Téma 1: Zamilovaný ninja
Říkala jsem si, že využiju toho, že se konožský maraton a Inktober letos úplně nekryjí a nejdřív nakreslím konožská témata a pak se soustředím na Inktober a budu všechno v poho stíhat. Nicméně je 29. a já mám první obrázek... Kde se asi stala chyba?
Fakt netuším, co asi za svého mládi dělali sanninové, tak když tak prosím odpusťte nepřesnosti
Kreslím barevnýma pentilkama (moje nová láska z ebaye ), tak se postupně objeví i další barvy...
Výsledek
Skóre: 9.3, Hlasů: 3
Já se vlastně divím, že Jiraiya neumřel v mládí na vykrvácení Ještě jak s ním mlátily hormony.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Od tý doby, cos to nahrála, mě u toho obrázku trápí jedna věc a už se na ni fakt musím zeptat: jakým směrem má Jiraiya tělo?
Kočka je fakt perfektní! Stejně jako chudák Orochimaru.
(A barevný pentilky? Chciii! )
Jiraiya je k nám zády a mírně natočený k prsaté slečně (fakt to vůbec nejde poznat? o.O)
díky (za pár stovek z ebaye. a vůbec nelituju, pomalu je nechci dát z ruky )
a díky i tobě Palantire :)
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Asi jde, je to i logický, jenom mi najednou přišlo, že se to dá chápat oběma směry a teoreticky by si v tý stylizovaný podobě i mohl takhle vyvracet krk, a už jsem se toho nemohla zbavit.
Tá mačka nemá chybu.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...