Cesty Boží jsou nevyzpytatelné...
Cesty Boží jsou nevyzpytatelné... 1
Cesty Boží jsou nevyzpytatelné... 2
Cesty Boží jsou nevyzpytatelné... 3
...a to je přesně to!
Nemá to nic společnýho s výzvou, ale je to tím infikovaný.
Další část bude snad co nevidět.
Hurá!
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 7
Páni, RPG v podání Orihalcon! Hru s takhle krásně tajemnou atmosférou a grafikou bych si zahrála moc ráda. ; ) Velice zajímavý nápad a ztvárnění, zvlášť všecky ty cihly jsou naprosto dokonalé. Těším se na pokráčko!
A to bez záměru! Teda. Docela se bojím, že další strana bude z jiného soudku. A pokračování bude ještě dneska!
Jej, tak toto má hustou atmosféru! Taky mi to připomíná počítačové hry Ještě s tím tajuplným pocitem, co jsem z těch her měla jako dítko, když jsem ještě neznala nazpaměť herní plán a příběh a nejlepší řešení. Je to i docela inspirativní, jak vyprávět příběh obrazem, aniž by se člověk musel kreslit s obličeji Z detailů mě zaujala ruka s hubenými prsty, která dodává svému majiteli zdání polomrtvosti (není myšlena únava). A taky louka s květy končícími v temnotě se mi líbí. A samozřejmě stěny! Ať už jsou to cihly podle tvaru, nebo šutry podle barvy, tak se ti náramně povedly a je vidět, žes je neodbyla Krásná práce, těším se na další!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
A i když je jasný, kdo skrývá se pod kápí, doufám že tě příběh překvapí.
To pozadie mi pripomenulo adventúry z 80. rokov.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Hmmm, tady je někdo přímo bacilonosič výzvové nákazy ! Pěnkě se nám to téma větví a rozrůstá. Taky jsem zvědavá na pokračování...
PS: Jsem si jistá, že nenávidíš cihly .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Píše bacilo nosič a přesně tak. Zdi už budu jenom kopírovat
Výnimočné som príliš nerozmýšľala pri čítaní a vnímala som hlavne kresbu, pretože sa chcem nechať prekvapiť kto je tajomná osôbka pod kapucov! Aj keď to je zrejme jasné...
Dúfam že ďalší diel tu bude čoskoro
Bude dřív než pokračování oficiálu
A na ten se těším i já
Já si říkala, co to je a on to bude vedlejší děj, který si stvořila Orihalcon Jo mise typu odnes přines jsou v hrách nejoblíbenější, ale i ty jdou udělat zajímavým způsobem, třeba z Zaklínači
Jsem čekala, že strhne kápi a ono nic, ty nás napínáš!
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Napínám - vždyť je jasný, kdo to je, ne? Ale i tak. Koho pak to osoba v kápi přinesla, jaký obřad? Muwahahaaa
Děkuji za koment
neříkej mi že Neji
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA