Nový HROM - Vánoční číslo!
Jsme tu se zbrusu novým číslem našeho netradičního bulváru .
Tentokrát jsme se dostali na stopu skandálnímu odhalení v hospodaření Listové! Hokage klame celou vesnici a kryje podvodně vystavené faktury za S mise!
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 15
Koukám, že se tu rozjela zajímavá diskuze . Předně díky moc všem, za vaše názory a komentíky, moc si toho vážíme!
K vašim nápadům - hm, ani mě nenapadlo, že by dalo s tímto naším vtípkem nějak dál pracovat a rozvíjet ho. Abych celý ten nápad s bulvárem shrnula: napadlo mě to v rámci nějaké FF výzvy, tuším, a vznikla taková reportáž, která si nedělala nárok vůbec na nic . Na ni jsem volně navázala v povídce, kde jsem už bulvární plátek pojmenovala. A pak nás jednou večer, asi z přepracování, s Hromisem napadla takle minisérie . Máme vymyšleno ještě několik šíleností v rámci dalších čísel.
Nápad vydávat vlastní noviny se mi hrozně moc zamlouvá, dokonce si umím představit, že bychom mohli takto zpracovávat i reálné dění na Konoze (podobně takhle zpracovává jeden pošahaný restaurátor dění na současné restaurátorské a sochařské scéně v reálném životě, kde satirickou formou komentuje všechny nepravosti i naopak povedené věci, které sleduje v Praze. Je to luxusní bulvár, jmenuje se Zprasobul a nejvíc mě dostává hláška pod čarou, že "Všechny texty vyjadřují názor redakce a všechny citace, není-li jinak uvedeno, jsou otištěny bez svolení autora" ). Ať už ryze ve stylu smyšleného Naruta, nebo náš vlastní konožácký časopis by byl luxusní počin. Ale myslím, že vyhlašovat na jednotlivé články mise by bylo zneužití mise pro vlastní účel. Je to přeci jen velmi úzký omezený počin v rámci celé Konohy, a to by nebylo fér. Ale jako výzva by to mohlo fungovat. Otázka je, zda by do toho Hromis šel a jak bychom to uchopili. Zda stejně jako doposud, že my vydáme úvodku a jednotlivé články by se na základě toho přidali jako povídka a sem by se šouply odkazy na ně, nebo zda to celé nějak komponovat společně...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Napadol ma taký úlet - keď sa niektorí dožadujú aj obsahu a nielen titulky, tak čo ich nechať to napísať podľa tituliek v rámci výzvy alebo FF-misie. A tu by potom už iba boli dopĺňané odkazy na jednotlivé "články".
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Já bych za sebe jenom řekla, než dojde k nějakým nedorozuměním, že jsem "hned bych si to přečetla" myslela spíš jako kompliment těm upoutávkám než skutečný dožadování se obsahu.
Myslíš, že by to bylo publikovatelný jako povídky? Víš, jak funguje bulvár, titulky jsou to hlavní, v článku už nic nezjistíš.
Štandardný bulvárny článok je asi tak na jednu stranu alebo pol stranu, z čoho v oboch prípadoch polovicu tvorí obrázok. Avšak v Konožskom Hrome je aj 16-stranový článok - ten už sa pomaly tvári ako investigatívny.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Bajo, to už by bylo jiný kafe. A ještě se s tím vejít do uvedenýho stranovýho rozsahu.
To by bylo skvělý, už dlouho jsem nepsala nic, co by se bulváru týkalo, nepočítám ten pidi příspěvek k misi. Ráda drbu a ještě radši o tom píšu.
Jinak kdybychom měli vlastní noviny, to by bylo terno!!!
Jsem pro každou srandu.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
To by šlo. Klidně i jako takové minimise za pár symbolických bodů. Otázka je, jestli by se do toho někomu chtělo, psát slohovky na dané téma a ještě ke všemu v žánru bulvár.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Povedal by som, že prinajmenšom o Piesočný špeciál by sa potencionálni prispievatelia trhali.
A mimo to aj posledná vianočná FF misia bola na špecifické témy a celkom to išlo.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Díky za komentíky - nevím, jak Hromisovi, ale mě moc potěšily!
Ironhide: Jsem ráda, že se líbí .
Akhara: Snad jo, já mám chuť tvořit pořád, tak to závisí na kolegovi, zda bude svolný pokračovat v šaškárničkách .
Lucky-san: No jo, lidi si často ani neuvědomují, že každý komentář druhého nesmírně potěší, díky za zastavení!
Poštolka: Původně to mělo být velmi vtipné, měli se oba vyvalovat na sluníčku na verandě před tou chajdou a vést nějaký mnohem méně duchaplný rozhovor, ale nakonec mě to přemohlo, a tak nějak se to celé jinak vyvinulo i s tou povídkou. Díky .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Šaškárničky samozřejmě ano ale celý časopis po nás, snažně prosím, nechtějte. Né, že by to nešlo, ale... Jak říká Ivča, že by jí zajímalo, co se píše na pěti stranách o Sakuře, inu, podívejte se přes plot k sousedům, do Iviných povídek s dvojitou hvězdičkou nebo si prolistujte BLESK, AHA, či jinou seriózní literaturu, jak správně nabádá Senpai-sama. My se s Noledou máme snad ještě trochu rádi a nebudeme se pouštět do ještě větších časových zvráceností. Děkujeme za pochopení.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Jako ze života. Snad se chlapec zamyslí. Ale pořád je lepší, že se ve vaší verzi stará o brášku, než jak je to v manze. Obě části se mi výtvarně moc líbí a těším se na další výplod vaší spolupráce
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Nojo tohle prostě umíte perfektně jen tak dál .. jsem rád že když tu sem tam příjdu tak furt někdo něco přidává prostě "to tu není uplně mrtvé" jen by to chtělo větší odezvu i od lidí na ostatní .. Super
Už nemám moc co dodat, tak se podepisuju pod to, co už bylo řečeno. Tohle je poklad. Moc doufám, že budete pokračovat.
PS: Taky bych si to hned přečetla.
PPS: Ten pták v tom hrnečku je boží.
PPPS: Itachiiii
Obdivujem, obdivujem a obdivujem Tie detailíky, dômyselnosti a vtipnosti Fascinujú ma fúziky feudálneho pána a celá jeho kompozícia Sakura asi moc dobre nevarí, keď nie je nával pri stole A tie odlesky svetla na nebezpečných vianočných ozdobách Skutočne je škoda, že si nemôžeme klebetník prečítať, ale možno stačí zobrať náš Nový Čas a pri zmene osôb a obsadenia je to v "štáte dánskom" rovnaké A sme v horách, priznám sa, že som išla zhora dolu, takže som bola milo prekvapená Som nadšená - prsty, štruktúra dreva, cencúle, šálka aj s obsahom, výrazy, Sasuke a všetko Možno Naruto defrauduje, aby pomohol živiť chorého Itíka Keď sa zamyslím, tak je jasné, že pre Sasukeho je Itík najdôležitejší, vždy bol a recipročne Sasuke pre Itíka Vieš, noledi, že tajne dúfam, že Itík je niekde schovaný, však Učihovci majú všelijaké záhadné znalosti a schopnosti ako napr. Madara a Sasuke môže behať medzi rôznymi dimenziami. Veeeľmi som potešená a ďakujeeem aj Hromisovi
Prečítala som aj pokračovanie, ale dumám a dumám, asi sa zas rozvášnim
"Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jenom to, co vědí..." Karel Čapek
Musím uznat, že tvé komenty jsou jako samo sluníčko, takové na Konoze umíš jenom ty . Samozřejmě moc děkuji za pochvaly a vůbec se nebudu bránit tvému rozvášnění , ale zase to nepřeháněj, abych to morálně ustála a nezpychla.
Děkuju, Senpai, a přeju krásné svátky !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Vynikajúce. Úsmevné aj vážne. Paráda.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
"Hmlováci, hmlováci, hmovací..."
"Formace želva!!! Zelená 63... defenzívne!"
"Vlastník Ero-chakry..."
"Beeru-chan a Traktor-kun..." 2011 "Yoruichi"
"Lachtánek"
"Izzy a Firon" "ShAnko a Hay" "Zirdan a Celená"
"Košíčky a Košíčky RR Ružové..."
"Mléčne výrobky"
"Adamantiové játra..."
"Vyblite modrý"
"Hledáni mamuta!"
"Je to chlupaté... je to kulaté... je to mamut!"
"Buzi tým..."
"My sme malé buzničky...
Cinkajú nám rolničky..."
"Hele Džúsiku ty seš úplne na šlupky... vidím te dvojmo!"
"Hele Káááámooo..."
smrdíme až za chatu.
Ho*no jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme.
Když na záchod ráno deme,
celej barák pose*eme.
Na s*ačku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!!
Iron sólo: Sežer bobra, zachraň strom.
Všichni: Itadakimás!!
Do rytmu tu troluje.
Trololo...
Hohoho...
Do superstar ho přihlásíme,
hodně na tom zarobíme.
Své tělo bude prodávat
a my na tom zarábat.
Cornelia ho pooldance učí.
Holky na něj s chutí čučí.
Na trhu vemem párek pum,
uděláme velké bum.
Akatsuki zrušíme,
Do čela Rootu vstoupíme.
Všechno tady překopeme,
nové zvyky zavedeme.
Kunoichi do naha!
Iron z toho zkonává.
Danzo se v hrobě obrací.
Hokage se z toho pozvrací.
VYBLITĚ MODRÁ!!!
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
To je bomba Taky bych si to tuze ráda přečetla, a ještě radši bych viděla nějaký ten stromek ozdobený zbraněmi. Jak vidno, nová doba není zdaleka ideální ani o vánocích. I ten sníh je falešnej A Naruto zapírá a mlží. Sasuke má těžké dilema, na jedné straně Itachiho záchvaty, na druhé zbůhdarma vyhozené obědy, hm... Fakt super projekt, jestli to tak můžu nazvat
Díky, Alalko, vážíme si pochvaly. Pořád si nejsem úplně jistá, zda ten koncept a spojení vážného a srandy je nosný, ale vypadá to, že jo. To mám radost ! Ohledně obsahu - mnó, jak říkám, taky bych se začetla . Otázkou je, co je na tom bulváru pravdy...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Chci si to to přečíst!!! Proč to nevychází Sakura má fakt 5 stran textu, no to by mě zajímalo o čem se tam píše. Každý z titulku je zajímavý, že opravdu mám chuť si to prolistovat.
Itachi žije?!! No, leda, že by použila Edo tensei? A já jsem koumala, kdo mu to tam odpovídá, ale Itachi mě teda vůbec nenapadl. Vypadá chudák tak divně nemocně.
Zase pěkný kombo počin, potěšili jste mě oba dva :3
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Díky, Ivi, jsi zlatá !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE