsivýma očima a s podivným úsměvem. Divný patron, řekli byste.
„Nějaké artefakty zapůjčujeme Kamenné vesnici, byla mezi nimi,“ pronesl kurátor zcela klidným, až moc klidným hlasem, ze kterého Fuu běhal mráz po zádech.
„Doufám, že jste je ještě neodeslaly,“ zeptala se zkusmo Fuu.
„Za chvíli mají artefakty odcházet,“ zazněla opět klidně stoická odpověď.
„Rychle pro ni, než bude pozdě.“ Zavelela Fuu, tak nějak se dostala do vedení této menší výpravy za záchranou nově milovaného světa. Dorazili za minutu dvanáct. Hodinu jim zabralo prohledávání všech beden, našli ji až v poslední. Zákon schválnosti. Vytáhli ji z bedny, jak si mysleli pořád pulzoval obraz Bijuu.
„Gaaro, řízni se katanou, získáš novou sílu. Já jsem ji získala taky. Připrav se na silné pálení a bolest.“ Ukázala mu svoji novou formu. Nestačil mu zrak, jak se mu komíhal tu z jedné tu na druhou drobnost v jejím brnění.
Nakonec to udělal, jak řekla Fuu, pálilo ho celé tělo, cítil silnou bolest. Minako mu chtěla nějak pomoci, ale nemohla, tuhle bitvu si musí vybojovat sám. Po pár minutách bolest odešla, měl stejné schopnosti jako Fuu, akorát s menší obměnou, Shukakuem. Prakticky neměl žádnou zvláštní zbroj, už ji kdysi podvědomě aktivoval pískový štít celého těla. Vylepšila se mu schopnost používání písku, zesílení chakry. Dokonce se mu vylepšil i sluch a cit pro písek. Vnímal každé zrnko, které mohl použít jako smrtící zbraň…
Kankuro svého bratra bude zastupovat coby Kazekage, dokud se nevrátí z mise. Minako zůstala ve vesnici tento úkol byl pouze pro Vyvolené. Po odchodu z muzea běželi přímo k Hlavní bráně, museli najít, co nejdříve zbytek katan a ostatní Jinchuuriki. Což bude o něco složitější.

***

Kněžka v důchodovém věku meditovala v poloze Lotosu, přitom se soustředila na uklidnění mysli. Popřípadně trénovala svoje schopnosti coby kunoichi.
Za dob slávy jejich chrámu bylo zde patnáct kněžek. Teď už zůstala jediná. Na chrám se za ty roky už úplně zapomnělo. Poslední příchozí byla ona sama coby mladá, od té doby nepřišel nikdo ani žádný poutník na návštěvu. Z velkých a malých vesnic, neví, že v něm žije poslední kněžka. Stráží tajemství jedné katany s vyobrazením Tříocasého, sama je jeho Jinchuriki.
Na stěnách jsou napsané dvě legendy:
Ta, kdož se zve jako Poslední, stane se součástí Boje, stejně jako Vyvolení, odění do démonické Zbroje.
Devět Bojovníků a Devět Démonů musí být spojeno jest, na posledního z Draků nepostačí jich jen šest. Najít Portál sami musí, jinak záhuba je zadusí.

Kněžka sama moc nechápala ty podivné verše, ale musela doufat v jedno. Přijde její čas. Nebo zemře a už více nebude nikoho, kdo by znal tajemství, jaká zná jen oba. Vskutku byla Poslední…
Při pravidelném cvičení s Isobu v lidské podobě, viděla obraz v mysli Kaidy.
Přerušila souboj, odešli k legendě, znovu si je přečetli. Pochopili, že nastala doba, kdy se musí všech Devět sejít.
Připravila věci k odchodu, včetně katany. Sestoupila ze schodů chrámu, pod schody čekal doručovatel se svitkem.
„Kněžka Akeno?“ Tázal se, i když znal odpověď. Poznávací znamení vybledlé fialové vzory na tváři, nešel rozpoznat tvar.
„Ano, nemám moc času, pospíchám.“
„Mám pro vás důležitý svitek.“
„Dobrá.“ Převzala záhadný svitek, opatrně jej otevřela. Při čtení nevěřila svým očím. Rozhodla obsahu věřit.
Do Suny dorazila za dva dny, k poledni následujícího dne posadila se na velký kámen podle příkazu. Pouze čekala než skupina dorazí.
Isobu si neužíval nechtěné opalování, dával přednost vodě. Čekají již dvě hodiny. V dáli se objevili siluety třech osob.

***

Během několika málo minut přišla skupinka třech Jinchuriki odpočinout ke kameni. V polovině pouště narazili na nečekanou návštěvu.
„Konečně jste dorazily, vím všechno, včetně zničení Konohy. Taky vím, kde najdeme další katanu,“ vychrlila ze sebe Akeno, aniž by dala prostor k vyjádření zbylé trojky.
Skupina Jinchuuriki nevěděla odkud má ty informace, natož aby našla malou skupinu v poušti. Mohla mít nějakého perfektního informátora? Skupina se jí chtěla zeptat. Když náhle slunce zatemnila Kaida.
,,Ale ne, zase tohle?“ stihl Naruto ještě říct. Kaida vypustila z tlamy vražedný oheň na skupinu pod ním.

5
Průměr: 5 (2 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2018-01-07 17:52 | Ninja už: 2889 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Fajn, že pokračuješ Jump! Kaida narobila riadnu paseku, chudáci Neji a Hinata sú kaput Cry Konohamaru je záchrana, že objavil katanu a aj legendy Kiss! Naruto pochopil, čo musia urobiť všetci Jinchuuriki. Ešteže majú krídla a môžu si poletovať. Jémine, taký trapas, že Gaara bol akurát v intimite s manželkou, keď mu vpálili do okien hihihi Ešteže stihli zachrániť Gaarovu katanu z múzea pred odvezením do Kamennej. Úžasné, ako katana zvyšuje silu svojho nositeľa Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Páči sa mi scéna v chráme aj dve tajomné legendy Kvítek sakury Kňažka ich síce nechápe, ale múdro sa spolieha, že príde čas, keď pochopí a dočkala sa. Tak aj kňažka Aneko beží do Suny na zjazd Jinchuuriki. Chudák Isobu hádam nevyschne Shocked Kaida asi vie, čo sa na ňu chystá a potvora sa rozhodla na našich záchrancov sveta zaútočiť, keď ešte nie sú v plnej sile. Dobre som si počítala, príbeh sa mi páči Naruto

Obrázek uživatele Egil
Vložil Egil, Čt, 2018-01-11 23:23 | Ninja už: 3217 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Konohamarova chůva

Senpai-sama: Zatím pokračuji, během pár dní vydám i třetí díl. Čtvrtý ještě píšu tak bude později, trapas to je, já bych na Gaarovém místě jo fláknul že mi překazil...
Akeno ty legendy měla pochopit ve správný čas. Kaida to už tuší co bude následovat, tak to bude závod i s časem. Díky že se ti líbil. O Isobu nepřijdeš s ním mám ještě nějaký plán. Už nebudu dál spoilerovat .